Gå til innhold

Noen som ønsker å gå ned et par kilo sammen med meg?


student med mage

Anbefalte innlegg

hallo hallo. jo her går det bra og jenta har det også bra. vi prøver å gå tur hverdag.....men har ikke vært så flinke i de siste dagene. får satse på en tur idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pawri: start 96. 2.okt: 96. torsd 9.okt: 95,4

 

ja ja gikk ned litt nå da. dere har jo gått ned. grattis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.babybis.no/Huskeside.htm

 

Ta å skjekk ut den husken her.. Den er bare fantastisk.. Har fått gutt nr to nå, og vi hadde sånn huske til førstemann også. Den roer ned slitne og trøtte barn som ikke vil sove og det hender faktisk at babyene sovner i den også. Kan absolutt anbefales! Syntes det hørtes så slitsomt ut for dere å måtte sitte med baby på brystet for å få den til å sove.. man trenger litt fritid selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med!

Meg: 10 okt: 88 kg. Foreløpig mål: 80 kg

Hadde termin 11 august og fødte også lille Jacob den dagen.

 

Kiloene etter graviditeten føk raskt av første uka, men så bare stoppet det TOTALT opp.. Sitter igjen med et par kg sånn for å komme inn i de gamle klærne mine igjen, men ønsker å gå ytterligere ned.Var jo ikke akkurat fornøyd i utgangspunket, og nå, som jeg regner meg selv ferdig med barnefødsler er det på tide å ta seg selv litt i nakken og få kroppen litt i shape igjen! Det skal være en ny og friskere meg som er tilbake på jobb til sommeren! Og tenk på det jenter, det er jo nå vi har sjansen til å bruke litt tid på dette!

 

Jeg og har blitt sukkeravhengig i svangerskapet.. Spesielt melkesjokolade.. Det verste er at jeg ikke greier meg med en liten bit til kaffen, det er LETT å få ned en stor 200 grams til kvelds.. Og det nytter jo ikke.. Må rett og slett skjerpe meg.. Og jeg vet fra tidligere erfaringer at bare man greier å holde seg unna en stund så blir sukkerbehovet gradvis mindre.. Har også begynt med søtstoff i te og frokostblandinger..

Også var det treningen da..Huffa.. men det tipset som ble gitt om å gå om morgenen er faktisk veldig bra.. Og for meg er det viktig å ihvertfall få kommet meg opp om morgenen.. Har en baby som sover mye om natta og om morgenen, men jeg prøver å komme meg opp, for ender jeg med å sove til halv elleve og sånt så kommer jeg ikke i gang med noe..

Så lykke til til dere alle! Dette skal vi greie! Vi vil jo gjerne være freshe småbarnsmødre, ikke sant?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo hallo cine79. velkommen skal du være.

vel den husken så jo veldig bra ut. men det ser ut som den bare varer til barnet er 7,5 kg....kan det stemme???

 

vel jepp dette skal vi greie vettu....vi får bare støtte oss igjennom dette her. jeg har også meldt meg på sånn grete roede kurs. internett kurs(mog og barn-for ammende)....tenkte kanskje det også ville sette meg litt spor i forhold til kosthold og sånt.....håper det vil hjelpe.

 

ellers så får dere ha en god helg folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er husken som veier 7,5 kg, Den er godkjent for barn opp til 9 kg.. ikke all verden, men når de når den alderen har det som oftest roet seg litt ang sovingen alikevel.

 

Så bra du har meldt deg på kurs Pawri, det hjelper nok på motivasjonen å ha "et opplegg".. Jeg tror jeg skal prøve meg litt selv først.. tror jeg forsåvidt vet hva som må til, men det er det å være streng mot seg selv og gjennomføre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEIEDAG:

 

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg.

 

jajaja, dette går da rette veien, forbauset over det da jeg var på 80 årsdag, (dvs. matorgie;)) på lørdag. godt å se at litt utskjeielser ikke gjør den store forskjellen. Har forresten bytta ut brød med kavring, kanskje derfor det merkes på vekta?

Krysser fingrene for dere andre, håper dere har hatt en god uke;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jurgina: det er jo vanlig at vektnedgangen stopper opp innimellom, ikke depp for det;)

Selvfølgelig- hvis godteriinntaket har vært stort så kan nok noen justeringer gjøres---...;) jeg for min del har "helg" 3- 4 dager i uka, dvs. smågodt, litt potetgull, og noe til kaffen- på tide å stramme inn her! men vanskelig!:(

Skal ha barndåp om 4 uker, og bunaden jeg fikk i en alder av 14-15 år(galskap så tidlig med et sånt plagg!) er traaang.

skjerpings ja, noen som kan hjelpe meg???

Huff, vet jo at jeg styrer det der selv, har liksom to stemmer i huet når det kommer til mat, hehe.

lykke til jenter i kommende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VEIEDAG:

 

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

 

Null nedgang denne uka dessverre, jaja, glad så lenge jeg ikke går opp:) Hva med dere andre?? må ikke ramle av lasset jenter;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jurgita&Runa : start: 63 kg. torsd. 2. okt.:61,2 kg..torsd. 9. okt.:60,8 kg,

torsd.16. okt. 60,8kg, torsd.23.okt:60 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEIEDAG:

 

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg.

 

Damer, hvordan går det med dere??? Synes dere har vært stille i det siste..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEIEDAG:

 

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg

 

Damer, hvordan går det med dere??? Synes dere har vært stille i det siste..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

VEIEDAG:

 

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg torsd. 14. nov:71,4 kg.

 

Damer, hvordan går det med dere??? Synes dere har vært stille i det siste..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia student med mage!

det er så sjelden at jeg kommer hit,men ligger nok fortsett på 60kg. det er liksom ikke mer eller mindre,vekta har stabilisert seg :S :D

men jeg ser at du går framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg torsd. 14. nov:71,4 kg. man.24 nov:71,1 kg.

 

Damer, hvordan går det med dere??? Synes dere har vært stille i det siste..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

student m mage: start: 76 kg. torsd. 2. okt.:75,1 kg

torsd.9.okt:74,4 kg. torsd. 16 okt:73,8 kg. torsd. 23. okt:73,8 kg

torsd. 30 okt:73,1 kg. torsd. 6 nov: 72,8 kg torsd. 14. nov:71,4 kg. man.24 nov:71,1 kg. tors. 27.nov: 70,6 kg.

 

Damer, hvordan går det med dere??? Synes dere har vært stille i det siste..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser at du har gått ned mye allerede:) Så bra... Jeg prøver meg på samme greia, men ikke sammen med noen. Samboeren min følger med på matdagboka mi (skriver opp alt jeg spiser, har faktisk gjort det også, de to siste ukene) og veier meg hver tirsdag. Har bare gjort det to ganger til nå. Veide 62,5 første gang og 62,9 andre:( Men jeg ser jo på det jeg har spist at det ikke er noen grunn til vektnedgang. Dessuten har jeg ikke hatt tid til å trene pga mye oppgaveskriving og lesing.

 

Håper på å klare å gå ned til 58 kg og få litt strammere og slankere kropp. Mye valker og sånn nå, jeg er ikke så høy så det synes ekstra godt. Jeg har ikke barn enda, men har veldig lyst til å være i god form når jeg skal begynne å prøve og mens jeg er gravid slik at det kanskje blir lettere å komme seg tilbake til trivselsvekta etter en graviditet.

 

Det var litt om meg, håper jeg kan slenge meg på her, selv om jeg har feil veiedag;) og lykke til videre forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så ikke at dette innlegget lå under august08 debatten:( Går bare inn på de 150 siste innleggene jeg og sjekker det som ser interessant ut. Håper ikke det gjør noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Stinemor,

bare hyggelig at du slenger deg på her, har vært litt mannefall i det siste her...:) ja, jeg kryper sakte nedover på vekta, men kroppen er fryktelig slapp du, baken er et sorgens kapittel!

Får trent lite, men ser at kroppen trenger mer energi nå enn før, og siden jeg spiser like mye som før går jeg ned. Har byttet ut brød med skorpor/ kavring, tror det har hjulpet mye, for jeg spiser litt sjokolade hver dag til kaffen, men går ned for det.

Lykke til, og jeg veier mindre nå enn da jeg ble gravid, så ikke vær redd for kroppen pga. eventuell graviditet, vi damer er så ulik så du kan like gjerne gå ned i vekt som opp har jeg funnet ut, er ingen fasit mao.

Når tid planlegger du bli gravid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...