Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Det har jo self jeg.... Og resultatet var negativt:( Har ikm tirsd til uken. dere andre da?????
LadyLay Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg klarer jo heller i å la være, er ) el 10 DPO i dag og testet negativt. En svaaak skyggestrek, men den teller nok ikke:-) Får smøre meg med tålmodighet!!
1gangMaria Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg venter til 17, har ikm 21 sept.. ingen tegn enda hvertfall, er vel heller skeptisk til denne pp da jeg blødde endel v el. Det har jeg gjort de siste mnd.. vet ikke hva det kommer av. hmmm...
malla85 Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Tørr ikke teste enda... men har VELDIG lyst.
**micke** Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 kun en strek på testene her i gården! har ikm en gang mellom tirsdag og torsd.... har ingen symptomer heller, så jeg tror tanta kommer som vanlig...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Håpet er der enda da micke!! En stund til ikm, og symptomer så tidlig er ikke vanlig ;-)
**micke** Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 hehehe pessimist idag jeg, visst...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Måkke være det ;-)
**micke** Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 takk for pushen trengte det i dag.. merker jeg er hormonell (vanlig pms symptom for meg gitt). det blir noen spennende dager framover. du hadde el på mandag? egget oppførte seg som det skulle da, siden din kjære skulle ut å reise noen få dager til så kan du også begynne å teste.... *gliser*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Ja, superspennende!!! Krysser fingre, tær og hårstrå ;-) Jeg hadde el på mandag.. Snille egget mitt Jeg skal teste i slutten av neste uke..
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Orker ikke begynne å teste før ETTER IKM jeg... KOmmer mensen så kommer den. Men håper jo at den ikke kommer da... Jeg ahr IKM tirsdag, men tester onsdag hvis den ikke kommer!
**micke** Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 krysser fingrene for deg jeg også pfeew! Leon-S...hvordan i all verden klarer du å vente sååå lenge??? *full av beundring*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Lykke til til oss alle =D
Elva Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Jeg tror jeg har IKM på fredag neste uke, men pågrunn av endring i syklus sist mnd, fra 42 til 26 dager så er jeg ikke helt sikker. Blir vartfall spennende å se
Sol85 endelig mamma! Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Hei! Etter ein neg billigstrimmel på torsdag, så venter eg til mandag trur eg.. Elle i morgo...! Spennende!
Gjest Skrevet 13. september 2008 #16 Skrevet 13. september 2008 Hei=)=) Jeg har IKM til tirsdag 16 sep, så jeg tenkte jeg skulle teste mandags morgen.... Hvis jeg er gravid så burde den vise positiv da???
fiskelykken7pp Skrevet 14. september 2008 #17 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke testet enda men har ikke IKM før lørdag eller søndag. Blir en laaang uke dette her. Har ingen symptomer men har ikke hatt det på dette tidspunkt i tidligere svangerskap. Er det noen som vet om det går ann å bruke el-tester for å påvise graviditet tidlig. I tilfelle hvor tidlig og skal den da være like sterk som kontroll-strek eller er det nok med en strek?
malla85 Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 AH! Endeli er uka vår her! er så spent, har ikm i morgen. Har ikke merka noe spesielt, men håpet er der
Mammarama=) Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Jeg har IKM på torsdag Og tenker å teste når jeg får desse billigtestene i posten i dag eller i morgen...Er første pp så skal jo litt til at det klaffer på første forsøk, men jeg krysser fingrene=) xxxxxxx Lykke til alle=)
Maren og snella Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 skyggestrek.... IKM torsdag... *venter i spenning*
victomalia Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 Jeg har IKM en eller annen gang i slutten av uke/begynnelsen av neste uke. Vet ikke pga. SA, men tror ikke syklusen ble så tukla med. Jeg har ikke lyst til å teste før IKM, fordi da jeg gjorde det sist var den positiv, men fikk en rask SA, så jeg begynte å blø (som TR) en dag over IKM. Hadde jeg ikke tatt de 3 testene dagene i forveien, hadde jeg ikke visst at jeg var gravid engang, og heller trodd det var litt forsinket TR. Da hadde jeg sluppet unna hele den psykiske påkjenningen med SA, fordi jeg hadde trodd det var en kraftig TR. Men det er vanskelig, fordi man er så gira. Jeg har fryktelig lyst til å kjøpe en test idag. Jeg føler meg faktisk gravid, men er livredd for en ny SA, at jeg skal oppleve det igjen. Følelsen jeg har er at jeg har ingen pms, og dessuten fått større og ømme bryster. Tvitvi...tenk om jeg har blitt gravid så fort igjen. Håpe..håpe. Lykke til med testing!!!!!!!
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 15. september 2008 #22 Skrevet 15. september 2008 Har IKM på fredag, testet i dag, negativ... Nå skal jeg vente noen dager og se. Går rundt og føler meg gravid, så vi får se
Amia Skrevet 15. september 2008 #23 Skrevet 15. september 2008 Jeg har ikm idag..... Har ikke testet enda,da jeg ikke har noen tester liggende hjemme. Virker som TR er på vei faktisk, så jeg avventer å ser om mensen kommer idag
påtjukken Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 skal ikkje teste før 20.09.. ikm 21.09.. føler ikkje at eg er gravid heller så ingen tro på denne pp... lykke til jenter:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 15. september 2008 #25 Skrevet 15. september 2008 neeh, har ikke ikm før søndag, men kan aldri tenke meg at jeg er garvid uansett, har ikke funnet noen el (får bare positive tester for tiden, sjønner ingenting) pluss at jeg har gått rundt og småblødd siden fredag så er nok tr som er på vei:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå