Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er det ingen som ennå har forstått hvor helseskadelig det faktisk er?? Er dere bare late som ikke gidder å lese dere opp på dette temaet? Fatter ikke atdet går an?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Dette temaet har vært oppe ekstremt mange ganger nå. Og alle har rett til å ta sine egne valg. Nok om det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ja jeg er lat og gidder ikke sette meg inn i vaksinespørsmål, rett og slett fordi jeg leser dårlig engelsk.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har droppet vaksiner på bakgrunn av den infoen jeg har fått inne på vaksinedebatten. De folka der inne har faktisk veldig masse kunnskap, og valget mitt er informert. Takket vær folk som yppert, angelica, gangster-hippi osv. Takk alle sammen!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg vaksinerer ikke. Men det er kun grunnet min angst for nåler, så mine 5 barn har ikke blitt vaksinert. Men jeg vet ingenting om det da.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Ok endelig noen med litt omløp her inne. Det kan barna dine takke deg for senere.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Om du er aldri så mye mot vaksiner, så greier du vel å sette deg inn i hvorfor andre velger å vaksinere? Sååå dum er du ikke, at du ikke forstår det?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Jo jeg er så dum at jeg ikke skjønner at noen legger en tre mnd gammel unge ned for hs for at ungen skal injiseres med kvikksølv, abortert fostervev, aluminium og div mikroorganismer. Jeg klarer ikke å fatte det med min beste vilje. Jeg hadde ikke gjordt det om hs hadde underskrevet på at det ikke finnes risiko med dette heller!!!! Noe det så absolutt er!!! Rett og slett aldri!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 JA JEG VAKSINERER MED GOOOOD SAMVITTIGHET!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Jeg er sykepleier og inntil nylig var jeg pro vaksinering, inntil jeg så en kraftig vaksinereaksjon. Jeg kan love dere at det er alt annet enn hyggelig. Ellers har jeg et par venninner som ikke vaksinerer og har etterhvert skjønt at de faktisk har mer enn først antatt å fare med.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Du som vaksinerer med gooood samvittighet, hvordan kan du la noen injisere ungen din med så masse rart uten å tenke deg mere om?? og til deg som mener jeg er stokk dum, neppe!!! Jeg er ytterst opplyst samt oppgående!!!
Gjest Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Du med nåle skrekk, hva sa hs om at du ikke ville vaksinere pga sprøyte skrekk??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Hun så min skrikeranfall da hun tok fram nåla og fant ut at det var større fare for barnet å la barnet mitt se meg med anfall enn å vaksinere.. Men jeg fikk med ibux da:-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 Absolutt, jeg har en fobi mot spisse gjenstander, da inkl nåler. Så kniver,gafler osc må alltid ligge vendt bort i fra meg, øredobber nå jeg ha gummidings på tuppen. Så du kan si det ble litt opprør første gangen på hs. Men men, ungene er iallefall friske uten å bli vaksinert da. Godt er det.
Deep Shit Junkie Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 Dette her er vel bare et tulleinnlegg? Den informasjonen vi får på helsestasjonen er vel ikke noe å diskutere i det hele tatt! Jeg kommer alltid til å vaksinere mine barn og jeg håper inderlig at slike uansvarlige foreldre som ikke vaksinerer blir fulgt nøye opp av barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Here we go again:) boring... hva prøver du og oppnå HI? Tror ikke du med din propaganda greier å få noen til å ombestemme seg her inne... akkurat som de ikke vil greie å vri om på din mening.. gi opp.. skriv et innlegg i avisa isteden du.. så kanskje du blir tvunget til å diskutere litt saklig.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #19 Skrevet 11. september 2008 Hva med de fra barnevernet som ikke vaksinerer da?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 Jaha, deep shit junkie, jeg misstenker bernevernet fint kunne tatt en titt å på det som flyter i årene dine. På tide med en detox??? Eller er dette bare spill for å sanke stemmer hos jordmor siri som du av paranoide grunner tror står i ledtog med barnevern-mafian i ditt syke sinn??? Tro meg det er ikke bare ungene dine som har fått seg er skudd for mye av hs, du er faen meg et offer selv!!!!!!!!!!
Deep Shit Junkie Skrevet 11. september 2008 #21 Skrevet 11. september 2008 hehe. Liksom at de som ikke jobber i barneværnet vaksinerer? Er du dum eller? Det er bare slike raringer og folk fra Jehovas vitner som ikke vaksinerer. Den diskusjonen ble jeg enig med min egen helsesøster om. Jeg tror ikke akkurat det er så mange i 2008 som ikke vaksinerer.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #22 Skrevet 11. september 2008 KAN DERE SLUTTE Å SNAKKE OM NÅLER, JEG BLIR SPRØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANGST, 1001-1002-1003
Gjest Skrevet 11. september 2008 #23 Skrevet 11. september 2008 ja hvordan i helvete skal man diskutere sakelig med mennesker som ikke foretar saklige valg, hallo, du er hjernevaska!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #24 Skrevet 11. september 2008 Ja, jeg tar deg kjempeseriøst! Sitter og leser her inne når du syns det er så fælt.. latterlige ku..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #25 Skrevet 11. september 2008 SHIT DEEP FUNKY Hør her. Tvangsvaksinering var en fin ting før, men nå lille funky så har man et valg. Nettopp valget om å bli skadet for livet. NETTOPP, tenk på all den giften fra foster du har i årene dine. Usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå