LilleLykkeMor Skrevet 11. september 2008 #51 Skrevet 11. september 2008 Baby'n vår skal sannsynligvis hete Oda eller Signe. De to navnene har vi tenkt på lenge, men veksler mellom disse fra uke til uke. Hvis det likevel skulle bli en gutt, har vi et problem :-)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 11. september 2008 #52 Skrevet 11. september 2008 her tror jeg det blir leah her også:)har amalie og malin fra før og da er det greit med ett litt enklere navn da og det er jo kjempefint.vet ikke om noen som heter det.amalie hette mi oldemor.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 11. september 2008 #54 Skrevet 11. september 2008 Helena er vårt nr 1. navn for tiden. Har også på lista: Solvor Solveig Eiril Selma Madel Jenny Kommer liksom litt an på om vi velger å kalle opp eller ikke. Jeg syns guttenavn er mye lettere enn jentenavn den gangen.....
Kathy+Oktoberjente Skrevet 11. september 2008 #55 Skrevet 11. september 2008 Jenta vår skal hete Alva Johanne Alva er nok muligens på vei til å bli et poppisnavn, men forsatt mange som ikke har hørt det Alva er etter min oldefar Alf, Johanne er etter min oldermor og samboers farmor! Nå håper vi bare på at jenta kler navnet!
Røde Sonja Skrevet 11. september 2008 Forfatter #56 Skrevet 11. september 2008 Utrolig fasinerende å se alle de spennende navnevalgene. Så ulik smak vi alle har. Noen av navnene har jeg aldri hørt om før, andre er gamle, kjente navn som jeg nesten hadde glemt finnes. Noen av navnene går igjen også. Spennende. Alva er et helt nytt navn for meg. Utrolig flott. Uttales v'en f ? Syntes det også er helt merkelig at "alle andre" er så flinke til å finne navn til sine små nurk. Hva er galt med meg da? Hvordan har jeg klart å få dette til å bli så innmari vanskelig?
nr 3 eller 3 og 4?? Skrevet 11. september 2008 #57 Skrevet 11. september 2008 Kassandra og Katie synes jeg er fine jentenavn Jentene våre skal hete Tiril Marie og Frida Sofie. Marie og Sofie er oppkalt etter min mors mellomnavn (Mari) og min stemors navn og mellomnavn (Solfrid). Er godt fornøyd med navnevalget
AnMar Skrevet 11. september 2008 #58 Skrevet 11. september 2008 Martine blir navnet på vår jente. Passer med storebror sitt, og med etternavn. Eneste er at det kan "ertes" opp med "å kline....." Lille kline-Martine. Får satse på en vettug oppdragelse så dét ikke blir et merkenavn på henne
Nikkan Skrevet 11. september 2008 #60 Skrevet 11. september 2008 Tuppelura vår skal hete Mie, enkelt og nyyyydelig navn synes jeg.
Kathy+Oktoberjente Skrevet 11. september 2008 #61 Skrevet 11. september 2008 Nei, Alva uttales med Alva Men det er en versjon av Alf..Alfa, da tenker jeg på Sesam stasjon
Lille*Frue* Skrevet 11. september 2008 #62 Skrevet 11. september 2008 vi har bestemt oss for Tuva Madeleine =) er veldig fornøyde med navnevalget vårt : ) Tuva syns vi var så utrolig fint, og Madeleine er etter tanten min, som har en stor og god betydning i livet mitt.. =) er stolt av tanten min, å ville derfor oppkalle henne etter henne ^^
mimmimor30 Skrevet 11. september 2008 #63 Skrevet 11. september 2008 Min datter skal het Kajsa Amanda..Det er min datter og min sønn som har valgt det navnet og jeg virkelig liker det!
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 12. september 2008 #66 Skrevet 12. september 2008 jenta vår skal hete Cassandra:) litt lyst å ha Leah Cassandra men den andre halvdelen er ikke enig, hehe
Gjest Skrevet 12. september 2008 #67 Skrevet 12. september 2008 Så gøy å se masse navn! Og moro å se at faktisk ingen har tenkt å kalle datteren sin for Leona, som meg og forloveden min har bestemt oss for å kalle vår lille skjønnhet
Itsrejk Skrevet 12. september 2008 #68 Skrevet 12. september 2008 Vi skal også ha navn på K! Hvis babyen vår hadde vært jente ville hun nok blitt hetende Kristine - både fordi vi liker det og fordi vi hadde hver vår oldemor som het det. Nå får vi gutt da, så da ruller diskusjonen videre...
Gjest Skrevet 12. september 2008 #69 Skrevet 12. september 2008 Jeg har to store jenter som heter Karoline og Susanne. Med nr tre ble det vannskeligere, men på listen har vi: Hermine Martine (som stammer fra pappans navn) Theoline (etter min fantastiske oldemor, men dog for likt karoline) måtte i så fall kalle henne Thea med et mellomnavn... Ellers har vi sett på Eiril, Embla, Andrine, Hedda, Tuva og Jenny. Skulle det alikevel komme en gutt blir det Tinius. Skal du ha noe på k foreslår jeg selvsagt Karoline, vi liker det veldig godt. Hun heter forøvrig Karoline Helen, så da blir det litt mer svung på det om hun ønsker å bruke begge. Eneste minus er at venner kaller henne Karo, er ikke så glad i det jeg da. Lykke til med mange flotte navn jenter:)
Mamman til Ovedie Skrevet 12. september 2008 #70 Skrevet 12. september 2008 Her har du virkelig mulighet til å kombinere litt da.. Liv Marit, Jenny, Anna, Hanna --> LinnyAnne (falt litt ofr dette jeg, hehe) Bea etter Berta Sol etter Solveig Bare for å nevne noen eksempler :-) Kriatiane er jo også et nydelig jentenavn da :-)
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 12. september 2008 #71 Skrevet 12. september 2008 jenta i magen heter foreløbi Ariana.. så får vi se om et passer når hun kommer.. 10 uker igjen..
Carrie84 Skrevet 12. september 2008 #72 Skrevet 12. september 2008 jeg venter en gutt... mine yndlingsnavn er Noah og Lukas. Hadde det blitt jente er Leah og Malin favorittene mine. Også synes jeg Mie er et helt nyyyydelig navn Vi må nok vente til vi ser lille knotten før vi bestemmer oss;) Vanskelig dette med navn
ellevilla Skrevet 12. september 2008 #73 Skrevet 12. september 2008 vet ikke kjønnet enda, men av jentenavn er jeg veldig glad i Oleanna. Liker også Olina, Olea og Ihne.Ingen gode forslag på k-navn desverre.
Blind Gudinne Skrevet 12. september 2008 #74 Skrevet 12. september 2008 Har vel mer eller mindre blitt enige om Marte...... Martine er også blitt diskutert, men liker Marte mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå