Gå til innhold

dere uke 38 IKMère.....Har dere testet i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ test her,men heller ikke TR.

Har hatt mens og ryg vondt siden sønd,men ikke noe mere skjer.

Ømme pupper så det holder.

Skjønner ikke noe..

Vet jeg har hatt EL så da må vel også mensen komme om jeg ikke er gravid??

Er vel derfor vi blør??Skiller ut egget som ikke er blitt befruktet????

Helt ute og sykkle den kroppen min i vertfal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har hatt sååå ømme bryster 4-5 dager. Nesten samme følelse som å få melkespreng. Ømt å bøye seg fremover, bli tatt på osv. Det var det første jeg la merke til. Og at de er stoore. Det gjorde mannen min meg oppmerksom på. Dessuten har jeg ikke kjent noen symptomer på TR. Ikke oppblåst eller dårlig humør (som er typisk meg), bare vanlig følelse i kroppen. Dessuten er jeg blitt kjempe light-headed. Surrer og glemsom. Drar og glemmer ting hjemme, kommer til feil tid på helsestasjonen. Og jeg er ganske kontrollfreak. Jeg hadde også skikkelig mareritt inatt og det husker jeg fra de 4 forrige svangerskapene at jeg slet med. Da jeg våknet idag tidlig tenkte jeg at når jeg drømmer sånn, må jeg nok ta en test, selvom jeg hadde tenkt å vente noen dager til.

Men alle har vel forskjellige symptomer, og jeg har faktisk ikke hatt festeblødning noen gang, selvom det er vanlig og.

Lykke til da! Du vet det når symptomene er der. Jeg mistet jo forrige måned, og selv om jeg hadde litt symptomer da, var de ikke på langt nær så sterke som nå.

Har en god følelse nå siden jeg føler symptomene så sterkt.Gleder meg så og er spent på deres vegne!!!!

Skrevet

jeg trodde å det var derfor man fikk tr for at kroppen skiller ut det "gamle" på en måte......

Jeg skulle hatt tr om mandagen, men den har ikke kommet og jeg testet om søndagen og den var neg, men jeg tenkte jeg skal teste en gang til på fredag hvis ikke tr har kommet da, jeg har jo ingen "symp" på at den tanta skal komme heller!!!!!

Skrevet

Jeg har testet og der var etter det jeg kunne se en strek. Lurer jo på om det er innbilning for testen måtte "studeres" litt. Er fire eller fem dager til IKM. Etter tyve minutter var det en veldig tydelig strek der men det teller jo ikke;). Slipper aldeles ikke jubelen løs. Syns jeg har litt murringer i magen og metall-smak i munnen men blir jo helt fiksert på lete etter symptomer. Hadde sikkert ikke kjent noe om jeg ikke hadde kjent etter. Noen andre?

Skrevet

har selvfølgelig testet ja og det med samme resultat som igår: en strek som kun kan ses ved nøye studering og "rett" lys. Etter ca tyve min er streken helt tydelig, lyseblå og like bred som kontrollstreken. Skal jo ikke lese av resultatet etter så lang tid men gjør meg litt forvirret;). Betyr nok ingenting. Tok en eggløsningstest utpå dagen idag hvor test-streken var nesten like sterk som kontroll-streken. Men dette har jeg forstått er lite til å stole på. Blir sprø av meg selv.4pp og er utålmodig. Bruker mye tid, penger og energi istedenfor å vente og se. Har iflg eggløsning IKM søndag eller mandag. Noen andre som har testet?

Skrevet

Jeg har testet i dag og den var neg, og mensen dukket opp noen timer senere:-( Dritt...

Runder nok en pp..

Grattis til dere som har spiren spikret:-) Kos dere masse:-)

Skrevet

Jeg testet i går. Er i dag 5 dager OVER IKM, men tester negativt. har ikke testet i dag, men er fristet. Synes egentlig jeg kjenner mensmurringer. Men det gjorde jeg meg forrige mann når jeg var gravid sist også... Kanksje teste da?

Skrevet

hmm... har nå mine mistanker jeg da, fiskelykken.... jeg får ikke opp noe strek uansett hvor lenge jeg lar testen ligge. tror du er gravid jeg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...