Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 haha.. ja, her bør det komme mange svar, du. Bare se på vaksinedebattene som har versert her i det siste;)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja jeg vet at mange konspirasjonsteprier er sanne, som for eks at vaksiner kan brukes til å gjøre folk ufruktbare. Usa vaksinerer nå alle innvandrende kvinner mot livmorhalskreft, og jeg vet at grunnen er at du skal gjøres ufruktbare, slik får samfunnet sterile arbeidere. Men verden er på vei utfor stupet, barnetallene faller, sædkvaliteten er så dårlig at forskerne er skremte. Og kvinner tidligaborterer som aldri før, og de gamle blir flere. Og hvorfor???? JO fordi vi er redde, de som har makta er redde for å miste den og vi andre er redde for å dø!! og mens alle hodene ruller videre mot stupet kan vi se på reality serier på tv.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror ordet "konspirasjonsteori" er en konspirasjonsteori.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Vet at chemtrail finnes, de kan man se på himmelen stadig vekk, og de spyr ut nano-partikler, barium, aluminium, pesiticider etc. Og jeg lurere litt på om grunnen er at vi skal falle ennå lengere tilbake i godstolen.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 http://www.consciousmedianetwork.com/members/lmoret2.htm denne er ganske spennende.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 ...altså ordet er konstruert for å dekke over hendelser som helst ikke burde ha skjedd(men faktisk skjer), og skjermes for det offentlige under påskudd av å være konspirasjonsteorier.
Bunnies by night Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Nei... og jeg blir oppgitt over folk som svelger dem rått... Det eneste konspirasjonsteorier viser oss er at man kan manipulere alle sannheter - så derfor er det viktig å bruke hodet, kildekritikk og ha en viss kritisk distanse til saker...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4398507,00.html
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes konspirasjonsteorier er gøy! Det er nok et bittelite snev av sannhet i noen, men jeg tenker ikke så mye på det. det er spennende å lese.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Konspirasjons teorier dreier seg stort sett om hva man vil åpne øynene for. Det er ikke alltid hyggelig og ganske skummelt i første omgang, men etter en stund skjønner man at noen ganger er det greit å være informert om hva slags sytem vi lever under. Men all synes å tro at slavedrift, tvangs-sterilisering, missbruk, gale politikere, skjulte maktorganer etc er noe som tilhører fortida. Romerne lagde vannrør med bly, vi synes jo det er snodig, mens vi injiserer kvikksølv og aluminium inn i ungene våre uten å offre det et en tanke. Vi liker å følge en leder blindt, det er ganske trygt når noen forteller oss når vi skal "hoppe i havet". Og for de som velger å åpne øynene kan jeg love et sirkus med mer enn dverger og skjeggete damer å by på. Og når man skjønner at mye av dette er sant så skjønner man at man er immun mot sjokk resten av livet!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Det er like mye kvikksølv i fiskemat som det er i en vaksine, så da regner jeg med at ungene dine ikke spiser fisk heller?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 joda ungene mine spiser fisk, men ikke all slags fisk, jeg ser også forskjellen mellom å la en helsesøeter injisere dette i en tre mnd gammel unge og det å la en unge få normal ernæring. Vi hadde tidligere en debatt rundt dette med bruk av menneskevev og dyrevev i vaksiner, det var noen som ikke skjønte forskjellen mellom å injisere dette og å spise dette. Tarmene våre har en funksjon, den er ikke spes god til å holde organisk bundte kvikksølv ute, men det vil aldri bli det samme som å injisere dette innunder huden på en baby. Hvorvidt du er stand til å skjønne forskjellene blir dine barns problem!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Det sitter noen i USA og leser alle innleggene på DiB, og så anmelder de alle nickene de ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 Hele verden er en eneste stor konspirasjon. Jeppjepp. Vi lurer oss selv, alle sammen.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 Synes Kennedy-mordet var ganske suspekt, der kan det nok være endel folk ikke vet. Men det er vel den eneste konspirasjonsteorien jeg tror på. Det med at 9/11 egentlig var Bush og co som sto bak, tror jeg i allefall bare er tull og tøys.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #20 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg syns det er så mye merkelig bak 9/11 og leste masse om konspirasjonteorier. Må innrømme at jeg er veldig fascinert. Hvis man ser på Youtube på kræsjet i Pentagon feks. Det var vel neppe et stort fly som kræsjet inn der, Og alle eksperter sier det er umulig for tårnene å styrte selv om et digert fly kræsjet inn i det og at bygningene falt på en måte de gjør når de blir sprengt med vilje. Alt dette for å redde amerikansk våpenindustri og gi bush unnskylding til å angripe irak. Vel, høres utrolig ut, men mye som skurrer rundt 9/11. Skulle virkelig en terrorist som sitter i en grotte i Afghanistan greie å gjennomføre dette??? hmm. ikke vet jeg.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #21 Skrevet 9. oktober 2008 Det er vel strengt tatt delte meninger om tårnene kunne falle på den måten eller ikke. Fordi det aldri har skjedd før, og man ikke har noe å sammenlikne med. Bush brukte ikke terrorisme som unnskyldning for å angripe Irak, men at det var masseødeleggelsesvåpen der. Det kunne han gjort like greit uten 9/11. Det eneste som 9/11 ga Bush unnskyldning til, var å angripe Afghanistan. Et lutfattig land der det ikke er noe å vinne, så det det var nå i såfall mye styr for ingenting hvis Bush sto bak 9/11.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #22 Skrevet 9. oktober 2008 dette med terrorisme og 9/11 har ikke noe med krig å gjøre. det dreier seg om kontroll over oljen. og dersom man ikke ser det, blir det irrasjonelt å gå inn i afganistan. samme med irak. dette dreier seg ikke om disse to landene, dette er en krig faren hans starta da han gikk inn i midtøsten på starten av 90 tallet. man kan ikke trekke ut enkelt hendelser når man ser på dette. det store bildet dreier seg om kontroll over oljen og ergo økonomien. 9/11 var et lite offer i denne sammenhengen for å få kontroll på dette samt at de har fått innført a hel masse lovstridige regler som besørger full kontroll over individet. Usa er nå å regne for en politistat juridisk sett og europa følger flittig etter, bare se på personvernet i endel eu land. du kan avlyttes og sjekkes i huet og ræva uten videre godt grunnlag, i usa kan du settes i isolat for 3 år uten annen misstanke enn terrorisme. hehe....og i overskriftene i går, hadde pia haraldsen blitt nekta visum til usa pga at hun hadde satt en ameikansk politiker i dårlig lys. Det er vel på tide å våke snart????
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #23 Skrevet 9. oktober 2008 Så vidt jeg vet er det ingen olje i afghanistan... Er helt med på at Bush invaderte Irak pga oljen, men Irak har ikke så mye med 9/11 å gjøre. Den eneste direkte konsekvens av 9/11 var afghanistan. Det er bristen i "logikken" i denne konspirasjonsteorien. Men den velger alle å overse.
Bunnies by night Skrevet 9. oktober 2008 #24 Skrevet 9. oktober 2008 Det skal graves godt og lenge hvis man ønsker å finne olje i Afghanistan ja... Synes denne konspirasjonsteorien sammen med konspirasjonsteoriene om at det ikke fantes utryddelsesleire under 2.verdenskrig og at jødene ikke ble gasset er de som topper listen over unødvendige konspirasjonsteorier...
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #25 Skrevet 9. oktober 2008 Så enig så enig. Det som er så rart med alle disse konspirasjonsteoriene er at logikken er helt på trynet. De tenker at det var SIKKERT sånn og sånn, men ser ikke på årsak og konsekvens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå