Gå til innhold

Hvorfor i himmelens navn vaksinerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liksom at de som ikke vaksinerer???? er du kort i nepa eller???????

alle i barnevernet er vaksienektere, foruten det avskummet her inne som bruker ungene sine som statlige nåleputer fordi steinrike legemiddelfirmaer skal ha penger til horer på julebordet!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1004-1005-1005...ops hang meg opp der-1006-1007....svarte faen gi dere med nålepratet nå daaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

*puster i pose her*

Skrevet

Så frekk du er! Du bør lære deg å skrive "misstenker" før du sier at jeg er offer for vaksiner! Nå skal jeg legge meg, for jeg skal FAKTISK opp tidlig i morgen på helsekontroll på helsestasjonen. Og vet du HVA? jeg skal fortelle helsesøster at det finnes et nettsted som driver å verver folk til å ikke vakssinere. God natt.

Skrevet

hvem faen er ku, du som vaksinerer eller meg som kan ansees som opplyst og smart???????????? OG IKKE VAKSINERER!!!!!!!!!

Skrevet

Ja stapp hu helsesøtera di inn på detta forumet. så skal jeg skrive under på at det blir action!!!!!!!!!!

Skrevet

Vittig du søta... hvorfor diskuterer du her inne da? og hvor sa jeg at jeg er for vaksinering? Hiss ned hjernebarken litt før du uttaler deg... du driter deg ut med disse yppert-wannabe faktene dine:p

over og ut

Skrevet

Tror jeg trer posen over hode jeg nå-----1007-1008-1009-

Skrevet

det var da ikke deg jeg kalte ku.. ikke alt som dreier seg om deg vettu slaskemus...

Skrevet

du ikke bry deg om henne junkisen her inne, jeg synes du er flink som holder ut her jeg

og som overbeviste hs om at sprøyter ikke er bra!!!!!

Skrevet

Og du junkies, jeg skal fean meg ringe hs i morra å fortelle at du kaller deg junkis på nettet, jeg veit hvem du er di reke, så nå blir det fult navn og rapppprt til modde, hs, fastlegen din og psykologen din!!!!!!!!!!!!!!!+ offentlig!!!!

Jeg er da visselig ikke oute-pått uten grunn!!!!!!!!!!!!

NATTA!!!!

Skrevet

Detta tar jeg med til vg, jeg skal skrive en lang artikkel hvor jeg legger ut alle her med fult navn, alder tlf og tidligere innlegg, nå er det nok asså!!!!

Skrevet

Ja gjør det du slaskemus:) Da får folk enda mere respekt for deg.. du må MINST ha blitt slått som liten med alt det innebygde sinnet..

Skrevet

Gleder meg til dine innlegg kommer i samme avisa.. hahaha! Ja, det er bra du har en vaksineskade å skjule deg bak.. og du? skulle ikke du legge deg? eller glemte du det?

Skrevet

Saa vi andre skal vaksinere vaare barn da, slik at dine ikke blir syke. Snakk om aa vaere hyklersk! Om alle ga blaffen i aa vaksinere, ville mange av sykdommer som nesten er utryddet fra vaar del av verden komme tilbake - noe som ikke er usannsynlig med tanke paa den hodeloese og massive innvandringen til vestlige land.

Det er nesten saa man oensker at egoistiske, onde folk som deg har barn som blir rammet av polio, tuberkolose etc., er vel bare slik du kan forstaa.

Skrevet

Fortvilende at man enten må være fanatisk for eller imot. Jeg er ingen forsker, og synes jeg har dårlige forutsetninger for å vite hva som er sant eller usant om vaksiner. MEN; det jeg vet er at FHI ønsker at vi skal vaksinere barna, men de vil ikke gi noen garantier for at ikke barna blir alvorlig skadet av vaksiner. SÅ: Dersom barnet ditt får alvorlige bivirkninger/skader som følge av en vaksine, vil det i fhi's papirer være 1 barn av mange 1000 som fikk den skaden - og DET vil de ikke betegne som alvorlig, "man må regne med litt svinn". Men for meg som mor, vil dette bety at 1 av mine 3 barn blir alvorlig syk - 33.33333% av barna mine vil da ha opplevd alvorlige birvirkninger eller ha fått varige mèn av vaksinen. Da hjelper det ikke at det "bare" er snakk om 1 barn av mange 1000.

Jeg opplever heller ikke at helsesøstre sitter på noen kunnskap om vaksiner. Ingen vet noe om senskader eller langsiktig virkning av vaksiner - og de som vet noe uttaler seg ihvertfall ikke om dette, så er det positivt eller negativt?

Og til slutt: levestandarden i Norge har økt kraftig de siste 50 årene. Alle er kjappe til å tilskrive vaksiner æren for at sykdommer har forsvunnet, men er det virkelig vaksinene? Spedbarnsdødligheten har også gått kraftig ned, er dette også vaksinene?

Mine barn er vaksinerte, siste ikke ferdig - og kommer heller ikke til å få den siste trippelvaksinen. Pneumokokkvaksinen som kom i 2006 har ingen av dem fått.

Skrevet

Ja, en av tusen, men dersom ingen vaksinerer, vil langt flere enn det dø per år av sykdommene. Vi vaksinerer. For å beskytte barna, men også av solidariske grunner. Det er mange barn med dårlig immunforsvar bl.a som vil dø dersom ikke høy nok andel av befolkningen vaksineres. Kjenner enkelte som ikke vaksinerer, og de er uten unntak lite utdannet og tror alt de leser.

Skrevet

jeg mener mottsatt av deg. Hvorfor i himmels navn vaksninerer dere ikke barna deres? Røde hunder kan faktisk være farlig det også. Og polio, stivkrampe osv osv..

til flere som ikke vaksinerer til større sjanse for disse sykdommene blusser opp igjenn.

Leste en plassa t det bør være en visst prosent som vaksinerer for å holde disse barnesykdommene borte..

Så tenkt litt over det også

Skrevet

1 av 1000 var bare et eksempel, ikke et reelt tall. Og i denne saken mener jeg at det er naive mennesker, som tror alt de leser og blir fortalt av fhi, som kjører på med vaksiner i alle varianter - og mange på en gang. Om du har utdannelse eller ei er for meg uten betydning, høy utdannelse er dessverre (!) ikke et tegn på høy intelligens eller evne til å tenke utenfor A4-malen.

Skrevet

Høyst oppegående?

Da burde du ha være opptatt av å ikke trykke ned mennesker du vil diskutere med.

Vil du forandre folks mening så forsøk å vær mer konstruktiv enn å gå løs på de som måtte mene noe annet.

Hva med å melde seg inn i en organisasjon, så kan du være med å organisere demonstrasjoner og løfte paroler høyt høyt opp i luften:-)

ha en deilig dag

Skrevet

Vel, jeg har latt ungene få noen vaksiner, og valgt bort noen. Kalkulert risiko, for jeg er fullstendig klar over at vaksiner innbærer en viss risiko, men det utgjør også en viss risiko hvis de ikke blir vaksinert også tross alt.

Ikke alt er helt svart-hvitt HI, det er mulig å bruke skjønn begge veier her.

Skrevet

Ja, en av 1000 forsto jeg var et eksempel, men prinsippet er det samme: flere dør dersom ingen blir vaksinert enn dersom alle blir det. Hvis ikke ville det ikke eksistert vaksiner...

Angående naivitet: Stoler mer på hs og leger enn på anonyme på dib, merkelig nok. Har satt meg grundig inn i vaksinedebatten selv. Etter å ha møtt leger som sier de vaksinerer egne barn etter å ha sett barn som dør av sykdommene (kikhoste f.eks), var jeg enda mindre i tvil. Kjenner også barn som ikke kan gå i barnehage fordi ikke alle ungene der er vaksinert. Jeg sa forøvrig ikke noe om min egen utdannelse eller intelligens. Og du er ikke spesielt smart dersom du tror de som vaksinerer ikke har evne til å tenke utenfor A4-malen. Hva vet du om hvor mye de har reflektert over vaksine eller ikke?

Skrevet

Dere som ikke vaksinerer, vaksinerer dere heller ikke barna hvis dere reiser til Asia eller Afrika? Er det greit å vaksinere dem for det? Tror dere virkelig at dere er så trygge i Norge på å ikke få disse sykdommene?

Jeg har faktisk lest om emnet, og var under graviditeten imot vaksiner. Så brukte jeg fem måneder til å lese mesteparten av info det var mulig å komme over og bestemte meg for å vaksinere.

Har selv tuberkolose som en recessiv sykdom, og tør ikke å tenke på hva som hadde skjedd om den hadde gitt utslag.

Skrevet

Sleskepott: Inne med "nytt" nick :P .... synes du skal holde deg til å skrive sinte innlegg i lokalavisa! dust!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...