Gå til innhold

dere uke 38 IKMère.....Har dere testet i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet, selvom jeg egentlig skulle vente. Men nå har jeg så ømme bryster, er så surrete og glemsom og har ingen følelse av TR så jeg bare kjøpte meg en test og tok den nå.

Jeg er gravid!!!!!!!!!! Bare 3 1/2 uke siden SA, så tydligvis renska det litt opp og jeg ble gravid med en gang jo.

Er litt nervøs for ny SA, men er vel liten sjangs for at det skal skje igjen. Håååper dette går bra!!

Lykke til, det er vel flere som tester snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye victomailia. Trodde at du kanskje er gravid ja. Har hørt om mange som blir gravide 1. pp etter SA.

Jeg fikk TR idag og testet selvfølgelig negativt igår.

Lykke til alle andre:-)

Skrevet

Kjedelig at det ikke klaffa nå heller da! Man blir så sliten av å gå slik. Jeg for min del tør ikke helt å glede meg, men klarer liksom ikke å la være heller. Lykke til neste pp da!!! Klem

Skrevet

Ååå, gratulerer så mye victomalia =D=D=D

Skrevet

Ja, du da pfeew, følger liksom litt med på deg og da. Er så spent når det gjelder deg også. Ser at du kanskje har ikm i neste uke. Ååh..lykke til, masse.

Jeg er så oppi skyene, men jeg skal komme meg fort til legen å få tatt en test der bare for å få noen andre til å bekrefte det. Men jeg fikk sterkere utslag på testen og har så mye og sterkere symptomer enn sist, så tydligvis er det noe frisk og voksende der nå, i motsetning til sist.

Skrevet

Jeg holder snart ikke ut denne ventetiden... Skulle ønske jeg kunne lagt meg ned på sofaen, sovet og så våknet igjen mandag morgen for så å teste... :) Men, får bare prøve å holde meg sysselsatt i mellomtiden... Gjøre det beste ut av det... Men, har ikke trua...tanta kommer sikkert...

Men, tror du man kan ha en SA uten å merke det??

Skrevet

Gratulerer victomalia....

Men lurer på en ting.. Jeg mistet selv den 24 aug. og har bestemt meg for å ikke vente på en mens nå, mistet i april også nemlig, og ventet da på en og fikk ikke før 18 juni, men ble gravid på første forsøk da, men misiet igjen.. Men det jeg lurer på da, regnet du SA som første dag av mens??

Skal også sies at jeg blødde hele 12 dager før jeg misiet, men var på UL 22.aug og alt så bra ut, og hjerte banket, men alikevel ble det SA 24.aug...

Litt usikker på hvordan jeg skal regne el her nemlig.. her brukt billig tester, men har ikke fått noe sterk positiv strek, men to like "svake" streker??!!

Lykke til i svangerskapet ditt :) og ja.. det er egentlig liten sjans for at det skjer igjen:)

Skrevet

Hei. Så du har hatt 2 SA i det siste. Så tøft det må være. Har du flere barn eller? Jeg er så redd for å miste igjen, hvertfall når du mistet to ganger på rad.

Jeg hadde SA 20 aug, legen mener det hvertfall. Jeg mener jeg mistet 23. aug for da bare lå jeg på sofaen i smerter.Han ba meg ikke vente til neste mens, så jeg bare kjørte på. Men denne måneden har jeg tatt det helt rolig og tenkt at det går som det går, så jeg vet dessverre ikke når jeg hadde EL og jeg bare regnet med at jeg hadde IKM en av dagene nå. Lite hjelp i meg, dessverre. Jeg kobla liksom helt ut, og begynte å tenke på det igjen da jeg fikk så sterke symptomer.

Men håper det klaffer for deg nå snart da. Jeg håper min lille er sterk nok til å bli der.

Lykke til !!!

Skrevet

Jeg er også gravid!!!! føles nesten sprøtt å si det :-D

Men ja... Visste det egentlig allerede på søndag da jeg fikk en pitteliten blødning med strøkna blod etter kveldskosen (sorry detaljer). Håpet jo at dette skulle være en festeblødning, og jaggu fikk jeg ikke en tynn liten strek i går morges. Sterkere strek i dag....

statistisk sett så er det jo mindre sannsynlig å miste to ganger på rad. Så jeg håper den sitter godt og er frisk, for oss begge!!!!

Skrevet

Gratulerer masse!!!! Spennende tid fremover! Junibaby på deg og eller sen maibaby. Allikevel deilig tid!! Jeg har ikke hatt festeblødning, men det har jeg ikke hatt med de andre heller. Men jeg har veldig ømme bryster, mareritt, surrer rundt og glemmer barnehagesekker, ting og tang.

Å, det blir gøy å følge med hverandre!! Lykke til!

Skrevet

Takk for svaret.. Ja, jeg har ei datter på 8år.. Du må ikke bekymre deg, det er som sagt veldig sjelden.. og det skal sies at det har skjedd meg før også.. faktisk 3 ganger nå + en sen SA i 22uke (i -98), så kanskje litt større risk hos meg.. den andre sa var også før min datter, så lenge siden. Og har jo ikke begynnt å prøve igjen før i år.. sluttet på p-piller i feb, så fruktbar ser det ikke til å være noe i veien med ;)

Det var ikke meningen å gi deg bekymringer.. ikke tenk på det, vi alle er litt forskjellige, og andre har bare større risk for at det ikke alltid klaffer.. ligger i fam min ihvertfall.. har ikke ikm før evt neste uke en gang, så vi for se..

Alle gode ting er tre hos meg.. kanskje :)

Lykke til du også..

Skrevet

Neida, jeg skal ikke bekymre meg så mye. Det som skjer, det skjer. Det er bare så kjipt når det ikke blir som man planlegger. Men jeg har jo 4 stk fra før og har aldri mistet før, så jeg har jo vært heldig! Jeg hadde så mye tull i syklusen min før jeg ble gravid også, så den SAen rensa kanskje opp i systemet.

Jeg har dessuten så mye symptomer nå at jeg tror det vil gå bra. Åh..det er så lenge til neste sommer! jaja..

snakkes..

Skrevet

så gøy å høre at vi har gravide i flokken allerede...:)

victomalia: håper den sitter som et skudd... :)

her går jeg og ser på hvite tester og venter vel egentlig bare på tr...

hvis jeg skal dømme etter lengde på lutealfasen forrige pp (12 dager), så er jeg faktisk en dag på overtid. jeg fikk el tidligere denne pp'en ift forrige mnd (hadde egentlig regnet med at ikm skulle være på torsdag). men tempen min dippet under coverline idag, så håpet er nok mest sannsynlig ute for denne pp'en, tenker jeg.

hvor lange er deres lutealfaser? varierer de noe særlig?

Skrevet

Hmm..hvis jeg skal se på mine lutealfaser ligger de faktisk på 12-13 dager i gjennomsnitt.. Så da har jeg ikm søndag kanskje da..denne uka........

Skrevet

har du testa? :)

jeg har løpt på do hele dagen i dag... "nå da, er tanta kommet nå??"... hehe... de på jobb må jo tro jeg har problemer :D jeg løp ut fra et møte fordi jeg syntes jeg kjente noe...hehe... galskapen lenge leve!

Skrevet

Hahahaha, ler meg i hjel....! =D Man blir litt smårar av dette ja...hehe... Du har ikm torsdag? Husker jeg riktig da...?

Jeg har ikke testa...er altfor tidlig enda... Men, skal ta en el-test på torsdag morgen...bare for gøy... Og så blir det graviditetstest lørdag morgen... Hvis ikke tanta kommer før tiden... Hvis tanta likevel kommer, så håper jeg hu kommer iløpet av lørdagen, for da kan jeg bli med på skikkelig fyllafest i helgen! Vi er bedt bort på avskjedsfest hos et vennepar... Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke har fått mensen...for jeg pleier ALLTID å drikke hvis jeg er på fest! Må nesten holde meg hjemme hvis jeg ikke skal drikke...for at folk ikke skal fatte mistanke.. Men, samtidig..må jo møte de som skal flytte langt unna..huff..

Skrevet

hehe.... vanskelig å holde seg fra å teste :D

vanskelig det der med festing, mine venner hadde nok også fatta mistanke ganske så fort dersom jeg ikke drikker. er jo mulig å helle noe over på ei vinflaske med skrukork eller noe sånt, eller kun *mikse* sine egne drinker... tror nok det er lettere enn å finne troverdige unnskylninger for ikke å drikke!

Skrevet

Problemet er at vi har blitt bedt om å ikke ta med drikke, for de må tømme barskapet sitt før de flytter til utlandet...de gidder ikke ta med alkoholen... :-P

Skrevet

shit...hehehe.. you're in trouble!! :S

pleier du å stå på kjøkkenet å prate/mikse? klarer du å jukse kanskje?

Skrevet

I'm in deep shit!! Vil ikke holde meg hjemme heller.... :( ALLE kommer jo...hulk... Ikke alltid så innmari kult å være prøver... Har tenkt på å helle en alkoholfri vin over på en annen flaske..og si at jeg må ha vin fordi sprit blir for sterkt for meg pga en mageinfeksjon eller noe.. Regner med de har mest sprit i barskapet sitt..og rødvin.. Og rødvin tåler jeg uansett ikke ;)

Skrevet

forstår jeg godt! det skal ikke være lett nei...

ellers er det jo mulig å skylde på antibiotika-kur for uvi eller noe (da kan du jo ta et glass eller to med faux hvitvin, og si det er derfor du holder deg unna de sterkere sakene).

Skrevet

Ja..jeg får se når lørdagen kommer..evt løpe på polet hvis tanta ikke har kommet innen polet stenger.. :)

Hvis jeg får en positiv test skal jeg gledelig dra dit og skylde på en kur, men om jeg må sitte der og kjenne tennene løpe i vann uten å vite det ene eller det andre blir jeg litt grumpy... :-P

Skrevet

hadde jeg også blitt (liker ikke å gå glipp av en fest:)).........vi krysser fingrene for en positiv test vi :D

Skrevet

Gratulerer så mye victomalia :)

Du, kunne du sagt nøyaktig hvilke sterke symptomer du har hatt nå i den siste tiden før du testet positiv?

Takker for svar :)

lykke til i svangerskapet - håper spirelille sitter nå da :) *kryser alt*

Skrevet

Jaaa micke, JAAAA til positiv test på oss begge ;) ;) =D =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...