maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 5. desember 2008 #51 Skrevet 5. desember 2008 Heihei alle som skal prøve:) Er ikke 100% sikker på når vi skal begynne å prøve, men blir forhåpentligvis nå på nyåret! Er 25 år gammel, har vært med sambo i 5 år, bor på norvestlandet (men er ikke herfra opprinnelig), er ferdig med utdanning og er i full jobb. Føler at tida er inne til å bli en liten familie:) Er VELDIG klar kjenner jeg, men samtidig får jeg litt "panikk" ved tanken på barn. Og mesteparten av denne panikken skyldes det vi alle må gjennom dersom vi nå vil ha barn (dersom vi ikke velger å adoptere selvfølgelig), nemlig fødselen.... har et aldri så lite(!) hint av fødselsangst.. Men tenker bare at det kommer ikke til å bli noe bedre med tiden, og at jeg bare må hoppe i det.. Håper jeg våkner imorgen og syns at det å føde høres ut som det mest fantastiske på jord:) Men regner med at jeg kanskje ikke er alene om å føle det slik som dette?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #52 Skrevet 1. januar 2009 Hei ) Vi har fått lyst til å begynne å prøve nå, men syklusen min er ikke stabil enda (veldig kort), siden jeg har ammet litt helt til nå... Dermed er vel sjansene små for å bli gravid med det aller første, kanskje... Men, vi prøver lell! ) Vil gjerne ha termin i sept, okt, nov, eller SENEST des 2009. Jeg har fagprøve å ta i mars/april 2010, og føler jeg trenger å være noen mnd i jobb etter endt permisjon før den tid, for å komme inn i alt av rutiner og sånn først. (Jeg er litt treg av meg sånn, hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå