Gå til innhold

Penisen var 5-6cm! (Ja, du leser rett)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En periode nå har jeg møtt en mann, han er grei på alle måter og vi har fått en god tone. Nå har jeg aldri hatt noe spesielt syn på att penisen må være stor, så lenge man får gjennomført ett godt samleie.

Men dette er alt for drøyt for meg, vi får jo ikke gjort en normal sex akt uten att han detter ut. Den var faenme 5-6cm i stiv tilstand.....

Så, nå gidder jeg ikke å fortsette med han og håpe på ett forhold.

Noe litt uteom, tenk om vi skulle lage baby? Skulle det liksom gå ann for sædcellene og kommer seg fram når tissen ikke kom seg mer enn 1-2 cm innenfor hullet?

Sitter med ett måleband her, og omkretsen var ikke mer enn 6-7cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha

Skjønner presis hva du mener!!

faren til min eldste er beviset på at det ikke er pølsa man blir feit av, men sausen....

Han hadde heller ikke stor tiss, mer som min tommel..

Skrevet

Da kan du jo synge sangen:

Tommeltott,tommeltott,hvor er du?

Her er jeg,her er jeg,goddag,goddag;)

Skrevet

Det går an å lage baby allikevel. Jeg deita en kar med sånn mini en ørliten periode for mange år siden, i fjor møtte jeg ham på gata og da hadde han en liten en på armen som kalte ham pappa ihvertfall...

Skrevet

Jøss, tror venninna mi har vært på samme mannen. Hun sammenlignet den med størrelsen på lillefingeren sin. Skal si jeg hadde blitt skuffa...

Skrevet

Går det virkelig an?? Det er jo bare en cm mer enn det 1 åringen min har jo... Trodde faktisk ikke det var mulig engang jeg...

Skrevet

HI her. Jo det er fullstendig mulig, det var noe med det flaueste jeg har opplevd, selv om jeg sjulte det så godt jeg kunne.

Skrevet

herregud hadde du virkelig sex med ham..... huff det måtte føles ille for deg... stakkars!

jeg hadde pent takket nei

Skrevet

hahahaha! joda, det er fult mulig og jeg har datet en sånn en jeg også! pinlig, pinlig, pinlig..og i tillegg hadde han et problem med alt for tidlig utløsning.. Og tror du kødden gadd å si fra eller, nejda.. så jeg fikk det i håret. I HÅRET!! Æsj. Jeg som er så nøye på håret mitt!!! Aigh!

jeg burde være anonym men jeg gidder ikke..

Skrevet

Jeg hadde også takket nei....æsj.

Men seriøst, Alva, har du MÅLT etteåringen din sin tiss????? Hvem gjør sånt????

Skrevet

Kan skrive under på at det er sausen og ikke størrelsen på pølsa som avgjør, er selv gravid med en som hadde sinnsykt liten tiss. I tillegg klarte han sjeldent å komme mer enn annenhver gang vi hadde sex, noe som var helt sykt irriterende og veldig lite tilfredsstillende. Neste gang skal jeg passe på å sjekke størrelsen litt nøyere før jeg innleder noe forhold ja. Lurer på hvem som kan holde ut i årevis i forhold med en som har så liten snopp? Men det er selvsagt ikke alle som er like opptatte av sex, og da går det vel greit.

Skrevet

Haha,vet hvordan du har det:)Var bortpå en sånn en gang jeg også,det ble bare med den ene gangen....Han spurte mange ganger om ikke vi kunne hoppe i høyet igjen,men der takket jeg nei gitt.

Jeg følte meg som en låvedør,for jeg kunne nesten ikke kjenne han inni meg jo...:-/

Skrevet

Hehehehehehehhee......ler meg i HEL av nn 18:39 her!!!!

"Det er ikke pølsa mean blir feit av, men sausen"

Heheh!!!!!

Skrevet

For det første: Hun trenger da ikke å ha målt tissen til ettåringen sin, man har da et ca. øyemål!

Ta en titt i boka "penisatlas" jenter. Jeg fant denne da jeg satt å kjedet meg på skolen er om dagen, og jeg tviler særiøst på om jeg tør ha one night stand noen gang igjen! Der var det en penis som rett og slett gav meg bakoversveis, der var det ikke snakk om 5 cm nei, men maks 2 cm!!! Med piercing!!!! :o Så mye stygge peniser har jeg aldri sett, jeg må ha vært heldig med de jeg har kommet over på min vei!

Skrevet

Hehe... Nei så klart ikke *ler* Men jeg må jo nødvendigvis se på den når jeg skifter bleie, vasker ham og slikt, og litt øyemål har jeg da så den er nok ca 4 cm lang +/- en halv cm, det er jeg rimelig sikker på. Er sjeldent jeg bommer med mange millimeter når jeg tar ting på under 20 cm på øyemål.

Skrevet

*ler høyt og lenge av bæbæ*

for ikke å snakke om at det faktisk gjør enkelte stillinger helt umulig da jenter gjerne feks har litt rumpe.. *ler høyt*

Skrevet

dette er grunn nr 1 til å ha sex leeeenge før ekteskapet!

Skrevet

Hahaha.. Det var hårkuren sin det tenker jeg. Haha...

Skrevet

Jepp,det var å ligge på rygg,og heve hoftene:)Da traff han litt:-/

Nei huff,jeg sjekker heretter jeg;o)

Skrevet

Huff det hørtes ikke greit ut. Har ikke opplevd det, men har opplevd

"en, to FERDIG!" Ikke så gøy det heller.

Skrevet

He-he!! Enig i den, mortilgunnar! Må testes ut før man gifter seg!!! ;-) Tenk på de som ikke har sex før ekteskapet da. Og så gifter de seg med en med så liten tiss!! Blir litt av ett sex-liv da gitt......

Skrevet

Jeg har også ei venninne som var sammen med en med en penis med størrelse som en lillefinger.... Var visst ganske så frustrerende å ha sex uten å kjenne at han var inne engang... Jeg har heldigvis ikke hatt noen sånne, vært heldig jeg sikkert!!! :-)

Skrevet

Jeg har også vært sammen med en "slik" en gang. Datt ut hele tiden, og kjennte ingenting når den først ikke datt ut. Dette var tidlig i min debut, så er jo greit å ha prøvd noen forskjellige.

Skrevet

Har vært borti en sånn jeg også. Var på fest og havnet alene med en hyggelig fyr. Vi ble sittende og små kline litt, og plutselig drar han frem utstyret sitt. Det er det rareste jeg har sett. For den var sikkert ikke mer en 4-5 cm. Men så var den gedigen i omkrets i forhold, så den så rett og slett ut som en muffins. Jeg var 15 år, jomfu og hadde ingen intensjon om å ha sex (muffins-tiss eller ei) Så jeg kom med en teit unskyldning og stakk.

Skrevet

Lizzy!

Det var grusomt! Og om du bare visste hvor redd jeg var får håret mitt! Det var egentlig deal-closeren her altså.. ikke at den var så forbanna liten men at han ikke greide å si fra etter at leppa mi hadde vært bortpå tissen hans i 2.8 nanosekunder og sprutet i håret mitt! altså jeg rakk ikke frem engang!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...