Gå til innhold

Skravlings for IKM uke 40:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjempetrist og lei nå.... kjempekrangel med sambo, helt unødvendig.. føler meg som en dritt og dårlig mor... ungen min så og hørte oss, noe som ikke er bra. ....................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel el over for de fleste av oss..,så nå er det tid for skravling jenter;-DJeg hadde positiv el-test på lørdag.Litt i seineste laget da,men glad den kom hehe..Hvordan er det med dere??

Skrevet

Litt daff og lei idag, kjenner jeg. Håper og regner med uka går fort, har tre fire innleveringer (studerer fulltid) som skal gjøres. Håper det holder tankene unna (har "gjemt unna" testene... må jo vente lengst mulig..)

Skrevet

Ja da har du nok å henge fingrene i...uff ja de testene...jeg kan tidligst teste neste tirsdag og det er lenge til..

lykke til med innleveringene....:)

Skrevet

Jo ,takk:-)

Tror jeg skal se om jeg klarer vente til etter IKM... Om jeg klarer da... Hehe, tror egentlig ikke jeg blir klare det, så det kommer til å gå unna på testene da tror jeg. Godt de er billige da.

Lykke til alle:-)

Skrevet

Heisann!

Blir nok ikke noe denne mnd. Gubben måtte reise bort med jobben forige uke (selvfølgelig) fikk bare hoppet i halmen en gang og det var søndag....

så er nok fortsatt en av oss få som blir igjen etter uke 40...

Skrevet

Hei,hei jenter.

Litjmamman:ikke mist håpet før tr er på plass;-)vet om mange som har blitt gravide av ett nyp jeg hehe.

Jeg har hatt den sykeste drømmen i natt..himmel og hav.Drømte at alle venninnene mine var gravid og Jeg var ikke.Alle bodde sammen og jeg var ansatt som hushjelp hos de.Sto på kjøkkenet og grein for at alle ville ha forskjellig frokost...mye matlaging og gravide i natt..hjelpes.

Hvordan går det med dere da jenter.stille på denne tråden......

Skrevet

Heisann og god morgen jenter! eller var det kanskje god formiddag hehe

Jeg er jo testoman uten sidestykke, og ettersom jeg mistenker at jeg hadde el rundt den 10 sept så MÅÅÅ jeg jo bare teste litt vet dere hehe

Og i dag så kunne jeg skimte en helt vanvittig svak skyggestrek....snakk om å gi en testoman blod på tann da hehe

Men det kan jo ha vært gugg i øyet eller rett og slett fordi jeg var så innmari trøtt....var jo tross alt klokka 06 i dag morges at jeg så disse synene hehe

Men blir så utrolig spennende fremover!

Masse lykke til alle sammen!!!!

Og husk: det er håp så lenge TR ikke har banket på :-)

Skrevet

Da har vi stått på de dagene jeg trooor jeg hadde EL:) Så nå får vi se. Er i dårlig form om dagen, men det skyldes at jeg trolig har blitt smitta av omgangssyke. Uff.. kvalm som fy! Men ellers er alt tipp topp:) Har sinnsykt leamus nederst i magen da.. Litt smårart og ubehagelig:p Usikker på syklusen, så enten har jeg ikm neste torsdag eller neste søndag. Hehe=)

Skrevet

Vi har stått på som kaniner hele mnd. har IKM 01.10 tror jeg. Er kjempetrøtt, sov hele tirsdag og i dag har jeg hatt kjempe vonde stikk i høyre side??? blir litt små gal av denne ventingen. Jeg er nok veldig utolmodig, er i pp 1 så jeg kan vel ikke forvente noe på første forsøk.

Håper det er mange som får seg en positiv test i løpet av neste uke =)

Skrevet

jeg tror jeg hadde el et sted mellom lørdag 12- tirs 15.... hadde sex lør, søndag og tirsdag, så blir spennende å se hva det blir ut av det :)

må si jeg føler meg gravid, ..........MEN og det er et stort men jeg må nok bare vente å se.... lykke til alle dere.

jeg testet forresten i dag og den var neg... hi hi, klarer ikke å la være heller vettu... når kan det tidligst slå ut? 8-10 dpo? ( jeg er jo mellom 10-12 dpo i dag, arrrrrg, kanskje det ikke ble noe av da hrmf)

nei, får vente med å teste til tirsdag som er senest forventet mens ;)

Skrevet

Føle meg også gravid, men det kan vel være et stooort ønske bare. Skal teste i morgen, vet det er tidlig....

Ønsker så inderlig et attpåklatt :)

Lykke til med testinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...