Gå til innhold

Dere som ikke vil vaksinere barna deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Husk på at det aldri har vært påvist noen skadelig effekt av vaksinene"

Tuller du? Eller er du så idiot. Anbefaler deg å sette deg inn i stoffet før du gidder å lage et innlegg. Trodde alle oppegående mennesker visste at vaksiner har hatt grusome effekter. Men så er vel kanskje ikke alle oppegående da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.....Kikhostevaksinen må man fylle på hvert 5 år for å ha en såkalt effekt, og hvorfor er det de som får kikhoste allerede vaksinert?

Skrevet

Nei, faktisk ikke! Man blir ikke immun mot kikhoste selv om man er vaksinert. Jeg vet om flere som har hatt kikhoste selv om de er vaksinert...

Skrevet

Hva vet jeg om vasksiner - i følge deg ingenting

Hva vet jeg om problemer i u-land - følge deg tydeligvis ingenting.

Vel, du tar feil. Jeg kan nok vel så mye om forhold i Sør-Afrika som deg. (du nevner Mandela - derfor antar jeg at du kjenner til div forhold i Sør-Afrika). Men hvis du virkelig vet mye om feks Sør-Afrika, så vet du at nr. 1 killer der er AIDS. Og kan du litt om AIDS, ja så vet du at om man har dårlig immunfosrvar så får man letter HIV, og raskere AIDS. Så ja, selvfølgelig trenger alle mat og vann, men hva hjelper vel det om man ikke har rett til helse?

Men det er tydelig at du liker å kalle andre som ikke deler dine meninger som "gjennomsyra idiot".

Og husk, det er flere anonyme som har skrevet noe her, ikke alt er fra samme person!!

Skrevet

Ja, men vet du om vaksinerte babyer på 4 mndr. som har fått kikhoste? I såfall vil jeg gjerne vite det!

Skrevet

Ja, Alva vi har tenkt over konsekvensene. Hvis de er så skremmende som du illustrerer her, tror jeg neppe vaksinasjon hadde vært valgfritt!

Jo, Alva det er påvist skadelige effekter av vaksinene. Selv om helsevesenet har unnlatt å rapportere inn de fleste, betyr det ikke at det ikke har skjedd!

Mor er mer utsatt for å få røde hunder om hun ikke har gjennomgått sykdommen som barn, enn om hun vaksineres. Man kan få sykdommen selv om man er vaksinert, det samme gjelder, meslinger, kusma, kikhoste og tuberkulose.

Mange vaksineforkjempere tror på en kunstig utryddelse av alle farlige sykdommer, på meg virker det helt på trynet. Sykdommer kommer og går med eller uten vaksiner. Jeg tror at hvis man bekjemper sykdommer på en unaturlig måte, kan risikere at farligere og mer motstandsdyktige bakterier og virus vil overta plassen i næringspyramiden. Slik som feks hjernehinnebetennelsene er i ferd med å bli vår tids nye barnesykdommer.

Ja, Alva i uland er det fint med vaksiner. Spesielt der hvor de fortsatt kutter navlestrenger og lemlester kvinnekjønnsorganer med ureine redskaper.

Navlen sitter ca midt på kroppen, hvis det var den du så etter..!

Skrevet

Hallo alle sammen!!!

For meg er regnestykket enkelt:

Hvor mange dør eller får alvorlige bivirkninger av dagens vaksiner?

Hvor mange dør eller blir alvorlig syke av de sykdommene vi vaksinerer mot?

Jeg har full medfølelse for dere som har opplevd negative sider ved vaksinering, og som også da velger å avstå videre vaksiner. MEN man skal huske på at det ikke er prosentvis så mange.

Tro meg at det IKKE hjelper å amme for å ikke få kikhoste!

Mange får kikhoste selv om de er vaksinerte etter en del år, MEN hvor mange 5 måneder gamle vaksinerte babyer får kikhoste??? Det er jo det det hele dreier seg om. Det er farlig for SMÅ barn å få kikhoste, ikke 7 åringer.

Puuuh!

Men respekt folkens, det må vi ha uansett!

Skrevet

Takk siste tråd. Helt enig med deg. Denne tråden har jo tatt helt av. Hvis de som er mot vaksinering kunne holdt diskusjonen på et saklig nivå skulle jeg kanskje ha revurdert et par ting, men alt er fullstendig tåkelagt.

Skrevet

Rettelse: Mor er mer utsatt for å få røde hunder som voksen om hun vaksineres, enn om hun gjennomgår sykdommen som barn.

Skrevet

Enkelte brødfjøler som deg har vel vanskelig å se noe som er utenfor vidsynet.

Skrevet

ja halve afrika er vaksinert med samme sprøyta omtrent pga våre jævla inkompetente misjonærer og en korrupt legemiddelindustri. MEN her er det også ennå flere faktorer, poliovaksina ble nemlig dyrka på apenyrer så temmelig mange antar at hiv stammer fra nettopp dette globale forsøket på å svekke en verdensdel så massivt at vi kunne site på ræva å plukke gull, diamanter og slaver uten noen større motstand. FOR DE SOM IKKE VET DET AFRIKA BLE SLAKTA MED VAKSINER!!!!!! og til alle som ikke tror dette, lev i den søte rosa bobla fortsatt, den har nemlig allerede sprukket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, du får nok mange omvendt med å snakke slik.

Det er vel kanskje derfor dere er i mindretall.

Dere minner meg om en sånn sekt i USA som tror at Staten kommer og spiser dere. Då må ikke legge deg i kveld; noen står utenfor døren din med en sprøyte i hånden.

Skrevet

åndssvake fehuer dere lobotomerer ungene deres med vaksiner!!!! dere kan styrte inn på legekontoret med en epleptisk unge etter en vaksinering, og fordi legen sier at det ikke har noen sammenheng så TROR dere på det!!!!!! Hva faen er det som skrangler hver gang dere nikkedukker bøyer dere i støvet for presten, doktoren og poltimestern, skulle tru dere lengta etter å bli tatt i ræva!!!! Og det blir dre når dere ikke ser folk i øynene!!!!

Skrevet

og du er så søt når du har sugd kommunelegen tom!!!

Skrevet

Kom med saklige argumenter istedenfor alt det der tøyset. Du skriver jo bare tull.

Kom med fakta.

Skrevet

jeg og alle de andre som ikke vasksinerer her inne har kommet med fakta en million ganger, men dere tør ikke å tro på det!

Skrevet

Helt feil. Hadde det skjedd noe dramatisk så hadde jeg selvsagt satt det i sammenheng uansett hva legen hadde sagt. I tillegg hadde jeg krevd å fått det registrert. Rett skal være rett!

Og for et språk, man må da kunne diskutere uten å miste hodet.

Skrevet

Med den uttalelsen du har så fortjener du ikke annet.

Mindretall...Jeg blåser i hvem som vaksinerer barne sine, jeg står til ansvar til mine egne barn, ferdig med det. Mindretallet bryr jeg meg fint lite om, men ser du litt og leser litt så ser du flere får opp øynene for at verden ikke er en rosa sky.

Noe som en uttalelse som dette er typisk og patetisk "norge vil da aldri finne på å tillate noe som er skadelig"

En kan da lure på hvorfor de putter helseskadelige stoffer i en vaksine som er forbudt ellers.

Skrevet

Ta en liten titt på den tråden her på siden med de to linkene. De er faktisk ganske så spennende å lese, skremmende faktisk.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke om noen, men det har sikkert skjedd

Skrevet

tja, gjentagelser blir noen ganger ekstreme, så sarte sjeler må finne seg andre medier for vaksineopplysning.

Skrevet

ja jeg håper dere passer på å få det registrert når ungene deres blir syke fordi dere mødre har eksistensiell angst, plge ungene deres med uvirkosomme giftige vaksiner fordi helsesøter sier det og dere er hypokondere????? fysj for noen mødre dere er!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg skriver under på den, HI

Helt enig i det du skriver og har akkurat samme meningene..

Skrevet

"Klart for ti år siden da internett var begrenset, måtte man tro på det man hørte av sine nærmeste. Heldigvis nå er internett en verden som man kan søke etter mengder av ting uansett hva."

Nå må jeg bare få lov til å si at jeg synes mange er av den oppfattelse at alt som man leser på internett er sant!! Men det er informasjon som kan bli lagt ut helt ukritisk! Det er ikke alltid snakk om fagfolk som uttaler seg eller gode resultater av studier, så dere må være så snille og ikke ta nettet for "sikre kilder" med tanke på hva som blir lest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...