Gjest Skrevet 15. september 2008 #26 Skrevet 15. september 2008 I dag skal vi hekke igjen;) Tar annenhver dag denne pp. Drikker ingefærte som vi lager selv og gubben tar zink og selen. Sitter`n ikke nå, så vet ikke jeg..haha;) El om 4 dager. Hekk i vei folkens.. om ca 2 uker er det testing på oss alle mann!
elleville Skrevet 15. september 2008 Forfatter #27 Skrevet 15. september 2008 I dag var EL-testen positiv gitt:o) Er ikke bare bare å være mann min om dagen *ler* Håper inderlig at vi får det til denne pp'en!!!!!! Hekk hekk hekk hekk, det er ikke noe annet å gjøre:o) Stå på jenter!!!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 16. september 2008 #28 Skrevet 16. september 2008 Måtte dytte denne litt opp jeg:) Er på dag 14 i dag.Monitoren viser høy fertelitet i dag også,men egentlig skulle jeg hatt el i dag...jaja sikkert forsinket.er det noen av denne gjengen som også bruker clearblue fertilitetsmonitor? Skal i hvertfall hekke hver dag disse dagene hehe.kan ikke gå glipp av fruktbare dager.
monkri mamma til 4 Skrevet 16. september 2008 #29 Skrevet 16. september 2008 hei alle sammen. kan j melde meg inn her? skal egentlig ha mens den 28, men har el nå, så ble litt usikker. er 32 og gift. har 3 unger fra før.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #30 Skrevet 16. september 2008 Hei;) Jeg bruker ikke den nei.. Jeg temper meg bare, så jeg vet akkurat når el har vært. Kjenner det alltid uansett. Har smerter ved el. Vi koser oss annenhver dag vi. Da vet jeg at soldatene er i full tropp..haha;) Har skikkelig troa på denne pp jeg;) Blir så spennende.. om en ukers tid kan vi kjenne etter symptomer og alt som følger med;) Klem
to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. september 2008 #31 Skrevet 16. september 2008 er det noen vits i å ha sex hver dag under EL? eller holder det med annahver dag uansett? om jeg har sex torsdag kveld, er de da like gode disse svømmerne frem til lørdag kveld? og er det bare meg som syns det er helt forferdelig lenge og vente på å kan teste? hehe:) skal jo ikke ha mensen før første helga i oktober.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #32 Skrevet 16. september 2008 Svømmerne lever minst 2 døgn. Og de kan leve opptil 5 døgn;) Så annenhver dag er mer enn nok;) Det er faktisk anbefalt. Svømmerne får dårligere kvalitet og det er ferre av dem om man har sex hver dag. ja, jeg syns det er grusomt lenge å vente! Har korte sykluser da.. men uansett--haaater ventetiden! hehe. Tålmodighet, kom til meg!!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #33 Skrevet 16. september 2008 Hei hei jenter...har IKM en gang i uke 40 jeg og så henger meg på her... Jeg er 23 år og min kjære er 27...har prøvd i over et år nå...håper det klaffer denne pp:) Går på pergo denne månden og fikk positiv el test både i går og i dag...hvor lenge er normalt å ha positiv el test?? første pp jeg tester... forresten har vi hatt sex hver dag siden dag 9 i syklusen, men ser nå at det ikke er det beste (vi pleier å ha sex nesten hver dag ellers også, om ikke flere ganger daglig)...uff...håper en flink svømmer har klart turen til egget denne månden...
snellapella Skrevet 16. september 2008 #34 Skrevet 16. september 2008 Hei! Jeg har en gutt på 4 fra før og nå prøver jeg og samboeren på å lage et søsken til han:-) Har EL i disse dager (stakk i magen i kveld så.... ;-)) SA i aug., og ikke klaff etter det, men nå prøver vi for fullt. Er vanvskelig ikke tenke så mye på det (at man innbiller seg ting.. ) Så vi får håpe på det beste.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. september 2008 #35 Skrevet 16. september 2008 jeg kan ikke si jeg noen gang har lagt noe merke til slim jeg da... kanskje det er fordi jeg aldri har sett etter det heller??!
snellapella Skrevet 16. september 2008 #36 Skrevet 16. september 2008 Nei, nå er det snart grey`s:-) Noen som følger med på det?
elleville Skrevet 16. september 2008 Forfatter #37 Skrevet 16. september 2008 Hey senorita:o) Grey's må man se på vettu:o) Jeg har også stikkninger i magen ved el... Hekker for fullt:o) Hver dag!
snellapella Skrevet 16. september 2008 #38 Skrevet 16. september 2008 ja, da får vi bare ønske oss alle lykke til! Nå skal vi kose oss med grey`s og brownies.. mmm... f\som sambo har lagd, snille han! Og så blir det god natt, hehehe! ;-)
Snabeltann Skrevet 17. september 2008 #39 Skrevet 17. september 2008 hei dere, flere som har hatt El nå? jeg hadde positive tester natt til tirsdag og i går,så da ble det to runder i halmen. styret som en helt for å få orgasme (flaut...), har jo hørt at det hjelper.. men det styret der orker jeg ikke igjen.. har fått mye mindre sexlyst etter at jeg sluttet på spiralen jeg, trodde det skulle være motsatt.. skulle bare si hei, nå skal jeg prøve å finne den listen hvor man skriver opp IKM. tjo hei!
Veresa Skrevet 17. september 2008 #40 Skrevet 17. september 2008 hei hei.. har hatt El no.. søndag/mandag, va så kraftig denne månten at æ bare gikk å kroka mæ..leeer. men o e den åver å bare håpe på at spiren sitter denne gang.. er i 15pp no
Veresa Skrevet 17. september 2008 #41 Skrevet 17. september 2008 hmmm. glømte å presentere æ e 32år gubben e 35år e i 15pp, æ har en sønn fra før på snart 12år lykke til jenter å stå på
White*Angel Skrevet 17. september 2008 #42 Skrevet 17. september 2008 Hei. Jeg er 20 år og typen er 25 år snart. Vi ahr prøvd ganskje lenge, vet ikke helt hvor mange pp vi har prøvd jeg.. Hei:) Jeg er i min fruktbare periode 18.-23 september. EL ca 21. (ifølge Babyverden.no). Gleder meg til og ta en test:) Men det blir en stund til ja. Har el-slim allerede,så vi er til køys hver kveld fram til 23!
snellapella Skrevet 17. september 2008 #43 Skrevet 17. september 2008 glemte det visst jeg også men som nicket mitt viser er jeg 76mod. , og sambo er 84mod. han... Blir mitt andre barn (gutt 4 år fra før) og hans første. OM det klaffer denne gangen da.. SA i beg. av august...
anonym 28 Skrevet 17. september 2008 #44 Skrevet 17. september 2008 melder meg oxo inn her=P EL 17-19 så tiden er inn for jobbing nå ja=P gift og 2 barn på 12 og 8=) ønsker oss veldig en 3=) håper håper håper...
snellapella Skrevet 17. september 2008 #45 Skrevet 17. september 2008 Hmm.. når burde / kan jeg teste da? har bestillt flere billigtester ..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. september 2008 #46 Skrevet 18. september 2008 Hvordan går det med dere damer? Hekkesessongen er i full gang for alle sammen tenker jeg :-) Fikk 20 splitter nye grav tester i posten i går, og som den testomane jeg er så måtte jeg selvsagt svi av en som var så hvit som bare blenda kan bli hehe
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. september 2008 #47 Skrevet 18. september 2008 Må jo få med at jeg mistenker at jeg hadde el 9 eller 10 sept, så derfor jeg tok testen hihi Jeg er med andre ord bare "litt" syk i hue :-)
snellapella Skrevet 18. september 2008 #48 Skrevet 18. september 2008 ÅH! Der kom testene i posten gitt! Tro om jeg klarer vente med teste? Hm.... har jo ikke IKM før uke 40... og er så lenge til!!!!
Veresa Skrevet 21. september 2008 #49 Skrevet 21. september 2008 åå dritt lei av å vente å prøve i dag.. tru om mann skal ta en pause.. venter på time til fertilitetsklinikken, kommer jo d ingen brev fra dem.. ååå. koffør går d sååå treeegt.. grrr.. er i 15pp no..
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2008 #50 Skrevet 21. september 2008 Uff, stakkars. Det går nok snart skal du se. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå