Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 Hei:-) Kaster meg på her. Er inne i 2.pp(for denne omgangen) og gir jernet denne prøveperioden. Sist pp ble bare slitsom, ble nesten pliktsex. Så, denne pp ble det el testing og det funket veldig bra:-) Har hatt to ma tidligere, så det blir både spennende og skremmede det her. Blir spennende å følge med alle om en ukes tid! Masse lykke til alle sammen!!
blablablu Skrevet 28. september 2008 #27 Skrevet 28. september 2008 Jeg slenger meg med på denne tråden:) har regnet ut at jeg har IKM ca 6 oktober:), håper skikkelig.. har begynt å få symptomer..bare noen dager etter jeg tror jeg hadde el faktisk..så har hatt vonde/ømme brystvorter i ca en uke nå... var det jeg merket det på sist jeg var gravid også..men den graviditeten endte i SA i 9 uke,..Har hatt litt lett kvalme også.. så håper virkelig det har klaffet denne pp:) lykke til jenter, det skal bli spennende dette her;)
Mikkemafian Skrevet 29. september 2008 #28 Skrevet 29. september 2008 Hopper inn hit jeg.. Har egentlig flyttet herfra og inn til assistert befruktning, men jeg har en siste sjanse her og det er 10.10. Hvis mensen kommer da, skal vi plante småsøsken på fertilitetsklinikken. Men det er fremdeles en sjanse, ikke sant??
pjokkemamma*07+10* Skrevet 29. september 2008 #29 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde EL 22.09, så da er vel IKM mandag om en uke, 6.10. Gleder meg veldig til jeg kan ta test... Kanskje på torsdag? Er det ikke fire dager før det kan slå ut?
tjorven- nr 3 Skrevet 29. september 2008 #30 Skrevet 29. september 2008 jeg vet ikke hvor tidlig en test kan slå ut, for jeg tester aldri FØR IKM for min del. Denne dagen skal jeg vente til noen dager etter IKM pga at syklusen ikke har vært helt normal etter SA i juli! Jeg er kjempe spent på dere alle her inne ...når testingen starter opp : ) har dere slagplan når dere starter testingen?
maimora Skrevet 29. september 2008 #31 Skrevet 29. september 2008 Jeg er litt usikker på når jeg har ikm, trodde først 6, men så regnet jeg ut til 8, nå er jeg ikke helt sikker hva som stemmer, men rundt 8 ihvert fall. tror jeg tester den 8ende, hvis da neg tester jeg igjen i helga hvis ikke tr. Første gang jeg var gravid testa jeg 5 dager før ikm, da hadde jeg symptomer som ikke var noen tvil om hva det var.
Kreps80 Skrevet 29. september 2008 #32 Skrevet 29. september 2008 Hadde EL 24 og tror jeg skal ha IKM 6 okt. er i andre pp etter SA og håper noe så sinnsykt! Kjenner litt murringer i livmor og eggstokker. Under EL denne gangen var det som eggstokkene prøvde å komme ut, det var veldig vondt. Men jeg vet ikke om jeg innbilller meg symptomer el ikke... Skal bli spennende å se her inne hva som skjer med oss alle! Det er så lenge til testing!
Veumjenta ツ Skrevet 29. september 2008 #33 Skrevet 29. september 2008 Spennende for oss alle det her ja. Jeg tror jeg er så oppmerksom på kroppen min for tida at jeg oppfatter ALT som mulige symptomer. "var det litt stikking i magen jeg kjente der?" "Er puppene litt ømme tro?" Jeg er sikker på at jeg blir syk i hodet av det her! Hehe! Jeg skal teste om ei uke i dag - 6,5 dager til (det er lenge altså) Jeg skal prøve å ikke teste før IKM i hvert fall - for blir så himla skuffa hver gang!! Så for å få tida til å gå litt nå så driver jeg og lager eplemos av alle ting, av epler fra hagen
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. september 2008 #34 Skrevet 29. september 2008 åh jeg satser på EL til helgen og ikm i slutten av uke 41, ca 11 eller 12Oktober.. vi bare skal kose prøve de neste mnd å gå sikkelig inn for de i jan-feb mnd, så er bra lykke vist de skjer før er i 5 pp nå...
maaneskinn Skrevet 29. september 2008 #35 Skrevet 29. september 2008 Jeg joiner denne tråden. IKM 11. oktober hvis alt er riktig.
tjorven- nr 3 Skrevet 30. september 2008 #36 Skrevet 30. september 2008 sukk....10 dager til jeg skal teste.....skikkelig utålmodig allerede selv om jeg ikke har noen symptomer.....!! håper virkelig IKM kommer når den skal hvis jeg ikke er gravid. Slitsomt med ustabil syklus !
gravidmednummer2 Skrevet 30. september 2008 #37 Skrevet 30. september 2008 Jeg henger meg på her! Ikm i slutten av uke 41 jeg også. Tror det blir 12. oktober. Nå er el overstått, så det er bare å vente på ikm og jeg kan teste. VIL ha spire denne mnd!!!!
BabyMe Skrevet 30. september 2008 Forfatter #38 Skrevet 30. september 2008 El kom ikke før 26.september (fredag) til meg. En dag etter antatt. Vi hadde vår hyrdestund et par dager før. Får håpe det holder. Viss ikke får vi bare kjøre på videre i oktober. Men jeg har lest at ca 2-3 dager før eggløsningen kan være like bra. Så vi krysser fingrene og håper!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 30. september 2008 #39 Skrevet 30. september 2008 Hei. Et spørsmål. Etter syklusen skulle jeg ha el den 28. Fikk pos el test kvelden den 26. El testen var neg igjen den 28. Kan jeg da gå ut ifra at el var den 27.? Det er ikke så nøye, men artig å følge med! Ikke at man er hekta på det her..........ler;-)
3 prins på vei Skrevet 30. september 2008 #40 Skrevet 30. september 2008 Hei er ny her, og ser at vi er mange med IKM uke 41. Hadde EL på mandag, så nå er jeg veldig spent på om spiren har satt seg. IKM 12 oktober:) Lykke til alle her inne:)
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 #41 Skrevet 1. oktober 2008 hmmm....5 dager til IKM og 9 dager til jeg tester...men ingen graviditets symptomer enda.. arg!!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 1. oktober 2008 #42 Skrevet 1. oktober 2008 Akk og ve, så kjedelig å vente på test!!!!!!!!!!!!!!! Men imorgen er det vel noen her som kan få positivt resultat, hvis dere har ikm mandag 6. og tester 4 dager før ikm. Men dere fleste venter kanskje til ikm? Jeg har tenkt til å ta en test imorgen eller fredag jeg altså, jeg er så utålmodig av meg... Flere?
Veumjenta ツ Skrevet 1. oktober 2008 #43 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har IKM til mandag eller tirsdag, men har bestemt meg for å vente med å teste til det i hvert fall. I går kveld begynte jeg å spotte litt, og har fortsatt med det i dag... Bare bittelitt brunfarget utflod, men utrolig irriterende. Så her i gården tror jeg heller på at hormonene mine er på en snurr om dagen - tror liksom ikke at det er noen festeblødning heller... MEN kommer i så fall nye muligheter etter TR, får bare bestille meg flere EL-tester Bolle kommer når det er meninga håper jeg, VET at 5 PP ikke er så mye, men når man først kommer til det stadiet at man begynner å prøve så er man vel gjerne veldig klar med EN gang? Det er i hvert fall vi!!! Hehe!
-Mariposa- Skrevet 1. oktober 2008 #44 Skrevet 1. oktober 2008 Hjelp, FF flytta plutselig el fra dag 14 til dag 17. Vi hadde sex, men hoppa av i svingen på dag 14 og 15, hadde sex igjen uten prev på dag 18... Så nå er vel IKM flytta til fredag 10. da...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. oktober 2008 #45 Skrevet 2. oktober 2008 blir spennende å se til neste helg om spiren sitter:) blir spennende å se:) ikm 12.... har vært kvalm siden før el så tror jeg har virus eller noe antar de minsker sjansene våre...vet ikke..
tjorven- nr 3 Skrevet 2. oktober 2008 #46 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har tenkt å teste før IKM ??? Jeg tør ikke ..skal enda vente 8 dager til...men enda ingen grav. tegn, så sikkert ingen håp for min del!! Hvordan ligger dere an da ?? Noen symptomer? : D
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. oktober 2008 #47 Skrevet 2. oktober 2008 minimalt hær også men er jo bare 5 dager over el... tror ikke den sitter hos oss heller:(
tjorven- nr 3 Skrevet 2. oktober 2008 #48 Skrevet 2. oktober 2008 ja litt tidlig for deg å få symptomer, så du kan være optimist enda : D men klare er vi iallefall ja!!
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 3. oktober 2008 #49 Skrevet 3. oktober 2008 Heisann jenter:) Slenger meg på her jeg også.. Har ikm den 10 oktober jeg. Har hatt skikkelig rare murringer nederst i magen den siste uka, har aldri følt slikt før. Lurer å håper på at det kan være noe positivt i disse murringene, hehe;) Føler jeg har fått mer utflod også og puppene er litt ømme.. Noen som vet om kviser også er et graviditets-symptom forresten? Pleier å være kvise-fri, men di siste dagene har kvisene erobret hele ansiktet mitt:( Masse lykke til alle sammen:)
JC:-) Skrevet 3. oktober 2008 #50 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har IKM den 9. oktober. Fikk positiv test både den 22. sept og 25 sept(?), så vi har hatt mye sengekos denne pp, tror ikke mannen klager akkurat Jeg håper virkelig at det blir en spire denne gangen. Har noen symptomer som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tyde. Enten er det inbilning av meg eller så er det en liten spire der. Ømme pupper, treg mage- og eller løs mage, og vondt i bekkenet til tider. Men det er jo altfor tidlig å teste noe enda. Så jeg å nok smør meg med litt tolmodighet.... vanskelig det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå