Gå til innhold

De dummeste spørsmålene på DIB!

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Hva skal jeg ha på barnet mitt?? - se på termometeret, kle på det du føler, kle av om barnet er for varmt....

* Er jeg gravid? Mitt råd er : kjøp en TEST!!

* Hvor gammel er en mann om han er født i 1947? Hallo..... (Dette er en høydare)

* HVa mener svigersvinet med dette? Det vet vel ikke jeg, jeg kjenner henne ikke.... og ikke deg heller forøvrig!

* Barnet mitt blir plutselig blå på leppene og "borte", hva gjør jeg? Nei men i alleste dager da.... 1-1-3!!!

*Hvor langt er det fra Oslo S til Sandvika? Kartsøk er smart!

* Vet dere om noen hoteller i Halden? Om man da googler : Hoteller i Halden så kommer det opp flere alternativer....

* Barnet mitt blir så sår i rompa av våtservietter, hva skal jeg bruke da? Hva brukte de før da... klut og vann!

Dette er ikke ment som kritikk til noen men det går jo an å tenke selv......

Men jeg ler godt når det kommer slike innlegg og drister meg noen ganger til å svare på en litt ufin måte- beklager:o)

Finnes det flere høydare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar...=)

Skrevet

Som regel passer den beskrivelsen ganske godt men ikke i alle tilfellene her inne:o)

Skrevet

Den beste er jo den du nevner som nr to hehe :)

KAN JEG VÆRE GRAVID?? har du hatt sex? ja da kan du selvfølgelig være gravid..

Synes også "er jeg en dårlig mor?" spm er dumme, eller irriterende er vel mer rikitg å bruke.

ALLE skjønner at personen bare er ute etter å få sympati..

Skrevet

Er enig i flere av de tingen du skriver men på visse ting er det godt å høre andres anbefalinger. Enkelt og greit.

Skrevet

Kan jeg være gravid er nok en av de beste ja.....

Skrevet

hehe... er dronningen litte blitt granne insperert av et vist krangletreff? :-)

Skrevet

Haha, nå sitter iallfall jeg og kniser - takk, O Dronning!

Kommer ikke på flere eksempler, jo, forresten:

*Rekk opp hånda alle som sitter og ser på Hotel Cæsar (for eksempel) akkurat nå?

Hva vil man egentlig med det? Det ligger vel implisitt i at man sjelden ser på TV og chatter på DiB samtidig?!

Skrevet

Haha, genialt, og SÅÅ rett.

Blir like fasinert hver gang av innlegg uten annet enn: hva skal jeg kle på dattera/sønnen min i dag? Uten å si noe om hvor man bor, hvor gammelt barnet er, om det er sol eller snøstorm eller plaskregn.

Og hvem vogn er best, hvem sko har dere, hvem bilstol er billigst? WTF??? Hvem er naboen, lærern eller dassvaskern heter det!

Skrevet

Må man ha food-prossesor til å lage kjøttkaker! Den synes jeg var bra! hihihi.

Skrevet

litt inspirert ja:o)

Også kjeder jeg meg litt...

Skrevet

jaaaa... den glemte jeg!

Hva brukte bestemor/oldemor når de lagde kjøttkaker da...

Skrevet

alba

hehehehe.. unskyld! jeg gav deg jo ett godt tips om mixmastern da. jeg er nemlig for lat til å bruke tre-sleiv selv! ;p

Skrevet

Selger de babymat i Syden?

Skrevet

Ble ikke så veldig lei meg da :o)

Skulle vel helst ha spurt om:

BØR man helst ha foodprocessor.....

Lønner seg ikke å "feile" på dib ;o)

Skrevet

eller bleier!!!!

Skrevet

hehehe...

Nei det gjør de ikke, i Hellas får alle barn raki og suvlaki og i spania får alle tapas fra første stund:o)

Skrevet

Haha;-) Mange av disse dummeste-spørsmål-forslagene dine ga meg deja vú, men klarte ikke helt å få fatt i hvorfra.. Men når jeg så svaret til Mortilgunnar kom det tilbake til meg;-)

Dummeste er klart spm om man kan være gravid.. De kommer stort sett daglig og..

Når det er sånne alvorlige helsespørsmål blir jeg ganske forbannet inni meg (skinner igjennom hvis jeg svarer) Hva er det som får folk til i det hele tatt å tenke tanken å spørre på DIB og ikke kontakte kyndige?

Skrevet

..og rødvin i flaska!!!

Når kan jeg amme etter jeg har drukket et halvt glass vin er også en klassiker...

Skrevet

"jeg tror jeg har rier... kommer regelmessig og gjør VONDT! hva gjør jeg nå??"

hihi:P

Skrevet

Får jeg gutt eller jente?

Dere med gutt, når på dagen hadde dere sex?

Og overskrifter med "HJEEEELP!!!! Please se hit NÅÅ!!" for så å skrive "Burde jeg kjøpe bunad til snuppa til neste 17 mai? Kommer hun til å passe inn i størrelse 86 da?"

Skrevet

:o)

Den med gutt eller jente er det kun et svar på.... 50/50!

Skrevet

Hadde en slik link på BIM engang... :)

Da var noen av höydarespørsmålene:

Jeg har spist hvitløk, kommer jeg til å miste spira mi?? ......

øøøøøøhhhhh... da kan jeg fortelle deg at det ikke hadde bodd mange folk her i verden nei! :P

Jeg har spraya håret mitt med hårspray fra Europris!!! Kommer spira mi til å overleve??

tja....... sannsynligheten for at man mister pga hårspray fra Europris er vel egentlig relativ liten du vennen.......

Skrevet

Det er ikke alltid like lett nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...