Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei snups!! Jeg kommer jo ikke til å forlate deg selv om jeg bytter ikm uke ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Joda, dere forlater meg alle sammen:( Over i uke 42 liksom.. huff. alle sammen stikker nesten.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg stikker opp og leser noen kapitler med pensum. Er tibake senere:) Og så må det herjes også. Godt med el-slim når tror jeg. Det er skikkelig tykt da... og eggehvitteaktig. det er nok bra.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 NÅ går jeg.. i ensomhet.. he he:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Nåmmen...til og med skiftet nick du lille venn :-) "..alene i 43.." Du da! :-) Jeg skal fortsette å skravle med deg vettu! Du er ikke alene ;-) Sitter og jobber litt jeg og ser på tv samtidig..
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 He he, ja, sååå ensom føler jeg meg vet du:) Nå blir dere sikkert gravide hele gjengen også og da er man helt alene. *sukk og dobbeltsukk* Jeg har lest noen kaptiler i en teambok nå. Sliten etter slitsomme gruppeprosesser der ingen forteller meg noe.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Titt tei, jeg er her jeg også! Må ikke føle deg ensom vet du! Å nei du, jeg vedder på at det er jeg som kommer til å sitte igjen her. Du vet, det er jeg som kan skrive bok om hvor uheldig/klomsete/klønete/dum jeg er. :-Dbv Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2008 Vi får sikkert svi fordi vi har forlatt uke 43 og forlatt deg..så da er det du som blir gravid og vi må til neste pp.. :-P Flink du er å lese da! Skal begynne med det snart jeg også... Har en eksamen jeg må ta opp...Jeg har laget en haug med sangkort i kveld... Nå er det snart natta her kjenner jeg... Må bare vaske ferdig på badet så jeg kan legge meg med god samvittighet. Du må sove godt og ikke føle deg så alene ;-) Jeg skal passe på deg jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 ja, mohahhaha (ond latter) det hadde vært noe;) he he. Neida. Tenke snille tanker. ' Jeg MÅ lese hver kveld eller så rekker jeg ikke gjennom pensum. Jobber jo 50% ut november i tillegg til studiene.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har ikke glemt at også du, A1973, har gått over til den andre siden. Hmmm. Hva er så forlokkende med uke 42 uansett?! Pføy sier jeg bare.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Ååååh, vampyr, jeg synes synd på deg! Jeg jobbet 150% og studerte 100%, men det holdt ikke i mer enn 2 måneder. Dumt egentlig, for jeg kunne godt tenke meg å studere... Men bra du ikke skal jobbe mer etter november da, slik at du kan konse fullt om studiene etterpå. Skal du forresten har e-ordet før jul? Det må vel være det eneste jeg ikke savner med å studere...:-D Jeg studerte forresten på samme skole som mannen min jobber på. Du kan tro det var en merkelig følelse! Har jo alltid ellers tuslet rundt og gjort som jeg ville der, plutselig fikk jeg ikke være med på lunsjrommet lenger! :-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2008 Bra du er såpass disiplinert da! Det er ikke jeg..huff.. Jeg må skjerpe meg! Kanskje lesingen vil få tankene mine bort fra ikm...haha... Nei, nå skal jeg vaske doen, henge opp tøy og så køye :-) Vi snakkes snupper :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 Pfeew: Haha, du er helt nuts! Avhengig! :-D Bare *må* sjekke mellom vasken av badet og doen....:-D *søt* :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #14 Skrevet 6. oktober 2008 Jobbet du 150%?! Oi. Jeg skal ha en 3 ukers e-ordet i gruppe i november. så skal jeg ha to skole e-ord etterpå. Og i januar har jeg en hjemme-e. Ja, blir fint når jobben slutter, men har ikke økonomi til å ikke jobbe så må se meg om etter en mindre stilling kanskje. Hva studerte du? Fulførte du?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #15 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, du kan få lese noen av bøkene mine;) he he. Hvilke fag skal du ta? Vakse doen da, så uherjete:) he eh. Jeg skal ta sit-ups, se heroes, spise kveldsmat, herje og sove:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #16 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, jeg er selvstendig næringsdrivende, da blir det fort 150% jobbing... Jeg studerte øk.adm. ved høyskolen, men nei, jeg fullførte ikke. Det holdt i to måneder og så holdt jeg på å kollapse. Synd, for det var utrolig interessant og jeg merket jo at jeg kunne en god del praktiske ting, siden jeg har vært selvstendig næringsdrivende i 10 år. Funderer litt på å begynne og studere igjen etter en ev. permisjon. Da kommer jeg muligens til å legge ned firmaet mitt og kanskje reise til utlandet i pemisjonstiden (hoihoi, Spania er fristende! :-)). Så da hadde det passet fint å studere etterpå...:-D
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #17 Skrevet 6. oktober 2008 Det er sikkert ok fag å ta ja. Men dumt når du ikke er vanlig ansatt som har rett på studiepermisjon. Var det her? på Hive? Jeg tar adm. og ledelse dette året:) MYE gruppearbeid. men men.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #18 Skrevet 6. oktober 2008 Nope, i Bergen. (Hmmm... Hvis noen leser denne tråden, noe jeg tviler på at de gjør, så kan de legge to og to sammen og kjenner meg igjen... Jaja, de som kjenner meg igjen HYYYYYYSJ! :-)) Adm. og ledelse kunne jeg godt tenke meg å ta også! De har et mastergrads-studie på BI i noe liknende. Har lurt litt på å ta det, for da kan jeg bygge på de fagene jeg har fra før av. Har 2,5 år fra universitetet fra før. Hihi, så kanskje jeg en dag får meg en *skikkelig* jobb! Etter å ha vært selvstendig næringsdrivende hele mitt voksne liv (med unntak av deltidsjobber ved siden av studier og skole), så er det ganske så skremmende å tenke på og være ansatt ja! :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #19 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg bodde i Bergen fra 1999 til 2007. Og savner byen sinnsykt mye. Vi snakker om grining av Bergensbilder på finn.no (hormonell? jeg?)... Hva tok du på universitetet? Jeg tok en bachelorgrad + 1 år ekstra med masteremner i sos.ant. Fullførte ikke oppgaven da. Lurer å søke meg inn på en master i styring og ledelse senere, men må ha jobbet litt mer først.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe..vi er jammen rare... Vaske doen, ta sit-ups, lese, spise, se tv, herje...sjekke bim hundre ganger...sove... =D Godt vi er sammen om dette i hvert fall ;-) NÅ skal jeg legge meg...!! Men, jeg er tilbake i morgen.. ;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #21 Skrevet 6. oktober 2008 Hahahaha, jeg skal også legge meg nå. Nattaklem til dere begge (og sorry for at jeg bare brøytet meg vei inn her...:-))
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #22 Skrevet 6. oktober 2008 sit-ups ble avlyst pga magesmerter plutselig. Men herjingen er ikke avlyst. Kanskje situpsene kan tas etter heroes:) Natta. Vi snakkes i morgen. Jeg skal på jobb, men tror det blir rolig så da kan jeg bimme innimellom.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #23 Skrevet 6. oktober 2008 Oj, da har vi bodd her samtidig da! :-D Vi bodde i Trondheim fra 1994-1999 og det var der jeg tok fagene mine. Har en haug med merkelige fag. Litt psykologi, litt mediekunnskap, litt sos-ant (hadde Brøgger ja...:-)) og grunnfag i sosiologi. Likte sosiologi veldig godt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri tok mellomfag i det... Sluttet vel før jeg kom så langt... Hoho, jeg kjenner flere som er på sos. ant. i Bergen, er vel ikke så rart siden halve slekten min jobber på univ. i Bergen...:-D Hehe, som den patrioten jeg er, så ER Bergen verdens fineste by, i fint vær, ihvertfall....:-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #24 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har også en rolig da på jobben i morgen. Heldigvis har jeg ingen sjef som lurer på om jeg jobber eller bim'er.... MEN egentlig burde jeg pakke ned saker og ting, for jeg skal flytte kontoret innen 1. oktober...:-/ Nattaklem igjen... :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 7. oktober 2008 #25 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vet ikke hvem Brøgger er, for det leste ikke vi. Hva er merkelig med de faga forresten? Er jo bare helt vanlige fag det der A1973:) Eller som jeg liker å si, nyttige fag som lærer deg masse som man uheldigvis kan ha litt problemer med å bruke direkte når man skal søke jobb. he he. Jeg flytta tilbake til Vestfold pga barnehageplass osv jeg da. Og dro med meg mannen min (som er fra Osterøy). Så nå må vi vel bli her. Frister uansett lite å bo i Loddefjord og hvor ellers ville vi hatt råd til å bo... hmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå