endelig mamma t 2 :) Skrevet 8. mars 2009 #51 Skrevet 8. mars 2009 Huffda, så leit at planen dere hadde først går i vasken Her går planleggingen greit fremover. Toastmaster, fotograf, frisør/sminkør, kokk, kake, musikk og blomster er i boks Har handlet inn alt av "sprit" (konjakk, vodka, likører, rom og jägermeister), så av alkohol gjenstår bare vin og øl Skal dra en tur på handlerunde med venninner til uka. Skal handle inn det vi trenger til dekorasjonene vi skal lage selv, papirsakene, duker, lys og glass osv til festen. Må fordele utgiftene vi kan litt utover, så derfor tar vi ting litt etterhvert i stedet for å handle alt rett før. "Førbryllupsreisen" er bestilt og betalt Denne tar vi i sommer. Har ikke tid til å ta den til høsten... Skal bli deilig med en liten kjærestetur til sommeren Klærne er stortsett i boks. Kjolen min har ikke kommet ennå da, så er jo veeeeeeldig spent på hvordan den blir...! Har bestilt en kopikjole fra en norsk nettbutikk. Brudgommens klær + utstyr er i boks, og jeg mangler bare undertøy og brudeveske. Tar undertøyet etter at jeg har fått kjolen, så jeg vet litt mer om hvilket undertøy jeg bør velge... Barnas klær er også i nesten i boks. Skal kjøpe dress til gutten i sommer, og jenta skal låne en bunad Har fått laget oss en bryllupsblogg! Den ble fin og oversiktlig. Der legger vi litt info om dagen og nøkkelpersonene (toastmaster og forlovere), gjestebok og blogg. Kanskje vi "må" legge ut noen gavetips også der... Hadde egentlig ikke særlig lyst på en ønskeliste, men min kjære vil ha det, og mange har faktisk spurt oss etter den allerede! Jeg ble ganske paff da ja. Men en seriøs liste blir det nok ikke, bare tips til hva vi samler på og hva vi mangler Dette ser med andre ord lovende ut Synes vi har vært flinke
Guri Malla har to små Skrevet 14. mars 2009 #52 Skrevet 14. mars 2009 Hei, måtte jo snike meg inn her og lese om dere Men hva skjer frk. Nilsen, ikke noe bryllup i sep allikevel? Skjebnen rår man ikke over, hadde jo vært konge å gifte seg i NY også da! Vi snakkes, er vel kanskje på tide med en middag ute snart også?? Klem
frk Nilsen Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #53 Skrevet 14. mars 2009 Jasså... en maibrud på septembersidene :-P Det kom plutselig en rekke med uforutsette utgifter.... Minioppussing av badet, vasken gikk adundas her om dagen. Morsom historie som gjør seg over et glass vin ;-) Fysion er jo slett ikke gratis(når man ikke gidder å vente i kø...) Det blir jo fest da, men den utsetter vi bare. Hvordan er det med nervene dine? Det er jo ikke lenge igjen.... Middag ute er en fin plan! Klem :-)
Guri Malla har to små Skrevet 15. mars 2009 #54 Skrevet 15. mars 2009 Nervene under kontroll, begynner å glede meg skikkelig! Har fortsatt ikke kjøkken, men kokka skal på befaring på et til i morgen så håper det er bra! Peter er i rute, han skal jo gå sammen meg, og nå går han når han holder meg i en hånd Regner med han er stødig om to mnd da! Ellers så sender vi han nedover med ringene i Brio-vogna hi hi! Hatt møte med vigsleren, sang og musikk er på plass, begynt å kjøpe vin + +, leid DJ, sendt innbydelser, lagd ønskeliste og sett og smakt på kaker på Pascal Tror vi har bestemt oss der og! De har jo bare tre typer til over 16 personer så ikke så vanskelig he he! Tar endel småplukk i påsken for da har vi fri når andre har åpent, må begynne med planene for blomster og bordpynt. Har også fått antrekk til Peter og mannen! Da planlegger vi en middag om ikke så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå