Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #54 Skrevet 15. oktober 2008 Hoffaloffa :-D ler meg skakk.. Stakar minitissefantmenn!! Det er vel der utrykket "det var som å kaste pølser inn i Ekeberghallen" kom fra.. Var borti en jeg også da jeg var (for) ung og enda jomfru, jeg syntes tissen hans var så liten og uskyldig at jeg tenkte at "ja ja med den der kommer det ihvertfall ikke til å gjøre vondt vi prøver!". Han var forøvrig en voksen 22-åring som ikke skulle sett min vei engang (snuskete mann! med liten sossis").
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #55 Skrevet 15. oktober 2008 Det med skoene stemmer ikke alltid, Pappalille! Mannen min bruker str. 42 i sko og han er meget godt utrustet. I hvertfall i mine øyne. Har vært fremme med målebånd og den er over 20cm for å si det sånn. Tjukk er den også...
Frk Marge Skrevet 15. oktober 2008 #56 Skrevet 15. oktober 2008 hehe dette er den morsommeste tråden jeg har lest her inne hittil... må være rimelig heldig jeg også skjønner jeg.... en lillefinger har jeg vært borti, men han var rimelig full, så jeg undskylder ham litt der.... mistenker at han ikke egentlig fikk det til lol men fikk meg til å føle meg som en låvedør ja....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #57 Skrevet 15. oktober 2008 hahahaha småsporvinj, nå ler jeg her, muffins!!!! ::-D Hjelp...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #58 Skrevet 15. oktober 2008 Søstra mi hadde seg med en som var så liten at han måtte putte 3 fingre inn samtidig for at pissen ikke skulle dette ut..hahahahahahahahahaha. Når vi er i butikken prøver hun å finne noe som likner på størrelsen hans. Det nærmeste hun kom var en daddel! Hoho. trenger jeg å si at kallenavnet hans oss imellom er daddel? Huff..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 15. oktober 2008 #59 Skrevet 15. oktober 2008 Hahaha, tror jeg ler meg skakk ihjel!! Dette er den morsomste tråden jeg har lest! Klarte ikke bare stoppe... Opplevd dette jeg også, IKKE morsomt! Tror jeg følte meg like flau som han hehe, stakkars menn
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #60 Skrevet 15. oktober 2008 Kjetil? mohahahah. Jeg traff en superkjekk gutt på byen i trondheim. Modell, høy, tynn, utrolig pen, men desverre en penis på maks 5 cm og tynn som en finger. fikk ikke mye ut av det nei!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #61 Skrevet 16. oktober 2008 ER det noe flere som har erfaring med høye slanke menn?er det et sikkert tegn,eller har noen vært borti noen av dem som også har hatt liten tiss??.....høyde og alder takk:-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #62 Skrevet 16. oktober 2008 Min man är både lång och slank, stora fötter, stora händer, stor k*k, stor och grov... haha...! ;D Jag har varit med två långa slanka utöver min man, ena hade lika stor som min man, den andra som trodde var skitsnygg hade en pytte liten!!! Jag var tillsammans med honom i två veckor, sedan så dumpade jag honom. Min första pojkvän var 1.60 lång, han hade en normalstor, så längden på mannen visar tyvärr inte alltid, hur stor hans penis är, som synd är! En annan kille som var längre än mig, han var väl 1,75, han var lite mullig / fet han hade en lång kuk, men riktigt riktigt smal, som mitt lillfinger i tjocklek, då spelade faktiskt inte längden någon roll alls, och så var hans k*k alldels konstigt missfärgad, huden hans alltså, den var fläckvis vit och mörk..? HAns kuk hade fläckar som en ko har... huvva! Har någon av er varit med om att det har sett som om mannen har kissat på sig när han har haft sånd? en kille jag dejtade, varjw gång han fick stånd så kom det en slags kladdig, grynig vätska från hans k*k, det var inte lite heller... och det såg ut som om han hade kissat på sig, han hade en STOR fläck på kallsongerna, han hade INTE fått utlösning, men så fort han fick stånd så kom den där fläcken. det var riktigt äckligt, hela hans k*k var som insmörjd av en grynig massa.-.. UFF det var äckligt! den där kladdiga såg ut som gammal vispgrädde som blir alldeles grynigt, men genomskinligt... En kille jag var tillsammans med i en månad, han hade också en bytte bytte liten, det mest komiska med honom var att han trodde att han hade en STOR och så trodde att han var bra i sängen, huvva, han var inget av det nyss nämnda!
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #63 Skrevet 16. oktober 2008 Huff, det er syndt på ENDEL av de som har micropeniser...men husker en som jeg rota meg borti for mange år sia, skikkelig sossegutt, type som gikk i beigefrakk og trodde han var "storkar".. Uansett, i fylla som 17åring så ramla vi inn på samme fest...det bar utpå natta hjem til ham, jeg i KANONRUS!!! Så skulle vi da til seng der jeg ble først helt paff og så brøt ut i krampelatter ( nei, det var sikker ikke pent av meg)....stakkars fyren lurte jo litt, men klarte å ro og sa at jeg lo pga at jeg var nervøs....så rodde jeg mer og sa at jeg måtte hjem. Jeg tupper ikke når jeg sier at den var på størrelse med en tommelfinger.. Utrolig nok så har den fyren klart å laga en unge i ettertid...selv om jeg spekulrer veldig på hvordan han fikk til akkurat det..må jo ha sikta godt da..haha
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #64 Skrevet 16. oktober 2008 Den minste jeg har vært borti satt på en lang tynn mann som var en god elsker og han gjorde meg gravid selv om jeg gikk på p-piller :-) Han har bittesmå hender og føtter også, så der stemte myen :-) Dessverre ble det aldri noe mer med oss, men den lille penisen hadde aldri hindra meg. Jeg var bergtatt uansett pga personligheten. Håper ingen menn har lest gjennom denne tråden, for her står det mye stygt! Hvis en mann dumper en dame fordi hun er for tynn/tjukk/har for små pupper/ for vid fitte/ for store ører/ andre kropsdefekter; syns dere det er greit? Det finnes masse hjelpemidler for å bli tilfredstilt seksuelt. Jeg vet at det blir annerledes, og jeg hadde sikkert savna en skikkelig penis. Men den perfekte mann finnes ikke. Ett eller annet savner man vel uansett? Fordelen med en liten penis er jo at man ikke blir "kvalt" eller får kjevekramper av å suge han av.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #65 Skrevet 16. oktober 2008 Hadde med meg en dame hjem sist helg. Skikkelig snerten å se på. Men da hun kledde av seg: ( ( ! Jeg visste at hun hadde et barn, men dette... En ting var strekkmerkene og hengepuppene, (da push-upen forsvant var det litt sig, kan du si), noe annet var den slaskete musa hennes. Skulle tro hun hadde født en unge med 40 cm.s hodeomkrets. Jeg lot som om jeg måtte rekke nattbussen og stakk.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #66 Skrevet 16. oktober 2008 Ahaha, du anonym rett over meg her, den var bare fake og dum!!! Jeg fødte et størt barn med stort hode, og jeg er som en jomfru igjen. Er trangere enn noen gang tidligere, og det er så deilig... det kommer jo bare ann på hvor flink man er til å knipe etterpå, og hvor flink livmora var til å trekke seg sammen etter fødsel ;-p
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #67 Skrevet 16. oktober 2008 ganske sikker på at d må ha vært Kristian Valen???
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #68 Skrevet 16. oktober 2008 Som mann er jeg kanskje ikke helt inne i kvinners intime greier. Denne dama hadde i hvert fall ikke vært så flink med knipeøvelsene. Anonym 17:17.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #69 Skrevet 13. november 2008 Hvilket imponerende innlegg! Jeg går da ut fra at livet ditt er morsomt, for det finnes jo en rekke menneskelige skavanker og medfødte misdannelser som sikkert morer deg like mye. Og skal man dømme ut fra responsen du får, så må jo medfødte misdannelser være noe som norske kvinner virkelig får seg en god latter av. Et tips: Det finnes sikkert mye moro for deg og dine medsøstre hvis du leter blant psykisk utviklingshemmede, blinde, hørselhemmede eller menesker med andre morsomme medfødte egenskaper. Jeg må si at norske mødre av idag imponerer.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #70 Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde med en kul og sexy mann hjem fra byen engang. Vi klina, og så viste det seg at han hadde knøttliten tiss. Ingenting skjedde, vi sovnet, men så våkner jeg av jokkebevegelser, og tror du ikke han ligger og har seg med meg da? Jeg kjente ingenting i det hele tatt, men lot han holde på litt, da jeg likte han så godt (WHAT?). Senere på morgenkvisten tuller han med at han vil ha med seg trusa mi som "suvenir". Jeg regnet ikke engang samleie som et samleie jeg, og skjønte ikke hva som var humoren i det han sa.. Fniiis...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #71 Skrevet 13. november 2008 Hei, Jeg har også hatt en "fling" med en litentissefantmann :=) Han var hyggelig & smell kjekk ..og gjett om jeg var skuffet .. Men .. vi datet faktisk en liten stund .. tenkte gi det en sjanse .. finnes jo måter å tilfredstille på utenom "pikkifitte" :=) MEN ... tror denne mannen var så preget av usikkerhet pga. den lille fanten ..så det hele endte ikke lenge etterpå! Er glad det ikke ble oss .. nå har jeg en minst like kjekk & goo fyr med stor & deilig tiss - nam nam!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #72 Skrevet 13. november 2008 Herregud, usmakelig inlegg. INGEN kan vel noe for hvordan kjønnsorganene deres ser ut?! Her sitter dere som en gjeng fnisende niendeklassinger å ler av en "liten tiss". Tenk om menn hadde lagt ut lignenede innlegg på andre forum der de hadde kommentert hvordan vi så ut nedentil? Hadde vel ikke vært så gøy om noen hadde kommentert hvor slapp mus du har heller See my point her. Dropp fyren heller da, hvis sexen er så viktig for deg..Han fortjener bedre enn deg som bretter ut str på penisen hans på et offentlig forum.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 13. november 2008 #73 Skrevet 13. november 2008 Ler så jeg griner av denne tråden. Men ja..når man ikke kan bevege seg før han detter ut er det jo lite tilfredsstillende for oss damer. Kjenner ei jente som sa engang: "Herregud, klitorisen min var jo større enn utstyret hans!" etterfulgt av "Jeg så vel egentlig bare pungen"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå