Gå til innhold

meg & lille vampyr :)

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld jenter.

Dette er nesten litt skummelt, men jeg har også hatt utrolig mye problemer med magen. Jeg har vært til utredning og det eneste de kommer frem til er at jeg har "irritabel tarm" eller noe i den duren. Æsj, jeg orker nesten ikke å tenke på den ene undersøkelsen jeg måtte ta... får grøsninger bare jeg tenker på det. De trodde jeg hadde Ulcerøs Colitt, men det var det ikke.

Vampyr: Jeg har også hatt mye problemer med akkurat det med oppblåst mage og krampeliknenede smerter. INGENTING hjelper og luften kan bruke mange dager på å komme ut. Hahaha, hver minste lille fis føles da som en seier! :-D

Dessverre har min sønn arvet mine mageproblemer.

Tja, jeg tror dessverre ikke at bekkenplagene mine er et symptom på graviditet da jeg har hatt dette helt siden jeg var gravid for 14 år siden...:) Det har derimot tatt seg voldsomt opp etter at jeg sluttet med p-pillene. Har vært hos legen og har vært til utredning på KK i Bergen, så jeg tror ikke det er så mye mer å gjøre. Har selvfølgelig prøvd både fysio, manuell terapeut, akupunktur, kiropraktor og "you name it".

Men lurer jo selvfølgelig på om jeg har andre symptomer... Bl.a. at jeg fortsatt har vondt nederst i magen. Forferdelige stikninger. Dette har jeg aldri hatt før, utenom når jeg har el. Det gav seg liksom aldri etter el denne gangen! Hahaha, symptomjakten er i gang!!! Du da Pfeew, funnet noe nytt i det siste? :-D

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiberpreparat? Hva heter det da? Jeg tar Visiblin i blant jeg..hvis magen blir for løs og plagsom.. Men, nå i det siste har det vært veldig hard..så nå plager det meg.. Har vondt i halebeinet, så kan jo hende det gjør avføringen hard..

Usj..for et samtaleemne vi har..hehe.. :-P

Være flink jente å lese du nå da! Skal du se Greys?

Skrevet

Haha, må le... Høres ut som om vi er mer klar for gamlehjemmet enn å bli foreldre! :-D

Skrevet

Skikkelige "gamlinger" med mageproblemer..! Haha! :-)

Jeg har heldigvis ikke vært nødt til å få slange opp i rumpa.. :-P Men, måtte ta gastroskopi og det var helt j*********!!! Uff... Jeg grua meg fra jeg fikk innkallingen til jeg gikk ut fra undersøkelsen etterpå... Grusomt! Jeg visste sånn nogenlunde hva jeg gikk til da..for da jeg var 10 år ble jeg pumpa pga et armbrudd og måtte pumpes før narkosen.. Husker den opplevelsen enda, etter 16 år!

Jeg har nada symptomer ;-) Men, nå er jeg bare 2 dpo eller noe da... Så det er en smule for tidlig ;-) Men, de kommer nok..begynt å kjenne litt på puppene mine må jeg innrømme.. ;-P

Skrevet

Haha, det er jammen godt at det ikke bare er meg som er på symptomjakt. Må innrømme at jeg føler meg en smule gal. Fornuften sier meg ihvertfall at jeg er helt på bærtur, som driver og leter etter symptomer 5 dpo (snart 6, må vite! :-)). Hadde jeg vært en helt utenforstående som leste alle innleggene her, ville jeg trodd hele gjengen var klin, hakke, gal (nei, IKKE i positiv betydning...:-)) i tillegg til hypokondere...:-D

Haha, jeg må le litt, av den "inn i rompa opplevelsen". Jeg var så nervøs at jeg holdt på å eh... drite på meg...? Skjønt, det var ikke mye igjen der inne, etter massiv tømming dagen før...:-D Jeg satt og skalv før undersøkelsen. Legen så dette og sa at jeg skulle få litt beroligende rett i armen. Heldigvis advarte jeg ham om at jeg ikke tåler så mye, fikk derfor halv dose. FOR mye... Klarte ikke å reise meg opp fra sengen etterpå. Måtte nærmest løftes inn på do og for første gang i hele mitt liv lot jeg min mann stå ved siden av meg mens jeg var *sånn* på do. Var redd jeg skulle falle av doen hvis ikke! :-D Skikkelig skummelt å tørke seg gitt! :-D Jeg ble satt i en rullestol, ble trillet ut i bilen, lempet inn i bilen, bært ut igjen hjemme og kastet på sofaen. Der sovnet jeg og sov i 3 timer...:-D I ettertid må jeg innrømme at selve tømmingen og fasten var det verste. 24 timer uten mat var ganske heavy for et matvrak som meg. Var ikke så sulten, men merket godt at blodsukkeret var lavt...:)

Klem

Skrevet

Hehe..jeg håper ikke det er noen som "sniktitter" her...da får de nok ikke så innmari lyst til å herje etterpå :-P

Vi høres ut som skikkelige hypokondere ja..hehe.. Må klage litt på andre ting i samme slengen som vi klager å ikke bli gravid... ;-)

Apropos bli gravid..jeg synes et halvt års prøving er mer enn lenge nok, så jeg synes at jeg bør bli gravid denne pp'en!! ;-) Og siden dere er så kule, så synes jeg ikke dere bør vente lenger heller, så dere må også bli gravide nå! :-)

Æsj..rumpeundersøkelse vil jeg aldri gjennom! Men, mange må vel det en eller annen gang i løpet av livet..

Skrevet

Nå er det Greys hvert øyeblikk ;-D

Skrevet

Hehe, vampyren er vel ikke ferdig mer herjingen enda? :-D

Haha, ja, jeg tror det er ganske vanlig at gamliser må ta romposkopi. :)

Ja, et halvt er er mye ja! Jeg har vært uten pillen i fem måneder, men vi har ikke prøvd sånn skikkelig i mer enn 3 måneder. Synes egentlig det er lenge nok også jeg... NÅ VIL JEG BLI GRAVID! Bare ikke gi meg *skikkelige* symptomer før ikm, siden jeg skal reise bort og skal konkurrere på søndag.... Haha, derfor jeg kanskje ikke tør å teste før jeg reiser, er redd jeg skal få en haug med psykiske symptomer og da ryker konkurransen...:-/

Nå begynner Greys...

Klem

Skrevet

Jeg skal kanskje ta disse både opp og ned-slangene. he he. Men gruer meg ikke for om det evt skulle skje. Ingen smerter er like ille som disse kroniske jeg har gått med i så mange år altså....

Skrevet

Dere altså! Jeg er borte i 2 timer og HVA snakker dere?! Joda, slanger opp i rompa osv. Greit nok at dere liker det, men ærlig talt. he he:)

Nei, som tidligere sagt så går jeg gjennom hva som helst for å slippe de vanlige smertene mine.

Slanger inn overalt osv. :)

Herjingen ja, jeg er ikke helt i form til den uansett, men vi skal og må. Ikke lov å gi opp enda. Og snakket deres skremmer meg ikke. he he.

Herjinga her handler ikke om sånt. Hadde den gjort det hadde det ikke vært rart vi ikke var gravide! ha ha ha:) dårlig humor nå altså! :)

Trøttere enn trøttest, tett i hele huet og har lovet mannen å se prison break før vi legger oss.

Skrevet

Nei, nå er det nok snakk om ekle slanger og hull... :-P

Hva slags konkurranse A??

Skrevet

Da var Greys over og jeg må si jeg flirte HØYT da jeg så mannen som ikke klarte å *** :-D Og selvfølgelig gråt jeg en skvett på slutten...:-D

Joda, jeg tenkte faktisk som deg, da jeg måtte ta den undersøkelsen. ALT for å bli kvitt smertene, men jeg gruet meg allikevel fælt. For meg funker ikke fiber i det hele tatt. Blir bare MYE verre av det.

Nei, nå vil jeg bli gravid! :-D NUUUUUUU.

Klem :-D

Skrevet

Hahaha, ja forstoppelsemannen passet virkelig til skravlingen vår ;-P

Nå er det snart natta her. Jeg var oppe tiiiidlig i dag og sov kun fem timer i natt...... *gjeeeesp*

Skrevet

Haha, hvis jeg sier hvilken konkurranse jeg skal være med i, så kommer folk til å kjenne meg igjen, Har allerede røpet alt for mye...:-D

Klem

Skrevet

Skjønner.... Er du kjendis eller? :-P

Skrevet

Nope, heldigvis ikke det nei! :-D Hadde blitt helt fullstendig paranoid av å være kjendis.

Klem

Skrevet

Hehe.. Men, du er "redd" for å bli kjent igjen av folk fra bygda/byen/stedet du bor?

Skrevet

Jeg skal krype under den deilige dyna nå... Vi bimmes imorgen :) God natta jenter!

Skrevet

Hva slags konkurranse skal du være med i A?

Jeg har beslutta i dag at 9 dager på det onde fiberpreparatet er nok, jeg slutter!

:)

Men har blitt kraftig forkjøla i løpet av gårsdagen og natta. Så nå sitter man her og det verker i halsen, bak nesa og i hele huet.

Må nok ringe jobben og melde frafall. I denne tilstanden er jeg ikke spesielt brukbar.

Skrevet

God formiddag jenter!

En KJAPP melding før jeg må jobbe videre. Har ikke rukket å lese gjennom det dere har skrevet i går kveld/i dag, men vil bare fortelle... Jeg har SINNSYKE mensensmerter. Det kjennes ut som om mensen er like rundt hjørnet. Skjønner ingenting... I tillegg stikker det som bare det "der nede". Er nesten så jeg lurer på om jeg har fått uvi, men det gjør ikke vondt når jeg tisser, og det pleier det å gjøre. Pleier også å få feber og bli veldig syk når jeg har uvi, så jeg tror ikke det er det. Har skikkelig sånn tyngdefølelse helt nedi magen og er småkvalm... Tempen er forresten stigende etter temp-dippen på mandag. Blir helt GAL av dette... Føler liksom at det er noe på gang, men kommer til å bli utrolig skuffet (og flau) den dagen mensen kommer....:-/

Må stikke.

Klem

Skrevet

Å, herregud, A!

Det der kan være festesmerter:)

Jeg kan ta feil, men det er en mulighet for at det er festesmerter altså;) Det er vel noen dager siden el nå? Egget fester seg jo etter noen dager vet du.

Skrevet

God kveld jenter!!

Herriiguud A :) Så spennende dette bliiiiir =D Og vi lurer fortsatt på hva slags konkurranse du skal være med i ;-)

Hvordan er formen vampyr??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...