Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #76 Skrevet 11. september 2008 Har da hørt værre navn enn dette... Glenn-Julian bl.a. Med bindestrek selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #77 Skrevet 11. september 2008 Hørte om ei dame som kalte sin første sønn Tom og andremann Jerry. Tom og Jerry...stakkars unger!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #78 Skrevet 11. september 2008 Har hørt om foreldrepar som var palestinetilhengere og kalte sønnene sine Ole Mohammed og Per Yassir.... Vet også om en som het Geofrey (og uttalte dette som det skrives på norsk, ikke på engelsk).
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #79 Skrevet 11. september 2008 men du hør på den her da... FRITJOF HJALMAR vet om en som heter det faktisk, trodde det en spøk når jeg hørte det første gangen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #80 Skrevet 11. september 2008 Nå heter gutten min det, så jeg synes det er flott! Vi har alle forskjellig smak, og godt er det. Tenk om alle skulle hete Markus, Noah, Leah, Ida osv. Flott at noen velger tradisjonelle navn, noen finner opp nye og andre følger strømmen. Mangfold er bra! Men jeg må henge meg på at disse råne-navnene, altså Ronny, Jonny, Andre, Glenn osv...det klinger ikke godt i mine ører. Men så er det andre som steiler av Birk da... og nettopp det gir vel et bra mangfold!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #81 Skrevet 11. september 2008 BRAGE-ARON Det så ut som om de var med i Vigrid òg i den familien...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #82 Skrevet 11. september 2008 Har litt vanskelig for alle de André-navnene. At "navnet blir fint om jeg slenger på en André" :-S Og Chris Remi, usj...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #83 Skrevet 11. september 2008 Kjenner et søskenpar (på rundt 20) som heter Odd Arne og Arnt Ove :-/ De ER harry også, har ikke bare harry navn!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #84 Skrevet 17. september 2008 Kjenner noen som nettopp har fått en sønn som skal hete maximillian... (Trudde det var en spøk, men ei...) Også er det en her som heter Styrk Brage
AndreVonDrei Skrevet 17. september 2008 #85 Skrevet 17. september 2008 Maximillian er vel langt fra "harry". Dette er vel et relativt vanlig, om enn noe gammelt, navn. Men å kalle tvillingene sine max og william åpner jo opp for diskusjon da....Alle tror foreldrene snakker om EN unge som heter maximillian..;-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #86 Skrevet 17. september 2008 Vet du hvorfor nordlendinger, type Finmark, ikke kaller barna sine for Odd-Even og Hans-Hugo? Når de roper dem inn til middag blir det: (fritt oversatt til lydskrift) Ådæven hansugho
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #87 Skrevet 17. september 2008 Det høres ut som Han Suger om du sier det fort;o) *Ler så jeg dauer* Trym Leander var drygt da...LOL
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #88 Skrevet 17. september 2008 Har dere ikke noe annet å gjøre enn å henge dere opp i hva andre velger å kalle barna sine. Barnslige er dere... Man velger navn som man syns er fine at folk som dere skal gjøre narr av det viser hva dere er for folk. Få dere et liv.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #89 Skrevet 17. september 2008 Her finnes det en kar ved navnet Oral....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #90 Skrevet 17. september 2008 Noen av dere som har vært hos tannlege Røskeland?? Han hadde ikke jeg gått til for å si det sånn. Han har forresten kontor i Oslo.
ragna90 Skrevet 17. september 2008 #91 Skrevet 17. september 2008 haha! jeg og samboern min lå i senga i går kveld og diskuterte hva vi absolutt IKKE skulle kalle ungen vår, å da kom vi opp med Max Harry! Lo oss ihjel! ^^
ragna90 Skrevet 17. september 2008 #93 Skrevet 17. september 2008 Når du nevner tannlege hadde jeg en reguleringstannlege som het Bror Eric Hjulstad xD av andre dobbeltnavn i vennekretsen kjenner jeg til: Ella Berit Geir Roger Ronny Aleksander Geir Morten Jan Arild Ellers er det mange som slenger på Andrè.. Tom Andrè, Sverre Andrè og Olav Andrè gikk i klassen min på ungdomsskolen.. Det er utroli hvor mange kombinasjoner av dobbeltnavn foreldre klarer og klistre på barna sine. det bør være en viss klang i navnet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #94 Skrevet 17. september 2008 Naboen min heter Leif Harry og det styggeste jentenavnet jeg vet om er uten tvil Klara Signy. huff og huff
Gjest Skrevet 17. september 2008 #95 Skrevet 17. september 2008 Analius da skulle ikke vært lov,samma om du glemte anonymen ,du har jo ikke sagt noe galt hehe
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #96 Skrevet 17. september 2008 SÅ LOGG DEG UT DA FITTEPOTT,HVIS DU IKKE LIKER TRÅDEN
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #97 Skrevet 17. september 2008 Hva med Rosa Truse da? Vel og merke så er Rosa fornavnet, og Truse etternavnet... Hvem er det som velger et slikt fornavn når de har nettop det etternavnet?? hehe!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #98 Skrevet 17. september 2008 Og foresten.. Kjenner en Harry Arnt ! Flott kombinasjon eller hva?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #100 Skrevet 17. september 2008 Fy faen! Det er sønnen min sitt navn du disser! Han er den eneste i Norge som heter det, og det sårer meg dypt at du lager et hånlig innlegg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå