Gå til innhold

Noen som ønsker å gå ned et par kilo sammen med meg?


student med mage

Anbefalte innlegg

heisann.. ser at dere er godt i gang med vektreduksjon, tenkte jeg kunne slenge meg på med dere:)

 

Har vært igjennom to tette graviditeter, ( har 17 måneder mellom gutta). og i det første svangerskapet gikk jeg fra 72 til rundt 90 (grøss og gru), da jeg ble gravid igjen veide jeg 80 kilo hadde ikke rukket og få av meg noe særlig før vekta steg igjen, denne gangen endte jeg på 95 så hadde ikke så voldsom vektoppgang. Men nå jobber jeg med å bli kvitt kiloene etter begge svangerskapene, har klart og komme meg ned på 76,8 så jeg er ganske fornøyd:) Målet er og komme meg ned til 68 som er min trivselsvekt. Har satt meg ulike delmål første var 75 kilo til dåpen til mini som var for en uke siden klarte og komme ned til 76 da så det var ikke så galt. Neste delmål er 72 kilo bare fire kilo til, så er jeg der. Målet er å komme ned til 68 til februar. Skal gifte meg neste sommer så det er den store driven for å komme seg i form. Vil se stunning ut på den store dagen:)

 

Mitt problemområdet er å få tid til trening, kostholdet går greit, spiser knekkebrød istedet for vanlig brød, drikker litervis med vann og bruker bare lettprodukter og spiser godis stort sett bare i helgene.

Har vært noen utskeielser denne uka har hatt mye besøk av søstern og da har vi kost oss, men har til gjengjeld vært mye ute og gått så får håpe det gir utslag. *krysser fingrene*:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Løcky, dette klarer du:)

Godt å ha noe og se fram til, snakker om bryllup vi også, men vi får ikke til å sette dato! Jeg har så vanskelig med å bestemme meg for sånne ting, dumt.

Tror det skal gi utslag at du er ute og går, spørs jo hvor mye du gikk før da. Hvis du går fra lite trim til mer, vil det merkes uansett hvilken form for trim du bedriver.

Jeg er på step hver torsdag, og ellers er det trilletur med vogn, men ser det er travelt nå i desember. idag pakker jeg pakker istedet for å lufte oss, døgnet strekker simpelthen ikke til!

Jeg var også oppe i 90 kilo da jeg var rundt 9 mnd, starta på 74, så vi har ca samme utgangspunkt.

Fatter ikke at det skal gå så greit å bli kvitt kiloene for min del nå, har slitt med ca 8 kilo for mye siden ungdomsskolen!

Aldri så galt at det ikke er godt for noe mao..;) så har satt meg nytt mål, ca 67 kilo. utfordringen blir vel å holde seg der, og jula hjelper jo ikke akkurat til nei... tvitvi, er så glad i å kose meg at fyyy:)

 

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg torsd. 14. nov:71,4 kg. man.24 nov:71,1 kg. tors. 27.nov: 70,6 kg. tors. 4 des:69,5 kg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og løcky du er jo kjempegodt igang,

grattis med de kiloene du har klart:)

nå er det bare sjarmøretappen igjen...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo kjempe flink:) ikke langt unna målet nå:).

Vi slet litt med å sette dat vi også, har vært forlovet i tre år og skulle egentlig ha giftet oss, men så ble jeg gravid på nytt gitt så da utsatte vi det. Tanken på å være høygravid i mitt eget bryllup fristet ikke akkurat hehe.

nå har jeg satt meg som mål at jeg til mandag skal begynne å trene, har masse fritid på kveldene siden begge ungene er i seng klokka syv så nå skal jeg begynne å bruke den til noe fornuftig:) Så på vekta i dag at det ikke holder og bare gå masse turer og spise sunt lenger. hadde gått ned fra 76,8 til 76,0. Hadde også en utskeielse med junkfood i går, eldstemann er hos farmor og farfar og da blir man fort litt slapp med maten hehe.

Jula blir en utfordring ja, elsker julemat og alt annet som hører jula til var nok også derfor jeg la på meg litt ekstra i forrige svangerskap. Julemat og ekstra god matlyst er en dårlig kombinasjon:)

 

Men nå blir det full skjerpings fram til jul, sunn mat og trening, før julematen setter inn hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ja, o jul med din glede..! det blir en utfordring! skal feire hos søstera mi, og jeg har spurt henne om hun kan koble julelysene til trimsykkelen, så kan jeg sitte der for å holde lysa på;)

er noe som heter at man blir ikke feit mellom jul og nyttår, men mellom nyttår og jul, og er jo mye sant i det!

Ja, tror det er amminga som hjelper meg, fordi jeg er ikke spesielt streng med meg selv, og turene er langt fra harde og lange, så blir spennende å se om jeg klarer holde vekta med tiden. Det er en stor utfordring.

så god jul, og kos oss godt, men med måte!!:)

ps. og vekta er nå 69,1 kg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg torsd. 14. nov:71,4 kg. man.24 nov:71,1 kg. tors. 27.nov: 70,6 kg. tors. 4 des:69,5 kg.

17.des:69,1 kg. Torsd. 8 jan:68,1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg torsd. 14. nov:71,4 kg. man.24 nov:71,1 kg. tors. 27.nov: 70,6 kg. tors. 4 des:69,5 kg.

17.des:69,1 kg. Torsd. 8 jan:68,1 kg. Tors. 15 jan: 67,7 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei!

 

Jeg meldte meg like godt på Fedonkurs jeg, og det er virkelig lærerikt og moro! Trener tre ganger i uka på sats, og reduserer karbohydratene en god del. Anbefales til alle. Lærer mye om ernæring og hvordan få og beholde god helse. Kurset jeg går heter Naturlig slank, og er veldig motiverende og enkelt. Spiser masse deilig mat, og føler meg mye bedre. Et kosthold med redusert karbo-inntak er mye enklere å opprettholde gjennom livet enn andre varianter hvor du må veie maten eller gå litt sulten hele tiden.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...