Gå til innhold

De dummeste spørsmålene på DIB!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De dummeste her inne, må vel være de som synes at det som blir skrevet og spurt om er sååå dumt, men fremdeles er her:-)

Faktisk er det de som sitter på DIB mest som syter og klager over spørsmåla. (Men dere har jo samtidig god nok tid til å lese gjennom alle trådene:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det spørsmålet jeg måtte le litt av når jeg så det var: hvordan fikk dere til å få så tette barn? hallo! vi hadde sex ;D

måtte le for meg selv når jeg så det:)

Skrevet

Fikk meg en god latter av denne:) Fortjener å dyttes opp igjen...

Skrevet

Jeg synes denne er en gjenganger:

Hvordan tar jeg livet av småfluene???

Hvor mange sånne innlegg har det vært her inne?Maaaaange!

Og hvorfor har dere ikke "paid attention"??? ;o)

To gode råd:

# Hvitvin!!

# Eddik med en tsk zalo eller bare eddik

sett ut ei skål eller en kopp over natta, så er det renne massedrapsmaskina.

Sånn....puh, fikk jeg sagt det.

Skrevet

Northernlights

Den har du tenkt på lenge tror jeg:o)

Skrevet

Neida, bare hver gang spårsmålet dukker opp.

Igjen og igjen ;o)

Skrevet

Hehe, vi lurer på mye og vil ikke forstyrre våre nærmeste med små uoffisielle bekymringer a la graviditet vi som er her inne, tror jeg. Og så tror jeg noen syns det er gøy å ligge høyt oppe på lista over mest aktive brukere, og da er jo disse spm greie.

Selv er jeg litt smålei middagsspørsmålene, menmen: matprat.no er også ei fin side.

Skrevet

Hvorfor finnes denne siden lurer jeg på... Eller var det også et av de dumme spørsmålene dere sikter til.:/

Skrevet

Noe annet jeg er er; Venninna mi har stjålet navnet vårt"!!!!!!!

HÆ? Er det noen som eier navn da???Det er virkelig noe av det dummeste jeg ser. Folk får vel kalle ungene sine hva de vil vel??? Skjønner ikke at noen tror de har eneretten på et navn fordi de sier at de kanskje skal kalle ungen sin det eller det...

Skrevet

Mente du aktive brukere? Isåfall, gå inn på "Debatter" til høyre her, klikk på Mest aktive brukere, og der er den. Det syns ikke jeg var et teit spm,- men som de sier her,- det finnes ingen teite spm, bare teite svar. Selv har jeg spurt mange av de HI nevner (og HI betyr hovedinnlegger, det er heller ikke et teit spm)

Skrevet

"Hvem er HI?" er også en gjenganger. Noen tror tydeligvis at det er èn spesiell, aktiv person. Skjønner jo at det kommer nye folk til, men det spørsmålet kommer ca en gang i uka.

Skrevet

Hehehehehhe... Godt vi har www.justfuckinggoogleit.com!

Det burde ligge reklame for den siden på forsiden her ;)

Når det er sagt er det godt man har en sted man kan stille "dumme" spørsmål! Ofte googler jeg noe, f.eks oppskrift på noe og skjønner ikke bæret fordi de som står bak den proffe nettsiden antar at alle lesere der ute er utdannet kokk. Så spør jeg her inne og får oppskriften servert på en lettfattelig, genial måte. Ah :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...