Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 TRYM LEANDER, observert på et barnevognskilt av alle ting. Jeg bøyer meg i støvet..!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg legger meg vanligvis ikke borti navn, men dette var jo bare fælt. Særlig siden Trym er et norrønt navn og Leander et fiktivt navn. Det hører jo bare ikke sammen!
AndreVonDrei Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg syntes det mest harry navnet nettopp er Harry, jeg....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Nei, Harry er egentlig ikke så harry lenger, synes jge. Er jo sjelden at det nesten begynner å bli litt fint, om enn veldig belastet.
AndreVonDrei Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Harry kan ALDRI bli fint! Det burde blitt så sjeldent at det bare sluttet å eksistrere, spør du meg!
Gjest Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Leander er langt fra konstruert - eller som du velger å kalle det, "fiktivt". For å sitere en glimrende kilde: Historien om Leander og Hero er fra gresk mytologi, Hero er en prestinne i Afrodites tempel og Leander (Leandros) er en ung mann som forelsker seg i Hero og svømmer over Hellesponten hver natt for å være hos henne. Siden Afrodite var kjærlighetens guddinne klarer Leander å overbeivse Hero om at å være jomfru ikke kan være spesielt påkrevd, så han pøker på og håper det beste. Men gudinnens veier er uransakelige, og en stormfull natt drukner han på svømmeturen, noe Hero ikke takler spes bra og kaster seg ut fra et stup og dør hun også. Om de dermed er spesielt velvalgte navn på unger i dag er en helt annen sak.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg tror jeg slår deg med hendene nede: Søskenpar som visstnok heter Glenn Ken og Rita Peggy... Stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 ... og jeg som trodde det var et navn noen på dib hadde funnet opp og tatt patent på. Takk o' vise sug lut for at du opplyser meg, mitt usle lille menneske. Men det HØRES fiktivt ut, hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg synes dette var et annerledes og kult navn jeg.
prebs Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Trym er veldig koselig, og Leander helt fint. Kombinasjonen var kanskje ikke helt topp, men det er langt fra det merkeligste eller harry navnet jeg har hørt! Glenn Ken og Rita Peggy på den andre siden... Det MÅ da være kødd!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Tidenes mest harry navn kan ikke være Trym Leander, men Gorm Desiderius. Noen som slår den? Gorm Desiderius!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Trym er bra. Leander er ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Hva med Kari Mari da? Foreldre som ikke klarte å bli enige?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Kunne ikke være mer enig - og dessuten tror jeg at de som velger å døpe ungen sin det ikke kunne bry seg mindre, de har gjerne stilt søsknene ambisiøst opp i samme kø til sossen - Chrisander og Cassandra og Kevin og Marynita og resten av dyrene i sosialbakkeskogen. For ordens skyld, Lysander og Kassandra er også greske og hønngamle.
du og jeg og vi to Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Åh, hello! Glenn Ken og Rita Peggy! Hvem finner på sånt!? Jeg kjenner en Glen Rune og en Kieth Ricard, men synes dine navn tok kaka;)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Min selvbio skal utgis under pseudonymet Analie Skam.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Syns både Trym og Leander er fine navn jeg. Spesielt Trym. Men muligens ikke sammen. Tidenes mest harry navn er vel "Harry"?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Jeg kjenner en Rita Peggy faktisk;) mene, jeg kjenner også en Ole Johnny Ronny Reidar.....
Pappalille Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Analie... *knis* Ellers hørte/leste jeg et sted om tvillinger som heter Johan og Johanne. Det synes jeg er slemt. Begge navnene er flotte, det er ikke dét, men litt lite fantasi kanskje?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 hahaha Glen Ken! ler meg ihel!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Hehe. Mamma heter Rita, men mormor ville egentlig kalle henne Peggy.. (Oldemor forbød det). Her har visst begge stått på sitt. Haha!
mam <3 Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 Ouch! Det var ille. Okei, Trym Leander er kanskje ikke det aller verste, men det er faktisk det styggeste navnet jeg faktisk med selvsyn har sett at et barn heter, ikke bare fått det fortalt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #25 Skrevet 10. september 2008 jeg vet om en "Ove Jan" og en "Kjetil Bjarne" ellers er harry navn som Ken, Kenneth, Jonny, Geir drit fæle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå