Gå til innhold

Er det greit å slå damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt svart Mami, Smurferosa & smulesmurf!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

APPLAUS TILAB :):):):):)

En som vedkjenner seg at en er svak bør så fort som mulig oppsøke hjelp for å vinne tilbake respekt for seg selv :)

Skrevet

så fint at du kommer med en så nedlatende tone til meg, setter jeg pris på;:) kan ikke si at jeg er enig, hadde aldri i verden slått moren min uansett hvor rasende jeg har vært som fjortis.

Skrevet

hæ kødder du mami, det haddde jeg ikke trodd om deg...

Skrevet

Nedlatende tone? Hehe så søtt!

Vel en fjortis er vel ikke lenger for barn å regne. Da har en kommet såpass langt at en har lært å styre instingtet sitt.

Men jeg tror ikke jeg har telling på hvor mange ganger jeg slo mamma i en alder av 4-5 år ca... og mine barn har slått meg opp til fler ganger. Nettopp fordi det er dems måte å utrykke seg på inntil de modnes ytterligere.

Skrevet

Jeg er enig. Og vi kan konstantere at i noen situasjoner er det greit å gi deng!

Han fikk 1 år ubetinget, og måtte betale eksen min 30000 kr når hun ble 18 år.

YAY.

Skrevet

jeg er ikke videre stor nei. de fleste menn jeg kjenner er i hvertfall 10 cm høyere enn meg og 20 kg tyngre. da min mann er total treningsnarkoman og alle kompisene likedan og jeg egentlig ikke er sammen med så mange andre menn, så jo, jeg er svakere når det gjelder kraft. skjønner ikke hva som er feil med å si det. sier ikke at jeg er svakere psykisk, men hvorfor i all verden er det feil og si at jeg ikke har like mye kraft i slagene som mange av mennene jeg kjenner....

Skrevet

pingledom for ett ødelagt liv. selvsagt fortjener mange deng i blandt, men er fortsatt ikke for at menn skal se på oss som en av gutta når det gjelder slossing.

Skrevet

Bruce Lee var ikke stor fysisk.

Det handler om teknikk :)

Skrevet

mamsen; det var ikke det du sa.

Og da kjenner du vel noen rimelig spesielle menn da, de er ikke allmuen liksom, dersom alle er treningsglade.

Jeg kjenner alt fra sjakkspillere til 140kilos boleklumper. Og jeg tør vel påstå at jeg slett ikke er redd for å legge meg ut med en helt vanlig mann. Jeg slår nok til og med hardere enn de fleste VANLIGE menn...

Skrevet

Fysisk styrke må en jo se varierer veldig og det er ikke noe nederlag å erkjenne at en er FYSISK svakere enn en annen. Men det jeg mener her,som du burde fått med deg til nå, er jo prinsippene! Men på en annen side så spiller ikke den fysiske styrken så mye rolle! Sinne har mye og si. Det er som sagt grunnen til at jeg klarte å ta så mange av gutta på treninga!! Det handler om teknikk og overbevisning!

Men vi er ikke psykisk svakere!!

Skrevet

yes jenter, men i motsetning til dere, så har jeg tydligvis ikke "teknikken" i orden. svake meg... buhuu, må få meg ett kurs i selvforsvar så jeg kan knerte gutta.

og tillab: hva var det jeg ikke sa? skjønte ikke det. du fikk det til å høres ut som om jeg mente at jeg var underlegen mannen på alle mulige måter og det mener jeg ikke men på vold synes jeg ikke menn og kvinner skal likestilles ,da kvinner ER generelt svakere enn menn. det finnes selvfølgelig unntak

Skrevet

Utrolig hvilke tåpelige argumenter enkelte kommer med, er det noen som har et stort behov for å føle seg kule ?!

"Jeg legger meg ut med hvem som helst for jeg er så fryktelig kul at jeg tror jeg dør altså..."

Gjesp, for noen umodne barn noen av dere er!

Skrevet

Dette er et diskusjons forum. Moderator, gidder du legge ned forumet? :P

Skrevet

og når f... har jeg sagt at vi er psykisk svakere enn menn????

Skrevet

Nei ærlig talt, hadde jeg prøvd meg på noe sånt så håper jeg han hadde kuet meg litt altså!

Noe av det frekkeste jeg ser ute er kjærringer som står å hyler til mannfolka sine og kliner til de bare fordi de vet at de KAN gjøre det uten å få noe tilbake..

Det er så respektløst å holde på sånn så da fortjener de å bli satt litt på plass mener nå jeg :)

Vold er en uting uansett og de fleste siviliserte mennesker klarer da å holde seg for god for sånt tull uansett..

Når det er sagt så er jeg glad for at jeg ikke er sammen med en slosskjempe, han går om noen prøver å bråke og det synes jeg i grunn alle som har litt vett burde gjøre.

Hadde ikke syntes det var ok om H hadde klint til ei ukjent dame på byen om hun klappet til han, han bør holde seg for god for sånt tull synes jeg. Det samme gjelder menn..

Men at han hadde slått tilbake om jeg hadde slått han? det hadde jeg godt kunnet forstå!

Skrevet

mamsen;

Du sa "sier ikke at jeg er svakere psykisk, men hvorfor i all verden er det feil og si at jeg ikke har like mye kraft i slagene som mange av mennene jeg kjenner...."

Det var ikke det som stod i innleggene dine til å begynne med, det var ikke spesifisert og derfor åpent for tolkning. Det mente jeg med "det var ikke det du sa"

:)

Skrevet

Eve Dallas; det står ikke at jeg gjør det, har da bedre ting å bruke tiden min på. Men at jeg ikke er redd for å gjøre det... Det er en meget vesentlig forskjell der...

Skrevet

Haha mami!!! Digger svarene dine! Vil du gifte deg med meg??? :P

Skrevet

Jeg er ikke videre stor jeg heller, men det stanser ikke meg ;)

Skrevet

hehe, gikk da ut i fra at folk skjønte at det var snakk om styrke i form av muskler når vi var inne på om det var greit og slå kvinner....

Skrevet

Må man ty til vold så har man egentlig tapt i utgangspunktet.. Hadde ikke giddet å slått igjen uansett om det var en dame eller mann som slo meg. Jeg har da bedre argumenter enn knyttneven min...

Sånn rent bortsett fra det så synes jeg ikke menn skal slå damer, synes ikke damer skal slå menn heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...