Gå til innhold

Jeg presenterer herved tidenes mest harry navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du skulle tenkt deg om to ganger før du gav ham det navnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noah leander kjenner jeg en som heter... det er fint!

Skrevet

Og hva heter dine barn da, Ola og Kari? Eller kanskje Marcus og Emma?

Skrevet

Ler så jeg griner av mange navn her:)

Veit også noen som heter Leif-Briger og Ronny;) Mystefistisk:p

Skrevet

Lydia Nalen.

Ha ha ha. Bra tråd for min slække humor i dag.

Skrevet

I dag så jeg en som hadde en artig utgave av navnet Marianne... Mary Janne..... Jada...

Skrevet

haha, synes det søskenparet som het tom og jerry var best jeg, ler så jeg griner:)

husker ei som var her inne som hadde kallt sønnen sin for Castor troy (etter skurken i face off) hehe.. da lo jeg godt.. vet ikke om det var sant da men morsomt var det.

Skrevet

Nå heter jeg cassandra da, så jeg følte meg litt truffet her... hehe

Skrevet

"Mary Janne".. Tipper jeg vet hva de foreldrene pleier å putte i pipa, ja..

Skrevet

Julia Ariana... Hørt så fælt??

Lo godt av Ivar, Vidar og Arvid! :)

Skrevet

Jeg vet om to brødre som heter Leif Kåre og Kåre Leif. Oppfinnsomt!

Skrevet

jeg kjenner en dame med navn Britt-Irene DET E STYGGT DET!!!!

Skrevet

Herregud må jeg bare si...sterke meninger har dere alle her vdr navn....men å samtidig være annonym er jo bare feigt. Ser at de fleste som har en mening vdr navn er er veldig unge (de som har valgt å ikke være annonyme da) dere skal bare vite det at alle navn har en historie...og før i tiden og nå så er det mange som velger å kalle barna sine etter en slekning eller etter en betydning...og det må vi bare alle ha respekt for. Smaken er som baken rett og slett. Stakkars Trym Leander da....hadde dere likt om man skulle hengt ut deres navn eller navnet dere valgt på barnet deres blitt hengt ut noe så voldsomt ut som det dere gjør her?? Skam dere sier jeg bare! Hold meningen vdr navn for dere selv! Og forresten mitt siste nurk heter forresten Martinius.....så nå kan dere har det morsomt med det navnet også en stund :-))..nei få dere et liv unge jenter ;-)

Skrevet

Vet du, ikke bry deg om disse teite folka her inne!! Det er bare unge drittunger som oppfører seg på denne måten, og kan finne på noe slikt, så ikke bry deg!! Jeg liker godt navnet ditt jeg, kjekt at noen kan finne på noe annet enn allle disse vanlige gjenganger navna som er inn fortiden. Min lille sønn på 2,5 mnd heter Martinius :-) mange rare reaksjoner der ja! Men det driter jeg i! Jeg liker det godt, så det får folk rundt meg bare respektere :-)

Skrevet

Nå har jeg ledd godt...hahahhaha...så mye teit navn..erre mulig?? hehehehe...

MEN jeg kjenner ei som heter Eva-Gina.... si det fort!! Blir til E..vagina

Skrevet

Absolutt ikke det mest Harry navn jeg har hørt.

Trym er gammelt.

Leander er pent.

Sammen er de to sterke navn.

Skrevet

Ler så jeg griner!! Noen av tidenes verste navn samlet på en og samme tråd.. Glen Ken er jo nyydelig, og Analie Stram vil helt klart skille seg ut i bokhyllene. Venter spent på den selvbiografien:)

Skrevet

Jeg mååååå bare få fortelle dere at samboeren min skulle egentlig hete :

KURT FREDDY!

Hahahaha. Jeg døøøør av latter :)

• 8 år senere...
Skrevet
På 10.9.2008 den 16.37, Anonym bruker skrev:

TRYM LEANDER, observert på et barnevognskilt av alle ting. Jeg bøyer meg i støvet..!

🙈

Anonymkode: 087df...327

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🙈

Anonymkode: 087df...327

Du gravde frem en 9 år gammel tråd, og alt du hadde å komme med, var et fullstendig intetsigende ikon. Gratulerer :klaske:

Anonymkode: 621c0...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...