Anne-B. Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 Den boka er grusom, ja. Bildene i alle fall. Har lest litt i den, var litt interessant.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. september 2008 #27 Skrevet 28. september 2008 er for håret mitt skal det stå.. var får? var sau liksom! snakk om å skrive for fort aaaaaa..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #28 Skrevet 28. september 2008 Hjelp, hvor finner dere alle disse raringene? Jeg må ha vært veldig heldig jeg da som stort sett bare har støtt på normale. Untatt en litt skeiv en da (til ene sida), men det var ganske lite så ikke noe man merket. Bra man er gift tenker jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #29 Skrevet 28. september 2008 Er det ikke en diagnose som heter mikropenis?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #30 Skrevet 28. september 2008 hahaha dette minner meg om den gangen jeg traff en kjempekjekk fyr på byn, han ble med meg hjem og vi kosa oss litt. Men så fant jeg jo ut at i stiv tilstand så forsvant snoppen hans inni hånda mi..... herregud tenkte jeg, dette gidder jeg ikke... så jeg gjemte penger, pass og kort og sa jeg hadde en sinnsyk huepine hehe....han var gått når jeg våkna hihi
LizzyG Skrevet 28. september 2008 #31 Skrevet 28. september 2008 Hehe... Ser får meg en liten og seig kladd i den nyfarga luggen din bare jeg:) Hehe...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #32 Skrevet 28. september 2008 MUFFINS-TISS! Det er noe av det morsomste jeg har lest på lenge. Stakkars mann.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #33 Skrevet 28. september 2008 En venninne var på date med en kjent norsk popstjerne, og da han tok frem utstyret og skulle suges, var den sjokkerende tynn og kort, bare noen få cm... hvorpå hun forfjamset utbrøt; "dette må være en vits" også stakk hun. Hehehe. Nå kan dere lure nå!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #34 Skrevet 28. september 2008 Ja, nå lurer vi og du må dele. Når man sier a osv...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #35 Skrevet 28. september 2008 Har også vært borti en sånn en, og den var ikke bare kort, men skikkelig tynn også Ble med han hjem fra byn, temmelig drita, og havna i seng da. på med dong, og inn etter 3-4 jokk datt han ut, og merka ikke forskjell, så han pulte kjønnsleppene mine til han kom, og jeg kjente ingenting....ble sikkert bedre for han da, for jeg klemte bena sammen, så han kjente jo faktisk noe:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #36 Skrevet 28. september 2008 Hehehe. Minner meg om Baron blod: Den ække så jævlig lang, da, men den er jævla tynn!
Joikaboll@ Skrevet 28. september 2008 #38 Skrevet 28. september 2008 Hahahaha.... artig tråd, men si meg en ting damer, har dere alle hvert borti samme mann, eller finnes det så mange menn med en liten mikro?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #39 Skrevet 28. september 2008 HI her. Panikken tok meg litt underveis så jeg fake stønnet litt, og så merket jeg att han var ute litt mens jeg enda stønnet, hehe! Merket IKKE forskjell. Og ha sex med han var som og ikke ha sex :s Som ei over her sa, jeg følte meg som ei stor låvedør.
Piri Skrevet 28. september 2008 #40 Skrevet 28. september 2008 Hehe....Jeg ble så satt ut av en minitiss en gang at jeg utbrøt: "åååå....så stor den er!" Han holdt på å le seg skakk, så jeg rulla inn puppa og stakk. Motsatt var det en som var så jævla svær at jeg ikke klarte å ta rundt den. Like forfjamsa pep jeg: "mamma...." Jeg ble livredd!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #41 Skrevet 28. september 2008 Har vært borti begge deler. Med den lille tissen så begynte jeg å knise, stakkars gutt, men til mitt forsvar så var jeg ganske full. Hadde ikke sex med han. Med han med den store så hadde jeg sex, men jaggu glad det ikke ble noe forhold, for det gjorde jo vondt! Ikke bra å være for stor heller. Kunne aldri hatt et forhold med en sånn mikropenis altså, stakkars menn som har det.....
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. september 2008 #42 Skrevet 28. september 2008 Haha... Huff, stakkars dere og stakkars menn! Hadde jeg vært mann med mikropenis, ville jeg sikkert vært dypt deprimert... Jeg mener det, syns virkelig synd i de mennene. For hva kan de egentlig gjøre med det? Vi jenter kan jo bare si nei takk og gå videre til nestemann.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #43 Skrevet 28. september 2008 Haha! Denne var morsom! Har vært sammen med en sånn. Var sammen et par mndr før det skjedde noe, men da det endelig skjedde noe var skuffelsen stor fra min side! Lillefinger i både lengde og omkrets! Etter litt tafsing la han seg over meg og fomlet litt. Jeg ventet og ventet, men etter noen sekunder kom han med noen heftige stønn. Og der var han ferdig uten at jeg hadde merket noe! Og gjett hvem som dumpet hvem dagen etter??? HAN dumpet MEG!! Kanskje det var pga jeg lå som ei dokke, men hallo! Han kunne jo sagt ifra at det var i gang så ville jeg i det minste faket litt! Er egentlig glad han dumpet meg da, hehe...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #45 Skrevet 30. september 2008 Venninna mi hadde sex til stadig med en fyr med tiss på den størrelsen, ikke større allefall. Greia var att hun fikk penger for det Men det syntes hun faktisk var greit, for hun kjente/følte ikke att de hadde sex. Så hun fikk på en måte penger for å late som hun hadde sex. Ikke hadde hun peiling om han var inni henne eller ikke. Heheheh.. Stakkars fyr som måtte betale for sex'en sin, men det blir vel slik for de med tiss på 5 cm : | I tilegg var han maks 1,57 cm i lengden. Ikke mye mann det altså *ler*
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #47 Skrevet 30. september 2008 Datet en med lengde og omkrets som en meget kort, tynn pekefinger. Men det verste var at han trodde han var guds gave til kvinnene. Huff!
Tonemette Skrevet 15. oktober 2008 #48 Skrevet 15. oktober 2008 uff....dette hørtes ikke bra ut,men kan jeg spørre dere om noe en annen ting?? Er det slik at høye slanke menn alltid har stor??har dere noen gang vært borti en høy slank mann med liten tiss??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #49 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, han var høy og slank, så la ikke høyden lure deg..hehe
Pappalille Skrevet 15. oktober 2008 #50 Skrevet 15. oktober 2008 Ta en titt på skoene hans du... Dét er mer av en pekepinn (pun intended) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå