BabyMe Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei! Flere enn meg som er prøvere i denne uken og har IKM i uke 41?
tjorven- nr 3 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Ja jeg =)) Forventer IKM ca 6.10 En du? Noen tegn til EL?
Amia Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Me 2 ) Satser på EL til helgen og ikm i slutten av uke 41, ca 11 eller 12 Oktober.. Tester dere el eller?
maimora Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jepp, ikm ca 8 okt. Tester ikke el jeg nei, det blir bare sabla mye sex siden vi ikke tester, hehe
tjorven- nr 3 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Nei aldri testet EL, og skal ikke starte med det heller. Trur man fort blir stresset av det...vi tar det heller som det kommer=)
JC:-) Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Hei. IKM 08.10 her. Og i går testet jeg meg for første gang med EL-tester og den lyste mot meg veldig positiv. I dag er den ikke fullt så positiv, men kommer til å teste denne uka. I følge her inne så skal ikke jeg ha EL før 25... Jeg har aldri vist EL min jeg da... har 2 barn fra før. Men aldri kjent når jeg skal ha EL. Men i går fikk jeg ømme pupper... hmmm.. så jeg lurer... Det hadde i all fall vært veldig kjekt om det ble full klaff denne mnd. Hvis ikke så er det på'n igjen neste mnd..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 har ikm en eller annen gang i uke 41:) vet ikke når for huska ikke hvor mye forsinka mensen var sist. så syklusen min er forskjøvet, men husker ikke hvor mye.
-Mariposa- Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Skrev et annet innlegg her i stad. Jeg tror jeg har el i dag, er på dag 14 i syklusen og hadde en skikkelig dipp i tempen. Men forrige syklus hadde jeg el på dag 18. Sambo er ikke helt offisielt med på prøvinga, men han visste jeg kanskje hadde el i dag og vi hadde sex leeenge uten kondom før den kom på i dag tidlig... Det er første gang siden jeg slutta på pilla for noen måneder siden, så dette her er virkelig framgang. Så nå håper jeg på IKM uke 41, selv om jeg egentlig jo vil ha sambo heeeelt med på prøvinga før jeg blir gravid...
BabyMe Skrevet 23. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2008 Ja jeg EL testet forrige mnd. Synes det er veldig greit jeg. Tror jeg vil gjøre det nå også. Har slike billigtester. Men vi startet ikke med 1. pp før i denne mnd. Det var etter EL forrige mnd at min kjære sa kjør på. Så nå er vi i gang! Ut fra EL-kalkulatoren skal jeg ha EL den 25. Noen ganger kjenner jeg at jeg har EL andre ganger ikke. Så vi får se. Veldig spennende dette!
Skogshuldra Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Tror jeg har el mot slutten av uken og IKM uke 41... Håper virkelig det går denne mnd for nå begynner jeg å bli utolmodig... Men skjer det ikke noe denne mnd så skal jeg kjøpe inn el tester for testing neste pp.. 5 pp..
Amia Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 Fru Hansen-81, da ligger vi likt gitt i syklusen ) Jeg forventer også el denne helgen (lør eller søn) og IKM i slutten av uke 41. Kjenner meg igjen i utålodigheten ja... Men er klar for en ivrig prøve periode denne gangen:)
millami78 Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 melder meg inn her jeg da:) har EL den 25 , vis jeg ikke tar helt feil. Såda blir det vel IKM ca 9.10 da:) det blir spennende å se hvordan det ender denne mnd.....
Amia Skrevet 23. september 2008 #13 Skrevet 23. september 2008 Hehe...ja alltid like spennende - og NERVEpirrende )
BabyMe Skrevet 24. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2008 Ja har akkurat samme som deg millami78! Det blir så utrolig spennende å se hvor mange av oss som har meldt seg på inn her som plutselig sitter med en soire i magen!!
-Mariposa- Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Testa for el i dag og fikk positivt Hadde sex nå i stad, men sambo kom ikke, men vi holdt på ganske lenge før det og det kan jo komme sæd selv om mannen ikke har utløsning... Så jeg holder motet oppe Nå er han bortreist et par dager så om det skulle klaffe må det ha vært i går eller i dag. Tempen gikk litt opp i dag så ant hadde jeg el i går
-Mariposa- Skrevet 24. september 2008 #16 Skrevet 24. september 2008 Så da er vel IKM tirsdag eller onsdag i uke 41
Solisolden Skrevet 24. september 2008 #17 Skrevet 24. september 2008 Heisann! melder meg inn her jeg også. Har IKM fredag i uke 41. Er i min 2.pp. Håpe håpe!!!
lillelerke Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 Fru Hansen-81 og Amia! Jeg og har IKM i slutten av uke 41. Dette er 2pp så jeg er veldig spent. Har en gutt på 2 år fra før. Dere? Når har dere EL?
Amia Skrevet 25. september 2008 #19 Skrevet 25. september 2008 Hei lillelerke:) Jeg har ingen barn fra før,og synes dette er kjempespennende!! Jeg regner med EL lørdag eller søndag.. har tidligere testet positivt på EL på dag 12 og 13, så regner med det blir helgen ja! Tror ikke jeg skal teste EL denne perioden, men starter med sengekos idag:)
tjorven- nr 3 Skrevet 28. september 2008 #21 Skrevet 28. september 2008 nå ? Har dere alle gjort alt for at Tr ikke kommer i uke 41?? Regner med at alle har hatt EL ; ) Bare å vente og vente....jeg skal IKKE teste før IKM!!! - er den store planen!! Lykke til alle sammen =)
Veumjenta ツ Skrevet 28. september 2008 #22 Skrevet 28. september 2008 Hiver meg på her jeg! Jeg hadde EL 22.09. IKM ca. 06.10. eller 07.10. I dag har jeg litt blodtilblandet utflod - er det lov å håpe på festeblødning SÅ tidlig?? Hehe! Ikke spesielt utålmodig heller dessverre, er bare i PP 5 - så har jo egentlig ikke prøvd så lenge. Ellers ingen symptomer å snakke om enda, litt "sprengt" i puppene, men går vel og kjenner etter alt mulig hele tiden - så da blir det vel noe til slutt også! Sitter veeeldig mye mellom ørene disse symptomene altså!
tjorven- nr 3 Skrevet 28. september 2008 #23 Skrevet 28. september 2008 ojjj : ) Høres ut som festeblødning spør du meg ja : ) Har hatt det en gang og da kom den ca 1 uke etter EL!! ( jeg hadde ikke el symptomer, men i den tiden den burde vært iallefall ; ) Og jeg var gravid da! ) !! Krysser fingrene for deg!!
Veumjenta ツ Skrevet 28. september 2008 #24 Skrevet 28. september 2008 Hadde vært utrolig morsomt, men som den evige pessimisten jeg er (for å slippe å bli skuffa) får jeg vente 9-10 dager før jeg gjør et forsøk på å teste meg (har skuffer og skap fulle av tester, men... hehe) Testoman kan man si! MER spennende å se om det dukker opp noen symptomer utover i uka nå i så fall, kroppen begynner vel for alvor hvis egget har festet seg...? Huff nei, får ta det som det kommer!!
maimora Skrevet 28. september 2008 #25 Skrevet 28. september 2008 I morgen er det bare ei uke til vår ikm uke:) Johoo, speeenende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå