Gå til innhold

Svangerskap utenfor livmoren.


SUKK!!

Anbefalte innlegg

Hei Sukk. Så bra at ting har ordnet seg for deg, og at du endelig kan se fremover! Lykke til med Pergo-kur! vet ikke helt hva det går ut på - men høres jo positivt ut ;o)

 

Ønsker deg masse lykke til også! Hadde vært koselig å høre hvordan det går med deg! Er lov til å være på denne tråden selv om det går bra vettu ;o) er jo flere av oss her som nå tenker fremover også.

 

Uansett, ønsker deg en god jul og godt nyttår og at spiren din klorer seg fast veldig fort ;o)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei Storepus! Ville bare ønske deg lykke til hos legen imorgen. Håper de finner ut av hva det er! og at alt ordner seg veldig fort!!!

 

Tenker på deg! Var hos vibeke idag. hun skal på to ukers ferie til Karibien. heldiggris! men det blir dermed ingen nåler i julen... Egentlig ganske greit det også da... litt ferie fra alt liksom.. ;)

 

Håper dere andre har det bra! ;o)

Lenke til kommentar

Her er det ingenting som ser ut til å ordne seg raskt. Var på kontroll på Ullevål i går og må si at det var ikke en lege med pasienttekke! HcG forrige onsdag (etter misslykket utskrapning) viste 4012 som er kun en halvering på 3 uker. Jeg mente dette var kjempe rart, men han mente det var helt normalt. UL viste at klumpen på 3x3 cm var der fremdeles og at det var veldig stor blodsirkulasjon i denne og i livmoren. Han mente at det var et myom (muskelknute) og at det ikke var mulig å gjøre noenting før HCG er ute av kroppen og jeg har fått mensen tilbake. Jeg prøvde meg på at det var rart at det var et myom i og med at det ikke ble oppdaget før for en uke siden. Han kunne heller ikke si noe om mine fremtidsutsikter i fohold til barn pga at myomet ligger der inplantasjonen finner sted. Men det kunne være årsaken til at jeg har abortert to ganger tidligere. Så hyggelig!!! Så nå må jeg vente til slutten av januar før der skjer noe mer. De tok ny HCG i går. Ringte Ullevål i morges for å få svar. Var ikke satt opp på liste for å få prøvesvar og hun jeg pratet med kunne ikke gi meg svarene, det var kun en lege som kunne gi. Så nå BØR jeg få en telefon med svar i løpet av dagen.

 

Etter kontrollen i går var jeg rimelig missfornøyd, livredd for at jeg ikke kan få barn og ikke helt fornøyd med de svarene jeg fikk på Ullevål.

 

Ringte Dr. Gyn og fortalte hva som hadde skjedd og han reagerte med "HVA". Han synes det var ekstremt rart at HCG var så høy og ekstremt rart at det skulle være et myom. MEN legevitenskapen er rar og kroppen er rar så det kunne være tilfellet. Men han som alle andre gynekologer må stole på Ullevål. Han sa i tillegg at jeg har vært ekstremt uheldig og at dette er en usikker situasjon og derfor tar det tid. Det viktigste nå var at HCG sank og så må jeg bare vente til neste kontroll. Han sa i tillegg at vist rapporten som han får tilsendt viser noe som helst som han ikke er enig i, så kom han til å ta kontakt. Han sa videre at det kunne være at det senere ville komme frem at det ikke var et myom, men at jeg bare måtte være tålmodig (oh no.....). Det som jeg la ekstra godt merke til er at Dr. Gyn sa: En ting er hva Dr. Ullevål sier, en annen ting er hva han tenker. Det sier ganske mye spør du meg.

 

Jeg tenker det verste automatisk og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det hele.

Lenke til kommentar

Stakkars deg storepus, ingenting er som å gå å vente i uvisse og spenning på noe kanskje som ingen kan svare på.Hvis det er et myom som sitter der hvor implantasjon tar plass, bør dette kunne fjernes...

Jeg for min del har hatt det beintøft selv siste uke...ble operert for en uke siden idag for blindtarmbetennelse(en ulykke kommer sjelden alene) der de jo også så noe galt på eggstokk...der hvor ex u har satt....fy fader...men kan jo ikke gjøre noe med det..må bare vente i spenning og håpe den motsatte eggstokken gjør jobben.Forøvrig har jeg vært spak etter operasjon, klarer ikke gå skikkelig enda....

Som om ikke det var nok var jeg hos hudlege 2 dager før blindtarmen og fikk diagnostisert en mest sannsynlig kronisk hudlidelse som har blusset opp i forb. med ex. u og de mener at jeg skal ha tablettbehandling over lang tid, tabletter som man ikke kan bli gravid på....ja særlig..så jeg er temmelig knust...har vel tenkt å drite i dette hudgreiene og bare se hva som skjer..får heller se ut som jeg har vannkopper bare jeg kan prisgis med en spire på rett plass...

Så Storepus til din trøst, det er flere som har fått litt dosen nå...

 

Er sykemeldt til over jul...så får samle krefter og positive tanker..

 

 

Lenke til kommentar

Sender deg en kjempe stor klem Babysugen31.

 

Vi har virkelig fått vår dose uhell! Når du sier eggstokk, er det eggstokk eller eggleder du mener? Siden du ikke fjernet egglederen er det nok ganske vanlig at den kan få litt arrdannelse der exu-en satt. Det er jo derfor det er økt sjanse for at det skjer igjen desverre. Det tar tid før en kommer seg etter en operasjon, og for din del så har det nå skjedd mye på kort tid som nok gjør at det tar lengre tid før du føler deg pigg. Det er bra at du er sykemeldt og jeg håper du bir godt tatt vare på der hjemme. Jen kan inbille meg at piller for hudproblemer er noe heftige saker. Jeg kan ingenting om det, men kanskje det kan finnes noen naturpreparater du kan prøve?

 

Jeg er helt enig i at en ulykke kommer sjeldent alene. Vi får prøve å motivere hverandre her inne. Kanskje vi klarer å unngå komplett galskap :-)

 

 

Lenke til kommentar

Uffda Storepus og Babysugen :(

Dere får virkelig gjennomgå, ja :(. Merkelig hvordan ulykker har det med å hope seg opp. Jeg kan jo etterhvert se på meg som heldig som "bare" har hatt en exu (foreløpig i hvert fall..). Syns det høres rart ut Storepus at du må vente så lenge på å få svar, men får slengt ut at du kanskje ikke kan få barn.. Men når de finner ut hva det er kan de vel fjerne det slik at det vil gjøre at du ikke får flere aborter? Håper på det:) Babysugen vet hudlegen din at du prøver å bli gravid? Høres jo kjipt ut om hudsykdommen utvikler seg og blir verre når du ikke går på tablettene, men finnes det ikke noe alternativ som kanskje ikke virker så godt men gir noe hjelp og holder fertiliteten oppe? Ante ikke at man trenger så sterkt skyts mot hudsykdommer.

 

Formen er mye bedre for min del, bortsett fra at jeg nå er på vei til å bli skikkelig nedsyltet i forkjølelse. En bagatell selvfølgelig. Skal i hvert fall bli godt med lang ferie snart. :)

 

Tenker på dere, og håper lykken snur snart :)

Lenke til kommentar

Annonse

Hei igjen!

Ang. operasjonen og hva som ble sett, så kan man jo ikke se noe laparoskopisk i eggleder, ser alle organer fra utsiden, dvs hvilke arr jeg evnt har inne i eggeleder kan ikke ses..men det ble altså sett noe på eggstokken samme side...er tatt prøver som jeg venter på.Venter også på svar fra diverse hudbiopsier...har fått kortisonsalve for hudlidelsen som hjelper...men en evnt graviditetet vil altså medføre at det blusser opp og at jeg ser like fæl ut som for 2 uker siden, mener de...men den får jeg bare ta...for behandlingen er jo ment å være kontinuerlig, så ved evnt senere forsøk på graviditet må jeg jo slutte på medisin uansett og det kan blusse opp...så som sagt jeg driter i det...ser hva som skjer og krysser alt jeg har for ny graviditet, får ta de problemene som da evnt kommer...

Jeg føler meg bare trist og trøtt og lei...men eneste måten å holde seg flytende er jo å håpe på at det snur snart og tenke på hvordan det kunne vært verre-selv om det ikke er så lett....

Skal slappe maks av nå i "juleferien", ønsker bare å kunne gå over gulvet uten smerter i operasjonssår, begynne å trene igjen og se fremover og bare håpe...

Lenke til kommentar

Huff av meg Storepus og Babysugen! Høres ikke bra ut!

 

Storepus - blør du fortsatt? rart at du skal blø så leneg synes jeg.. uansett, håper virkelig de finner ut av det snart! noen av legen på Ullevår er jo bare ikke "people-persons". Hun som undersøkte meg i starten før operasjonen var også utrolig kald og kjip. Det er jo ikke noe hyggelig. Men håper virkelig du snart får svar altså!!!

 

Babysugen - da jeg hadde exu sa de at blindtarmen min også var betent, og de vurderte å fjerne den samtidig! (men de gjorde det ikke da, og det gikk bra..) Men kansjke det er noe sammenheng der.. rare greier disse kroppene våre.

 

Jeg er også i fin form nå. bare litt forkjølet og generelt sliten, men det er jo ingenting mot hva dere gjennomgår. Gleder meg til juleferie og fri!

 

 

Lenke til kommentar

Hei jenter! ¨

 

Ville bare ønske dere god jul! Håper dere får en fin og rolig feiring sammen med folk dere er glade i!

 

og så håper jeg at 2009 blir et bedre år enn 2008 har vært - for alle oss!

 

Håper også å høre hvordan det går med dere!

 

God klem!

Lenke til kommentar

God jul til dere alle fra meg og:) Har kommet hjem på juleferie og er snart klar til å møte alle mine småbarnsmødrevenninner... Ja, ja, alt godt for alle oss i 2009:)

 

Juleklemmer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jenter! Godt nyttår!! Håper der alle har hatt en rolig og velfortjent ferie! Og så håper jeg selvfølgelig at 2009 blir året for alle oss!!!

 

hvordan har det gått med dere alle? Storepues, føler du deg bedre nå? har du fått vite noe mer? HurraNei - gikk det fint i ferien???

 

Jeg har hatt en utrolig deilig og rolig ferie, først julefeiring med masse familie og så en uke på fjellet med masse skigåing og avslapping. Veldig deilig avkobling faktisk! Har nok også brukt litt tid på å prøve å fordøye alt som skjedde i høst og kjenne litt på følelsene. Må innrømme at det har vært hardt! men nå skal jeg prøve så godt jeg kan å se fremover!

 

Håper å høre fra dere snart, jenter! tenker på dere ;)

Lenke til kommentar

Godt nytt år! Jeg håper også at 2009 blir et bra år for oss alle, men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk for min egen del. Jeg ser liksom ikke helt lys i tunnelen selv om jeg desperat prøver å holde på håpet.

 

Siste som har skjedd i min ende: HcG synker, noe som er positivt, men måtte selvfølgelig purre på Ullevål for å få resultatene. Har pratet en del med Dr.Gyn og han mener fortsatt at diagnosen muskelknute er veldig usannsynlig. Han tror legene ved Ullevål sitter og klør jeg i hodet og ikke helt vet hva dette er. Ble satt på en hormonkur som skulle gjøre at jeg etter endt kur ville få mensen og at blødningene deretter ville stoppe opp. Det har ikke skjedd, jeg blør fortsatt og har nå blødd i ca 8 uker. Det eneste som skjedde når kuren var over, var at jeg fikk så ekstremt vondt i magen at jeg såvidt klarte å stå oppreist. Det gikk heldigvis over etter et par dager. Nå skal jeg til MR undersøkelse på torsdag og så har jeg ikke time hos Ullevål før 27 januar. Har selv bestilt time hos Dr.Gyn og skal dit på fredag. Er rimelig nervøs for hva han finner.

 

Juleferien var deilig, godt å komme seg bort fra alt og alle egentlig. Merker hvor stresset jeg ble med en gang jeg kom tilbake til Oslo........ Jeg vil bare ha en avklaring på hva som skjer med meg, så jeg kan komme meg videre. Det verste er at alt er så usikkert og at jeg ikke helt stoler på Ullevål sin diagnose.

 

Men lover at jeg skal prøve å tenke positivt :-)

Lenke til kommentar

Annonse

Godt nyttår jenter!

Måtte det bli godt og...forstår godt storepus at du har vanskelig for å tenke postivit...du har jo hatt så mye fram og tilbake...men viktig å holde motet oppe...og det kan jo bare bli bedre..

Deilig med juleferie, og å føle seg i form igjen etter operasjon og alt...men er også skeptisk til fremtiden ang graviditet...men håper og prøver være optimist.Hudlidelsen er ikke helt avklart, men ser nokså normal ut nå og har sluppet tabletter sålangt....

Har nå og kjøpt clearblue digital eggløsningstest og håper den funker...

man kan ikke annet enn satse på at det går bra til slutt...

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Så utrolig kjipt Storepus - at de fortsatt ikke har funnet ut av hva som skjer med deg! Håper du får noen flere svar fra dr. gyn iallefall!

 

Babysugen - vi får satse på at Clearblue digital funker ;) den slo ihvertfall ut på meg - første gang jeg ever at jeg har fått positiv el-test! Men føler vel ikke egentlig at spiren satt for det - vet ikke helt hvorfor... men må vente ennå noen dager før jeg finner det ut.

 

Vi får prøve å holde motet og humøret oppe sammen! jeg har virkelig vanskelig for å klare å tro at jeg skal klare å få barn nå for tiden. Og jeg synes dette med prøving (og feiling....) egentlig er helt utrolig kjipt - det blir så altoppslukende og slitsomt. men, jeg bør vel ikke klage egentlig, jeg har det jo absolutt ikke like vanskelig som deg, storepus! Men må brae få ut et lite hjertesukk liksom... om noen få uker blir jeg 33.... og hadde vel absolutt ikke sett for meg at jeg ikke skulle ha barn når jeg var 33... Oh well. sånn er det bare! Løpet er vel ikke helt kjørt ennå!

 

Snakkes snart da, jenter. koselig å høre fra dere igjen!

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å holde motet oppe, tenke hvor mye energi vi bruker på å få den ene lille spesielle spiren til å sitte. Andre bruker null krefter og springer rundt med store mager eller sprader stolt rundt med ny barnevogn. Når årene går og klokken tikker :-) så blir det nesten vondt verre. Jeg ble 34 i november i fjor og merker at jeg får litt panikk når jeg tenker på at jeg skal bli 35 i år.

 

Ingen skal føle at de ikke kan klage bare for at noen kanskje har det litt kjipere. Vi er jo her for hverandre.

 

Jeg må jo si at det har vært litt deilig å ikke tenke eggløsning og testing og mensen i det siste, men så blir det jo heller ikke noe på meg......he he he. Det er kanskje mest frustrerende, det at jeg ikke stopper å blø.......

 

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg er livredd for at det er noe alvorlig og at de må fjerne livmoren. Da tror jeg ikke jeg klarer å hente meg opp igjen. Vet at jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men må liksom tenke det verste og heller bli positivt overrasket enn å være evig optimist å gå på en smell................

Lenke til kommentar

Storepues, du har kanskje rett i at det er bedre å bli positivt overrasket enn å gå på en smell - samtidig må vi jo virkelig ikke håpe at du trenger å fjerne livmoren da!!! Når skulle du til gyn igjen?

 

Jeg har fått mensen idag. Nok en måned rusler forbi. Ganske frustrert og lei meg egentlig, har til og med forandret nicket mitt i dag. det er jo faktisk ikke sånn at jeg har holdt på med dette et par måneder, jeg har holdt på aktivt siden februar/mars ifjor. Og i mellomtiden har jeg lagt resten av livet mitt på vent - blant annet sa jeg nei til et superbra jobbtilbud. Ville heller prioritere barn og familie. og så tenkte jeg at det går greit å være her jeg er nå, for jeg blir jo sikkert gravid snart... Nå har jeg da en kjip jobb hvor jeg nå virkelig er stuck - kan jo ihvertfall ikke begynne å flytte på meg nå.... (eller rettere sagt - jeg har en veldig bra stilling, men jeg mistrives sterkt pga masse greier som jeg ikke trenger å gå inn på her). så - resultatet av 2008 var altså kjip jobb - ingen barn - ikke engang voksende mage.

 

Og alt dette begynenr jo virkelig å gå løs på mitt vanligvis veldig gode humør - og det er jo ikke noe hyggelig for mannen min heller. I dag sa jeg til han at idag etter jobben da skal jeg bare legge meg under dynen og se på tv og bare grave meg ned litt, og at det sikkert er lurt av ham å holde seg litt unna meg.... Tror han synes det er greit å bli advart... :)

 

Måtte bare få ut litt! Det hjalp faktisk litt ;)

Lenke til kommentar

Jeg la faktisk merke til at du har endret nicket ditt. Få det ut, det er derfor vi er her :-)

 

Kanskje det er på tide å tenke anderledes, fokusere på livet og de mulighetene livet byr på og heller se på en graviditet som en ekstra bonus? Det er jo veldig synd at du nå er i den situasjonen du er i, jobb du ikke trives i. Kanskje du neste gang skal takke ja til et jobbtilbud?! Jeg pleier også gi beskjed til sambo når humøret er skikkelig nede, så trenger han ikke tro det har noe med han å gjøre.

 

I mars har vi prøvd i 2 år.............herregud så fort tiden går. Det er skremmende.........og jeg blir jo ikke yngre :-(

 

I dag er formen min skikkelig dårlig. Har så vondt i magen at det gjør vondt å gå. Skjønner ikke hva som foregår. Skal til MR undersøkelse i morgen og til Dr. Gyn på fredag. Blir mer og mer urolig hver dag som går for vet ikke hva utfallet blir. Det er helt jævlig!!!!!

Lenke til kommentar

Ja, noe må jeg nesten gjøre. Kommer jo til å føle meg bedre om et par dager - den verste dagen er jo nesten når mensen kommer akkurat nå... Må prøve å ta ting litt som de kommer, og heller fokusere på andre ting enn jobb (og babymaking). Synes bare det er veldig vanskelig å klare å IKKE fokusere på de tingene....

 

Vi har jo også forsåvidt "prøvd"siden julen for 2 år siden. hadde jo en SA i mars 2007 (sånn cirka, husker ikke nøyaktig). Etter SAen la vi den aktive prøvingen litt på vent pga jobbskifte osv, men jeg gikk jo ikke på prevensjon eller noe sånt-- og ville vært veldig positiv hvis jeg likevel hadde blitt gravid.

 

Anyway. må bare prøve å ikke miste motet! sånn er det jo bare - er faktisk ikke noe annet å gjøre!

 

Storepus - jeg håper virkelig du får noen gode svar nå i løpet av imorgen og fredag!!!! Det må jo virkelig være helt uutholdelig å være deg akkruat nå. Både mtp smerter og uvissheten du lever i. Regner med at du er sykemeldt fortsatt???

 

 

Lenke til kommentar

Lillemor: Hvordan var det å grave seg ned en kveld? Jeg tenkte på deg i går for jeg følte meg litt i samme situasjon. Håper du føler deg bedre i dag!

 

Jeg er ikke sykemeldt, er på jobb 100%. Får se hva som skjer og hva utfallet blir av alt. Synes det er greit å holde på med noe samtidig som jeg har en veldig fleksibel arbeidsgiver og derfor kan ta fri når jeg vil.

 

I dag har jeg vært til MR undersøkelse og håper virkelig at det gir et klart svar. I morgen er det Dr.Gyn. Er kjempe nervøs..........

Lenke til kommentar

Går litt bedre idag. har veldig sterke menssmerter, føler at jeg har fått mye mer av det etter exuen. men mulig det bare er innbilning.. så jeg skal nok fortsette min tilværelse som nedgravet huleboer ikveld også. er jo litt gøy å se på tv om alle demonstrasjonene i Oslo synes jeg ;o)

 

Og imorgen er det jo helg. skal på fest imorgen. det blir nok bra får vi håpe, selv om jeg egentlig ikke er så veldig festhumør akkurat nå. Kan i det minste nyte litt (eller mye..) vin! Man må ta vare på lyspunktene...

 

Lykke til hos gyn imorgen. Er veldig spent på å høre hva han sier! Hvor lang tid tar det å få svar på MR egentlig?

 

Forresten, så bra at du har en så fleksibel arbeidsgiver!!! Vet sjefen din osv om din situasjon?

 

Lenke til kommentar

Storepus- hvordan gikk det på fredag?

 

HurraNei - lenge siden vi har hørt fra deg! Hvordan går det?

 

Jeg er bittelitt bedre humør nå.. deilig med helg ;o) Men på fredag gikk det en smule varmt for meg: jeg var på fest og fikk spørsmålet, "du, hvorfor har ikke du barn a'? vil du ikke eller?". Det er jo bare et så utrolig frekt spørsmål å stille!!!! jeg ble bare SÅ sur, klarte virkelig ikke å kontrollere meg, så jeg sa bare at det var det frekkeste spørsmålet jeg hadde fått på lenge, og så gikk jeg. Var jo antageligvis latterlig overreagering av meg, men jeg ble bare tatt helt på senga, og taklet visst ikke det i det hele tatt. oh well. sånt skjer ;o)

 

 

Lenke til kommentar

Folk er virkelig ufølsomme. Det er få som tenker på at folk faktisk kan slite med å få barn og derfor spør de mest sårende spørsmålene. Jeg hadde blitt kjempelei meg, men håper at jeg hadde sagt noe tilbake som virkelig hadde gjort den som spurte paff som pokker. Spiller ingen rolle om du overreagerte, du hadde nok ikke kost deg resten av kvelden uansett.

 

Jeg må bare si at jeg (vi) har verdens beste Dr.Gyn. Det er i hvert fall blitt tilbakevist at det er noe alvorlig, det er nå kun meg som har tenkt slike tanker. Ullevål hadde vist misstenkt pulsårefistul eller noe slikt. Det er en feilkobling i hovedpulsåren, og veldig sjeldens men Dr.Gyn mener at det ikke er det. Han gikk tilbake i journalen og fant at han i januar 2008 hadde notert en bitteliten muskelknute som var så liten at det ikke hadde vært poeng i å nevne det. I og med at jeg har vært gravid 3 ganger på relativt kort tid har den da pangvokst. Det store mysteriet er fortsatt hvorfor jeg ikke stopper å blø. Dr. Gyn mener at muskelknuten ikke skal være i veien for å bli gravid, men den vil nok føre til at jeg ikke kan føde normalt. Han tror også at jeg fremdeles har HcG i kroppen for MuskelKnut har ikke minsket i størrelse. Så nå er håpet at kroppen skal finne ro, komme inn i rutine, MuskelKnut skal enten bli mindre eller holde seg som i dag, jeg blir gravid og får et friskt barn. Ser endelig litt lysere på fremtiden selv om jeg ikke helt klarer å tro at jeg skal en vakker dag få et barn. Nå er det bare å vente å se hva Ullevål sier på kontrolltimen i slutten av januar........

Lenke til kommentar

Åh Storepus - SÅ bra at det ikke var noe alvorlig!!!! Ingenting er jo bedre enn det! Men han sa ikke noe om hvorfor du fortsatt ikke hadde sluttet å blø? eller om man kunne gjøre noe for at det skal slutte? At du eventuet ikke kan føde normalt spiller jo ingen rolle - det viktigste er jo at du kan bli gravid og bære frem et barn da!!! Det var virkelig hyggelig å høre!!! har du vært hos Vibeke og hørt hva hun har å si? Jeg skal til henne i dag jeg. håper hun kan stikke masse nåler som kan gjøre underverker nå!!!

 

Og ja - jeg ga et skikkelig frekt svar tilbake, var fornøyd med det ;o) og så koste jeg meg resten av kvelden likevel, var en skikkelig morsom fest. og han karen kom og unnskyldte seg flere ganger ;o) men uansett - FOR en idiotisk ting å spørre om!!!

 

Jeg heier på oss. 2009 skal bli vårt år!!!

Lenke til kommentar

Nå kan jeg ihvertfall tro på diagnosen om ikke annet. Mysteriet er nettopp at jeg ikke slutter å blø, men nå ser det ut til at det letter litt så kanskje det nærmer seg slutten?! Jeg tenkte jeg skulle ta kontakt med Vibeke etter kontroll på Ullevål i slutten av mnd. Vet jo ikke helt hva han kommer til å si enda og vet jo heller ikke om det dukker opp noe på MR. Men er mer positiv enn jeg har vært på lenge og det føles bra! Jeg tror uansett at jeg vil ha en utredning i forhold til aborter i og med alt som har skjedd. Greit å luke ut andre problemer mens jeg først er i gang. Blir jeg gravid igjen, naturlig eller ved IVF vil jeg at alt som kan gjøres for at det skal bli vellykket ligger til rette. Nå er det bare å vente til 27 januar og ta det derfra.

 

Jeg må innrømma at jeg trodde kommentaren kom fra en jente. Jeg har hørt mange ufølsomme småbarnsmødre slenge med leppa :-) Det er bra du satte han på plass! Og ikke minst bra at det ble en bra fest :-)

 

2009 bør absolutt bli et bra år for oss begge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...