elli81 Skrevet 3. oktober 2008 #51 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. Jeg håper at det er greit om jeg også blir med. Jeg har IKM uke 41, 07 eller 08.10. Har hatt masse symtomer ømme pupper, murring i mage og rygg, og veldig trøtt. Blir spennede og se om det har klaffet. Er veldig fristst til å gå å teste, men prøver hardt å utsette det. Hva er vitsen når det blir negativt uansett
Bonanza Skrevet 3. oktober 2008 #52 Skrevet 3. oktober 2008 Jepp! Ikm i slutten av uke 41, si ca 11-12 oktober. Noe uregelmessig syklus etter fjerning av hormonspiral tidlig i juni :-((. 4 pp nå. Har en datter på tre år fra før som ble til på 1pp etter jeg sluttet med pillene, så trodde det skulle gå såååå greit å bli gravid med en gang!! Jada, tok litt feil der desverre.....
Bonanza Skrevet 7. oktober 2008 #53 Skrevet 7. oktober 2008 Dytter denne tråden litt lenger frem, har jo blitt så bortgjemt atte ;-) Selv kjenner jeg litt murring/svak "verking" i korsrygg og nederst i magen, har kjent det et par dager, og regner derfor med at TR kommer på besøk i slutten av uken. Surt. ;-/ Er negativ til det motsatte er bevist, for har blitt lurt noen ganger nå i de andre pp. Masse innbilte greier...
BabyMe Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #54 Skrevet 7. oktober 2008 Ja jeg har også hatt mye kviser! Mye mer enn vanlig. En venninne av meg som er gravid for 2.gang sa at hun også fikk det da hun ble garvid. Så vi får håpe de kommer ut til noe godt! Ellers så jeg ikke så sikker på om jeg har noe annet som kan være symptomer... Man går jo ofte å tenker og kjenner etter, så jeg vet ikke om jeg bare innbiller meg ting eller om det er reelt. Så vi får vente å se. Jeg tenker å teste i morra! Hvertfall veldig spennende! Er det noen som har fått positivt svar?
elli81 Skrevet 7. oktober 2008 #55 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har hatt mye murringer i rygg og mage, samt sår i brystene. Men plutselig var alt borte. Er en dag over IKM, rart for jeg pleier alltid å spotte noen dager før TR. Det har jeg ikke gjort denne gangen.....men det kan jo enda skje......LEI av å vente. Har liksom ikke helt troen, håper nesten bare at TR kommer så fort som mulig så vi kan fortsette å prøve. Orker ikke å pines lenger
tjorven- nr 3 Skrevet 8. oktober 2008 #56 Skrevet 8. oktober 2008 ingen som er begynt å teste enda ?? Og helst positivt ; ) ?? Er på dag 30 i syklusen min, men syns det kjenner ut som mensen er på tur ...ingen symptomer på graviditet...Bare skikkelig oppblåst mage!!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. oktober 2008 #57 Skrevet 8. oktober 2008 Har IKM på søndag.. Spyr som en gris i dag, men har alle tegn på at TR er på vei, så har ingen tro på at det har klaffa denne mnden gitt.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. oktober 2008 #58 Skrevet 8. oktober 2008 akkurat funnet ut at mensen min kom.....ARG !!!! Men var heldigvis godt forberedt pådet denne gangen!! Ønsker dere alle masse lykke til!!!
BabyMe Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #59 Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har hatt hellet med seg denne uken å blitt gravid? Jeg tok en test i morges, men den var negativ. Men kan også ha testet litt for tidlig, men vi får se. Er forberedt på at det kanskje ikke har klaffa denne mnd....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. oktober 2008 #60 Skrevet 8. oktober 2008 testet i dag jeg også ikke noe ennå.... ikm lørdag eller søndag...
Troika-3blå Skrevet 8. oktober 2008 #61 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har IKM på fredag, og er veldig spent. Har gått på symptomjakt i en ukes tid nå, og har noen, selv om det selvsagt også kan være innbilt... Hadde mensmurringer på mandag, har hatt vondt i korsryggen i tre-fire dager, og kaaanskje litt ømme bryster. JEg har testet negativt, men håper på at kanskje var for tidlig. Venter i spenning!!!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. oktober 2008 #62 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hadde IKM paa mansdag...Klarte og holde meg til igaar med aa teste og gjett hva!!!!!! Den var POSITIV!!!!!!! Endelig!!
Solisolden Skrevet 9. oktober 2008 #63 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer så mye! har Ikm i disse dager jeg også (litt uregelmessig syklus) så jeg håååper på det beste!!
BabyMe Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #64 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så masse! Desverre kom TR på fredag til meg. Jaja.. Får prøve videre i okt/nov.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 12. oktober 2008 #65 Skrevet 12. oktober 2008 føler mensen er nok på vei er nok inn i 6 pp.... men men ikke noe å gjøre med de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå