Gå til innhold

De dummeste spørsmålene på DIB!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange ganger så veeeet man gjerne svaret, men har behov for å snakke om noe man bekymrer seg over.... Og fy-fy, tenkt å bruke et anonymt forum til å prate og lufte bekymringer!! Frekke menneskene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufte bekymringer om hvorvidt de selger babymat i Syden?

Skrevet

Tenkte mer på "er jeg gravid"-aktige spm, da, men skjønner godt at folk heller stiller slike dumme spm her enn i den virkelige verden

Skrevet

Mine to favorittar frå den siste tida:

"finnes det et program som oversette norsk til nynorsk"

Og så den om kvifor det ikkje er fallskjermar til alle passasjerar på fly. Det beste med denne var overskrifta som var noko slikt som "trenger desperat svar".

Kvifor treng du desperat svar? Sit du i eit fly som er iferd med å styrte?

Skrevet

De var gode Mallefisk:o)

Skrevet

Tenker at ingen spm er for dumme jeg da, med mindre det handler om liv og død scenarioer.

Ikke alle som har det som er elementær kunnskap for mange, og det er jo godt de får svar på det de lurer på. Mange er kanskje usikre, og trenger bekreftelser på at de valg man har tatt er riktige.

Synes det er ufint jeg å snakke om andre på den måten.

Blir litt bekreftelse det og spør du meg.. Jeg er smart, look at me I am Sandra Dee:o)

Tenker helle WOW, sitte på et Dib treff og diskutere dette nettforumet.. Someone got a lot of time!

Skrevet

Si ikke det. Jeg har chattet meg gjennom både Greys og nå Samantha. Dobbel moro (men det var ikke jeg som stilte det teite spm om cæsar altså, he he)

Skrevet

Ja Twintipp, du må mene akkurat hva du vil om denne tråden MEN det er ikke nevnt nick her, vi har ikke snakket om andre og om du leste hele hovedinnlegget mitt så står det:

"Dette er ikke ment som kritikk til noen men det går jo an å tenke selv......

Men jeg ler godt når det kommer slike innlegg og drister meg noen ganger til å svare på en litt ufin måte- beklager:o)"

Du skulle bare visst hvor morsomt vi hadde det på lørdag.. og ja vi hadde mye tid:o)

Skrevet

Haha denne var morsom. Må si meg enig i mye. Kommer mange dumme spm, men selvsagt er noen lagt ut bare for å småprate da. Men disse daglige... kan jeg være gravid... de er en høydare.

Forøvrig... sånne påstander om at naboene er fisefine og arrogante for barna sitter i sandkasse i Reimadress!!! HERREGUD!!!!

Skrevet

Jeg syns det er mange dumme spørsmål jeg da, mye som LETT hadde blitt funnet hadde man giddet å google litt.

Men jeg syns det kan være kos å svare på noen av dem uansett, så kan jeg få google litt :) I love it!

Men spørsål jeg syns er dumme, som ingen kan vite svaret på (derfor dumme spørsmål) er typisk, er jeg gravid, eller kan kan jeg være gravid?

Jo, det var vel det jeg syns var dummest.

Men mange lame spørsmål ja.

Skrevet

Jeg kan komme med et NÅ: Er det dumt å drikke seg full på rødvin på en tirsdag? HEHE......smule brisen nå ja ;-)

Skrevet

Syns det er en smule umodent å lage en slik tråd som dette.

Dette forumet er for at man skal kunne spørre om ting, dele ting eller i det hele tatt få andres synspunkter rundt en sak, uansett hva det nå må være.

Så sitter dere å regelrett driter disse ut. Patetisk!

Skrevet

Jeg tror jeg må forsvare "Gravid?"-innleggerne litt. Kanskje fordi jeg selv sannsynligvis spurte samme spørsmål da jeg var ny på BiM. Jeg hadde aldri vært gravid før, men ville så fryktelig gjerne, og når det da nærmet seg mensen, tenkte jeg ikke på annet. Hvem og hvor skal man spørre for å få litt utløp for all denne grublingen? Jo, man spør anonyme damer som sannsynligvis har litt erfaring.

Det var nettopp fordi jeg søkte på "tidlige graviditetssymptomer" at jeg fant disse sidene.

Tro meg, jeg tok en test på mensdagen hvis jeg virkelig trodde jeg var gravid, men dagene før det var jo EVIGLANGE!

Og selvfølgelig vet man at man kan være gravid hvis man har hatt sex, men når man har hatt masse sex i flere måneder, kanskje år, uten å bli gravid, så begynner man faktisk å lure.

Skrevet

Kjære alle dere som tok dere nær av innlegget mitt.

Dette ble IKKE laget for å være ekkel eller ufin mot de som lurer på om de er gravide og leter etter symptomer.

Det var mer i rettningen: "Kan jeg være gravid når mannen min hoppet av i svingen? Jeg hadde eggløsning samme dag og vi hadde ubeskyttet sex 4 ganger. Det passer faktisk ikke med ett barn til akkurat nå"

Humor kan være så mangt.... (Og hvorfor ble det ikke reagert negativt på flere av spørsmålene?)

Jeg får bare si som Emil i Lønneberget: Jeg gjorde det ut av min godhet!

Skrevet

Hahaha, nå ler jeg høyt her! :D

Skrevet

Om spørsmålet er dumt blir opp til enhver å tolke,men når man legger ut innlegg som lyder noe som dette,

"-jeg har sluttet på pillen,mistet mens,ømme pupper,kvalm og oppkast (spes på morgenen),trøtthetsfølelse og gråter av ingenting.Hadde ubeskyttet sex den siste mnd (gjerne 5 ganger pr uke).

KAN jeg være gravid????"

,da gidder jeg ikke svare engang.Mest lyst til å svare:

-Så sant du ikke har tatt en test så er nok dette et virus du snart sover av deg;)hehe.....

Skrevet

Jeg signerer Tøysetipp.

Jeg synes faktisk det er dårlig å lage ett sånn her innlegg. Når folk spør om slike spm så er det ofte for å få en bekreftelse, eller at dem rett og slett ikke vet hva de skal gjøre, og da er det lettere å spørre her inne enn å ringe noen andre akkurat fordi de kanskje er redd for at spm blir for dumt.

Det finnes ikke teite spm, bare teite svar!

Skrevet

Jeg mente , jeg signerer Twintipp! ;o)

Skrevet

Og det er jeg ganske så enig i......men det går en grense sånn generellt da.

Hva man spør om på forum og hva man spør legen sin om synes jeg faktisk er skummelt her inne.

Noen tilfeller skulle man tro at noen stoler mer på de her inne enn legen sin.DET kan jo få fatale konsekvenser for noen.

Da synes jeg faktisk det er bedre å holde "munn" istendenfor å svare.

Men hvis ikke du har trukket på smilebåndet EN eneste gang her inne av spørsmål som har blitt stilt,så tror jeg du tar dette litt for alvorlig altså;)

Det er lov å le og det er lov å stille spørsmål,men slitsomt når folk tar seg selv så høytidelig at ingenting blir lov.

Skrevet

Så heretter skal alt være dønn seriøst, ingen spørsmål om hvem som runket på torget i Bergen (som ikke kunne brydd meg mindre!), ingen baksnakking av Prinsessens navnevalg på sitt barn, harselering med andre navngitte kjendiser OG absolutt ingen latter!!

Men vi må ikke å glemme svigermor og utro partnere, de er jo en ener her inne for å få mange svar og yttringer på generelt lite grunnlag.

Du er voksen den dagen du ler din første latter av deg selv!

Alvorlighet er en dyd- la oss være dydige:o)

Og igjen_ Beklager til dere som tar alt på ramme alvor! (Kos dere med torsdagsklubben, paradise hotell, se & hor og uthenging over en lav sko!)

Skrevet

Sorry, jeg må bare le, jeg. Mye "rart" her inne, men det tar jeg som underholdning.

Jeg tar det også som underholdning når noen fyrer seg grenseløst opp av ordlyden i spørsmål og til tider spørsmålet selv. Engasjement er bra.

Forøvrig synes jeg det er to typer dumme spørsmål.

For det første de skikkelig korttenkte, som dere har nevnt mange av nedover her...

Men innimellom kommer det slike trist-dumme...

"Hvor sier vi opp farsskapet?"

og spørsmål som blir trist-dumme hvis du har fulgt nicket litt. Type: Vi har så urtolig dårlig råd, hva gjør vi? den ene dagen, og "hvor får man kjøpt Ilse Jacobsen-støvler?" den andre...

NOen ganger har jeg tenkt at jeg må spore opp enkeltnick for å redde dem. Kanskje ikke her inne, men ganske ofte på Bim... Men hvem er jeg som tror jeg kan redde en annen?

Skrevet

Jeg irriterer meg hver gang noen spør "Når kommer barnetrygden inn på konto???"

NAAAV DÅÅÅTT NO!!!!

Det tar jo lengre tid å få svar på det her inne enn hvis man hadde sjekket ut selv...

Skrevet

- Jeg er litt trist i dag, kan jeg sykemelde meg?

- Er jeg urimelig? (vil at mannen skal kikke ned hver gang det går en annen dame forbi / vil at mannen bare skal drikke lett-øl etter at han har blitt far / nekter svigermor å passe barna fordi hun er teit etc etc)

Skrevet

Hehe.. så sant så sant.. greitt nok at det er lov å være usikker osv, men av og til kan man bli litt fortørna over enkelte spm ja..

Noen flere høydare:

*hvis det er 2 grader i oslo, kan jeg da bruke parkass på ungene?

*dere som hadde sex akkurat rundt eggløsninga, hvilket kjønn fikk dere?

*vil noen tippe på hvilket kjønn jeg får?

*når tror dere at fødselen min setter igang?

Jaja, greitt å skravle litt i alle fall;)

Skrevet

Dumme spm-Dumme svar dronningen=)

Denne fortjener å ligge på topp til alle døgnets tider=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...