Gå til innhold

Tror dere på noen "konspirasjonsteorier" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt utallige timer på å studert 9/11 og jo mer jeg leser jo mer opplakt blir det at myndighetene i usa selv sto bak angrepet på seg selv.

Det var faktisk en veldig dårlig "cover up".

Ringvirkningene etter 9/11 har vært helt enorm. De kan praktisk talt gjøre som de selv vil, gjøre unntak fra grunnloven osv i kapen for terroren.

Blant annnet skal all internetvirksomhet vi gjør kartlegges og leveres til USA.

Motivet for 9/11 var å få kontroll på olje. Verden står overfor "Peak oil", og de som har makt over oljen kommer til å være supermakter i framtiden.

De fikk nå unnskyldning til å gå inn i midtøsten, og skape uro sånn at de ikke kan ta opp olje. USA har nå KONTROLL på oljen, at den er i jorda.

Et annet motiv for å gå inn i Afganistan er narkotika. Taliban hadde gjort landet lukket for heroin, en av de største ekspotørene i verden. Etter USA hadde åpnet opp, strømmet narkotikaen ut av landet. Narkotika utgjør en stor del av verdensøkonomien enten man vil eller ikke. Usa var avhengig av at de "svarte pengene" kom i fri flyt igjen om man kan si det sånn.

Krig. Tror det er ca hver tredje person i USA som driver med våpenvirksomhet, eller med noe annet i bransjen. Det er faktisk så vilt at USA er AVHENGIG av å være i krig, hvis ikke vil økonomien gå rett til helvette.

Frykt. Ved å spre frykt kan man få folk til å gjøre/godta hva enn det måtte være. Ferdigskrevene lover ble vedtatt nesten over natten etter 9/11.

Det som har skjedd i USA er at de aller rikeste har kjøpt opp mediekanaler, eier sentralbanken osv... Hvor får tv2 utenriks nyhetene fra ? Jo, CNN osv.. Derfor kan disse eierne på toppen styre sine interesser. I USA er valget om president i teorien demokratisk, men du må i praksis være styrtrik for å drive valgkamp. De rikeste i landet spytter inn penger til dem som handler etter deres interesser.

Bush er bare en person, som i praksis styrer null og niks. Bak han har han hundrevis av menn som forteller alt han skal gjøre. Hvem er det som styrer Bush ? I bunn og grunn er det de rikeste familiene i USA som styrer USA. De samme folkene begynner og ha en reell påvirkningskraft på Norge.

Penger er makt.

Anbefaler dere å lese "makten bak makten" av Per-Aslak Ertesvåg.

Fin julegavetips også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er skummelt er at leser man kun en type litteratur blir man så farget av det man leser at det blir en sannhet... Jeg har en bachelor fra universitetet i Midtøsten og Nord-Afrika studier og er nå i gang med masteroppgaven - og det er dødelig farlig å kun se etter EN ting - for alt blir farget deretter. Det er nettopp det som er så farlig med konspirasjonsteorier - for de utgir seg for å være sanne - og med "riktig" bruk av "kilder" - og manipulering av kilder - så er det lett å gå på en smell som leser...

Skrevet

Man ser hva man vil se, og omvendt. Leter jeg lenge nok kan jeg sikkert finner gnomer og alver i potteplantene mine óg.

Skrevet

DETTE DREIER SEG OM TRANSPORT AV OLJE, OLJELEDNINGER.

Skrevet

og du med lille adam, hvis du skal skrive master, så anbefaler jeg deg å se litt nettop dette du nevner, å ikke bare se bare en vinkling!!

du kikker på ulandpolitikk med vestlige kapitalistiske briller på. mest sannsyndlig er du så blendet av "lyset" at du er snøblind for resten av livet. bare å kikke litt på helsepolitikken vi bedriver i afrika. alle normale mennsker med litt innsyn i smittespredning har for lenge siden forstått at hiv ikke kunne spre seg som det har gjordt. dette er blod, til nød spremsmitte, du klarer ikke smitte et helt kontinent på 20 år uten at dette har blitt injisert. og hvem har pakka på de vaksiner i stor skala. selv den mest saktmodige lege må innrømmme at det er noe som skurrer her. i norge har vi hatt høy forekomst av clamydia de site årene, et godt bevis på lite kondombruk, mye innvansring fra afrika og vi har fortsatt de samme smitte tallene hva angår hiv/aids.

det er snart ikke lengre en levende sjel som ikke har forstått denne logiske bristen!!!! det dreier seg om makt og økonomi....men selvsagt den søteste nektaren her er basert på rå makt over enkelt mennesket. og som gamelfar bush sier; we are now introdusing the new world order, order of man, not the law of the jungle!" forresten var faren hans prescott bush nazi!!!

http://www.geocities.com/bushfamilynazis/

Skrevet

Så det er vestlige leger som har smittet den afrikanske befolkning med HIV? Den var ny. Så det er altså ikke pga manglende kondombruk eller at hiv-smittede afrikanere tror de blir friske av å ha sex med en jomfru f.eks?

Skrevet

nei, hiv er ikke veldig smittsomt seksuelt, det har vi sett i vesten. hivvirus finnes i ytterst begrensa mengde i sperm. ja veldig mange leger stiller spørsmålstegn ved hvordan hiv kunne spre seg slik i afrika og ikke her hjemme. og nei, det er ikke leger som har spredd i hiv i afrika, men ja, naive helsearbeidere har vaksinert den afrikanske befolkninga langt fra vitende om hiv forurensning. og hva slags tankegang tror du er opphavet til "sex med en jomfru", den ubesmitta unnfangelse for eks, og hvem transporterte slike tanker dit??? nei for vi har jo ikke pusha på de et vårt tankesett heller. folk i afrika har mar våre misjonærer og vaksiner tredd oppi ræva!!! pumpa fulle av tomt tanke gods og forurensa vaksiner. poliovaksinene spredde sv40 rundtomring i verden, et kreftvirus som stammer fra aper. dette er godt dokumentert. jeg tror ikke at alle feilslag er gjordt med vilje, men aids afrika kommer iallafall ikke fra manglende kondombruk!!!

Skrevet

Jeg tror det er noe muffens med 9/11. Etter å ha sett dokumentaren på TV2, tror jeg ikke på at det var et fly som kræsja inn i Pentagon. Alt det andre kan være sant også, men jeg vet ikke helt hva jeg tror. Uansett: noe underlig er det med hele saken.

Jeg tror ikke at amerikanske myndigheter skjuler UFO-beviser. Jeg tror vaksiner er riktig.

Skrevet

Hehe, sæd er den kroppsvæsken som inneholder MEST hiv når man er smittet. Mer enn blod faktisk. Du får nok sjekke kildene dine.

Å det med at å ha sex med en jomfru skal helbrede, skal komme fra misjonærer er jo bare helt latterlig.

Skrevet

Elsker konspirasjonsteorier! -Men om jeg tror på em, nei, ikke akkurat.. :)

Skrevet

aliena, nei sæd innholder ikke mye smitte, blod gjør under akuttfase, men senere veldig lite. jeg sier at de er forsøpla av vår kristendom og dette tankesettet, ikke at en misjonær har sagt de skal pule spedbarn sønder og sammen eller andre sikkre jomfruer. aliena du er ikke videre opplyst og trekker merkelige konklusjoner. hiv er og blir en sykdom spredd i afrika av hvite menn uansett hvor gjerne du vil noe annet, du har kanskje teorier selv på hvordan dette viruset ble spredd der så unaturlig raskt. du kan sikkert fortelle om hyperseksuell adefrd og "drysex" etc som noen faktisk tror er årsaken. uansett, kos deg med "sannheten", du er ikke den eneste som tror du besitter den!!!

Skrevet

det er spådd at avsløringene og de juridiske bevisene om 9/11 kommer nå i 2009.

en annen ting med 9/11 som så mange nevner er at det er jo merkelig at de skulle trenge dette for å gå inn i afganistan. det er ikke det det dreier seg om. greia var at da kunne usa så etterlengta gå til krig mot hvem som helst, fordi de kunne erklære "krig mot terrorisme". selvsagt var målet olje kontroll. men i sannhet er alle mennesker som yterer seg usa fiendelig dermed erklært som et problem. med den nye lovgivningen er dette et stort problem. man kan avlyttes og fengsles uten beviser og rettegang for inntil tre år. dette er sannheten om de nye lovene i usa. det er dette som betyr at det er en politistat, ikke en rettstat. og man kan ikke unngå å se at vi har samme juridiske tendenser i europa. vi ser at enkelt individet og små grupper blir målet for denne politikken, ytringsfrihet og personvern ofres for at "terror-lovgivningen" skal oppettholdes. så det ligger så mye mere i 9/11 enn det man ved første øyekast legger merke til. uas har jo tradion for å velge seg demente og tilbakstående presidenter. reagen med alzheimer undre "space- programmet" og nå den imbisile ungen til gamle bush som vel neppe hadde noe mellom øra før hen ble dement heller. klart man kan gjøre mye rat når det sitter idioter i maktpossisjoner. clonton ble pressa med "sigar-saken" men var nok en vanskeligere nøtt å knekke en den premie idioten som sitter å onanerer i det hvite hus i dag.

Skrevet

forretsen har han redaktøren med "makten bak makten" gitt ut ny bok nå, "sov lille norge" heter den, og den skal jeg kjøpe!!!! uten at jeg har lest den første.

Skrevet

Jeg digger en god kospirasjonsteori og jeg tror på alt jeg leser!

Skrevet

Dere som ikke skjønner hva afganistan har med olje å gjøre:

TRANSPORT AV OLJE. OLJERØR GJENNOM LANDET.

Skrevet

de går gjennom afganistan og således må de kontrolleres av vesten for å sikre oljetilgang, eksakt lokalitet på disse får du google fram selv.

Skrevet

forresten så skjønner jeg ikke en dritt av hvordan huene deres virker, er det mulig å være så blotta for vett at dere tror at de gikk inn i afganistan for å gi damene skolegang og redde de fra taliban, haaaaaaaaaaaaalllooooooooo......er det tomt inni der eller?????

skjerp dere....og avenser fra brødhuer til kjøtthuer i det minste!!!

Skrevet

Ja du hørtes jo ikke ut som et brødhue... Er det noen som har nevnt skolegang og redde de fra taliban????

Skrevet

jeg skjønner jo at dere stapper ungene deres fulle av fluor og vaksiner når dere ennå ikke er nådd småbansalder selv hva angår mental kapasitet. stakkars ungene deres, får i det minste håpe at dere er snille, siden dere ikke kan kompensere med iq!!!!

Skrevet

Nå fikk jeg i alle fall dagens latter! Sikkert mange ting du kan skryte på deg, men virker ikke som at iq er en av dem:-)

Skrevet

jeg nevner skolegang og taliban fordi dette var den offisielle grunnen for å gå inne der, er du helt ute eller, aliene?????

Skrevet

ALIENA ikke aliene. Burde ikke være så vanskelig. Du skrev at vi trodde at det var derfor USA gikk inn i afghanistan. Har jeg aldri sagt noe om. Det eneste jeg sier er at de ikke står bak 9/11.

Skrevet

joda, iq har jeg nok av, så mens du sitter å ler i din saktmdighet idioti, så er det bare fortsette å opplyse verden om at det ikke snurrer rundt opp der lenger for ditt vedkommende!!!! "hvem er det som har nevnt taliban????"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...