Gå til innhold

Dere som ikke vil vaksinere barna deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signerer Alva...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...ler meg i hjel. For alva som klarer å komme med et slikt medisinsk utsagn og i tillegg frasi seg retten til å uttale seg mer når andre lurer på om hun kan underbygge det hun sier. Men der sliter hun som mange andre desverre, ser også poamin sliter med å svare på en del spm med sine utsagn.

Så hipp hurra, greit å uttale seg om en ting man kan kopiere en annen ting er å begrunne det og gi forklaring på en så viktig sak som dette.

Og alva, du sier du har satt deg inn i vaksiner, da må jeg ærlig innrømme at du virkelig burde svart på den andre tråden til deg som overhode ikke var personangrep på noe somn helst måte.

Skrevet

Jeg er for vaksiner, men er veldig skeptisk til at vi vaksineres mot "ALT" - og at det i tillegg er små, små barn som skal sprøytes fulle av sykdommene. - samtidig er det nettopp de minste barna som er veldig utsatt når det blusser opp "barnesykdommer". Hvor går grenser for hvilke sykdommer vi skal vaksinere mot? - vil du gi barnet ditt en vannkoppevaksine, eller synes du det er overflødig? - tross alt vil vannkopper kunne ansees som farlig for enkelte svake grupper.

Kanskje burde det innføres en grundigere omgang med undersøkelser før man igangsetter vaksineringer, så kan vi kanskje slippe å diskutere i ettertid om det var vaksinene som gav følgetilstander/sykdommer, eller om disse var til stede fra begynnelsen av.

Ingen av barna mine har fått den siste vaksinen som ble innført, pneumokokk, og jeg har veldig lyst til å utsette MMR-vaksinen et par år. Kanskje har MMR et ufortjent dårlig rykte, men er det en sjanse man vil ta ved 15mnd? Polio, difteri, stivkrampe og kikhoste er vaksiner jeg ikke vil velge bort.

Skrevet

drit og dra avla....sorry alva....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...