Gå til innhold

Er det greit å slå damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

neivel pluggen....alle er ikke som deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helvette. Det er lenge siden jeg har sett ei en marihøne.

Hva med dere?

Skrevet

Du...? Vet du jeg satt å studerte marihøne med minsten for ikke lenge siden. Hun var kjempeintressert! Men de pratet jo om noen skumle morder marihøner her i sommer. Hva i all verden var det forno da? Noen døde enda?

Skrevet

Jeg syns faktisk at om en dame slår en mann, så fortjener hun å bli slått tilbake.

Syns ikke man skal slå noen som er mindre, uansett om det er dame eller mann.

Er faktisk mange menn som blir slått av kona/samboeren sin.Men det er jo ikke så ille som at en dame blir slått av mannen sin. Det er sykt syns jeg.

Skrevet

Hvorfor er det verre at en dame blir slått av mannen enn at en mann blir slått av dama???

Skrevet

Jg har ikke lest alle svarene. Men jeg synes ikke den vennen din høres videre klok ut. Ingen jeg kjenner som jeg regner som kloke, slår andre. Da er du per definisjon stupid og lavpannet.

Det er er ikke akseptabelt å slå enten du er mann eller dame og uansett offerets kjønn.

Skrevet

Jeg synes ikke en mann skal slå en kvinne uansett hva hun har sagt eller gjort.Mulig fordi kvinner er "svake"? Men menn slår vel hardere enn kvinner i de fleste tilfeller? Da blir det litt feil at en liten ørefik fra kvinnen skal resultere i en knock out fra mannen ?

Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men en mann som slår en kvinne mister all min respekt. Jeg synes slike menn er harry og svake.

Skrevet

Enkelte sliter veldig med å se ordene her! Skjønner tattepus har dårlig evne til å diskutere her siden h*n må bruke navn som stupid og lavpannet.

Ikke akseptert å slå? Da mener du selvfølgelig at vi aldri slår noen what so ever?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...