Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage...Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var utrolig godt skrevet AH! Signerer deg på denne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle barnehagene jeg har jobbet i ringer vi foreldrene ved skade, og spør da om de har mulighet til å hente barnet, og om de selv vil ringe lege eller ønsker at vi skal gjøre det. Vi tar ikke med barnet til lege hvis det ikke er akutt eller foreldrene rett og slett ikke har mulighet til å hente barnet (hvis vi ikke får kontakt, ved reise ol...) Både pga gjenverende barn i bhgs trygghet, og fordi de aller fleste barn gjerne vil til mor eller far når de har vondt eller er syke.

Når det gjelder at barnet ditt dro tilbake til bhg så regner jeg med du hørte med legen hva han mente om det, og at barnehagen hadde mulighet til å få raskt kontakt med deg eller far om gutten skulle få vondt eller ville hjem! Ser ikke problemet med at et sydd og plastret barn uten smerter kommer tilbake til barnehagen - så lenge legen mente det var greit, og foreldrene kan kontaktes ved problem! Gutten ville jo tilbake, hadde han vært i dårlig form og ville hjem regner jeg med de fleste foreldre ville holdt barna sine hjemme!

Skrevet

Jeg er IKKE enig med deg, HI!!!

Selvfølgelig skal du som mor, ringe legen selv! Samt følge barnet ditt til legen, OG ta deg av det etter syingen...!

Skrevet

Nå, Hi- har du fått svar fra mødre og barnehageansatte og tilogmd en lege.....

Enda så holder du liv i din egen tråd?

Burde ikke du passe på barnet ditt?? Sånn som du krever at andre skal gjøre for deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...