titinn Skrevet 18. april 2009 #51 Skrevet 18. april 2009 Er 30 og samboer like gammel. Vært samboere i ca 7 år og sammen i snart 8. Vi har prøvd siden aug 08 så ikke på langt nær så lenge som flere her inne. Hittil ingen tegn til graviditet. Jeg har MC (morbus crohn) siden 06 derfor ble planer om barn satt på vent da jeg har vært endel dårlig og tatt medisiner. Men har fått klarsignal om å bli gravid og flere med denne sykdommen tar noe medisiner. Vi er igang med utredning siden vi fikk spørsmål om det da jeg var på Gyn. Jeg hadde en infeksjon i mars som førte til en akutttime og ble deretter satt på antibiotika. Ble godt fulgt opp videre og har blitt undersøkt og tatt UL. Blodprøver av hormoner er normale. Har lang syklus ofte på over 40 dager. Nå skal samboerens svømmere testes så er spent på hva det viser. Og videre blir det røntgen av eggledere. Inntil det skjer noe mer prøver vi som vanlig så håper virkelig på et barn på nyåret i 2010. Har en hund på 4 år som er liten trøst i denne ventetiden. Hadde vært veldig stille uten han så det hjelper på litt.
Miztery Skrevet 19. april 2009 #52 Skrevet 19. april 2009 Hei! 31 år, bor på Helgeland sammen med verdens herligste mann, og vår gode snille datter på snart åtte, samt et par kaniner, en katt og en hund. Vi har forsøkt å bli gravide i over et år, ca 14 måneder. Men har så uregelmessig mens at jeg aner ikke når jeg har ikm. Vi er lykkelige som tre, men skulle gjerne blitt flere..
malla85 Skrevet 21. april 2009 #53 Skrevet 21. april 2009 Heisann! Tenkte plutselig at jeg kanskje hører inn her. Jeg er 24 samboer 31. Har prøvd i 16 mnd nu uten at noen ting har skjedd. Har vært hos legen som sendte inn sjema til sykehuset ang utredning. Og vi ble satt opp på venteliste. Vi fikk svar i posten at vi skulle få time før utgangen av april. Men har ikke hørt noe enda. Så vi venter. Vi har ingen barn fra før, men håper på en liten en snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå