Gå til innhold

Skravlings for IKM uke 40:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Når har dere EL da? Jeg har rundt den 17... Håper det klaffer nå altså, er så utålmodig!!! Skal vi ta en presentasjon?

Jeg er 26 år, gift. Mann min er 28.

Er i 10 pp. Ingen barn fra før.

Koslig å ha en gjeng å følge frem mot IKM...

Lykke til til dere alle!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tror jeg har EL et sted mellom 15-17. Er ikke sikker. Er i 1. pp og håper det går fort denne gangen. Brukte 13 pp sist.

Forøvrig er jeg 33 år og mannen min 35 år. Har en aldeles nydelig gutt på 18 mnd. fra før.

Ellers så bor jeg foreløpig i Oslo, men flytter til Skesmo i uke 39. Kanskje vi feirer innflyttningen med en liten i magen???

Skrevet

Håper det klaffer for oss denne pp'en da! Vi bor i østfold. Får to nokså tette du da (forhåpentligvis) Så stas:o) Lykke til!!!

Skrevet

Der kom skravletråden jeg venta på:)

Jeg er i 3pp. Har EL rundt den 21. Håper det klaffer denne mnd da:)

Skrevet

Lykke til Serenade!! Spennende fremover!! Vi får hoppe i høyet og krysse fingrene:o)

Skrevet

Hei;) El den 19. Er i 3. pp.

Vi har en tulla fra før. Skal hekke som fasan denne pp..hehe;)

Mannen min skal være sliten når han sovner, for å si det sånn. Eneste oppskriften som funker!

Skrevet

He he:o) Tar der noen vitaminer? grapefrukt? andre kjerringråd? Jeg tar e-vitamin, sink, folat og omega 3. (off, litt av et måltid...) Litt utålodig etter 10 pp kan du si!!!!!

Skrevet

Hei:)

Jeg er i min fruktbare periode 18.-23 september. EL ca 21. (ifølge Babyverden.no). Kan da teste meg ca søndag 5.oktober.

LENGE LENGE LENGE til!

Tror egentlig ikke det kommer til å klaffe denne mnd. Har det på følelsen. Har tatt Ibuprofen som kan hemme EL, men har tatt akupunktur og skal dit igjen. Så, noooe lyst ser jeg på denne pp;)

Samboeren blir proppa med Sink, sjølv tar jeg ingenting. Men ble gravid etter 4 akupunktur-behandlinger sist! Så xxxxxxx :) Har en gutt på 1 1/2 år fra før.

Skrevet

Hvor mye koster akkupunktur da? Spennende:o)

Skrevet

Hei

Jeg har trolig el mellom 15 og 17 sept.

Jeg er 32 år, gift og har ei nydelig datter på 1 1/2 år :-)

Hadde en SA i syklusen rett etter p-pilleslutt, så er nå i 1 pp etter den :-)

Spennende!

Lykke til alle sammen

Skrevet

Lara29 +/-

Jeg har også en gutt på 1 1/2, mars -07. Når kom din?

Skrevet

Hei :-)

El ca. 18.sept. 30, gift, ingen barn fra før, heller ikke prøvd før.

Er i 4. pp nå..

Skrevet

Hei.

El ca 17 sept.6pp ,27år.gift

3 fra før.

Skrevet

First thing first;)

* Akupunktur er 600 kr første gangen, deretter 300 kr.

* Jeg fikk et lite troll 1.mai-07. Så, jeg sier han er halvannet år her inne da;)

Skrevet

Hei! Melder meg inn her. Har ikm 1 okt. Ser det er noen fra uke 36 her inne. Det klaffet ikke for oss sist pp men DENNE pp blir nok maaange gravide. Føler det på meg. Neste uke skal mannen få kjørt seg skikkelig; he he! Tror jeg har el rundt den 18, har nå skapet fullt av eltester så denne pp går jeg ikke tom for tester før jeg finner el som jeg gjorde sist. Sånn kan det gå når en er litt for ivrig på testingen...;D

Så en liten presentasjon; er 30 år, gift og har to barn på 5 og 7 år og bor i Hedmark.

Skrevet

hmmm skal vel egentlig ha el rundt 15 sept. men tok en el test i ettermiddag og den var nesten like sterk som kontrollstreken.....vil det si at el kanskje er rett rundt hjørnet??

Og kan det ha noe å si at jeg bare hadde mens i 3 dager? Vil el da bli fremskyndet?

Er skikkelig grønn på dette med el jeg som dere skjønner hehe

Skrevet

Å da går startskuddet for 3 pp:) Gleder meg denne mnd også ja! Trodde jo det ble noe forrige mnd, siden TR kom 4 dager over, men neida:p Og nå har jeg hatt usedvanlig kort mens.. 4 dager..:P Pleier å gå nesten en hel uke..Så gikk det to dager, å da kom det litt mer. Merkelig=p Var ferdig på mandag, også kom det bittelitt i dag. Men, nå er tanta borte=D

Skrevet

Da ser det ut til at de fleste av oss har gitt tanta sparken -igjen, så vi får håpe ho holder seg borte nå da!!! Nå er det høyhopping for de fleste av oss fremover, masse lykke til og håper vi sees i terminklubben juni;o) kjenner igjen en del nick, det må vel snart være vår tur nå????

Skrevet

Nå er det el jakt for alle penga.Bruker fertilitetsmonitor,så denne pp er jeg mer avslappet enn tidligere pp.Håper inderlig det klaffer for oss alle denne pp.Dette er min 6 pp etter MA og kjenner at jeg begynner å bli utålmodig...er sååå babysyk......

Er på dag 10 i dag.ingn utslag på monitoren forløpig,men det er jo litt tidlig..man-tirs håper jeg å gå utslag.

Lykke til i el-jakten og hekkesesongen damer.

klem

Skrevet

Hei:)

Er i min 2pp nå, og litt usikker på når jeg har el.

hvis jeg har en 28 dagers syklus så er el 17.sept, men forrige periode hadde jeg en 33 dagers syklus, og hvis det er sånn denne mnd og, så er el 22.sept..

Så jeg satser igrunn på litt kos annahver dag i et par uker fremover nå;)

Jeg er snart 23 år, gubben er 27.

Han har en datter fra før av.

Bor i Buskerud

Har hørt at en del tar folat når dem prøver, så tror jeg skal innom helsekost i morgen og kjøpe det...

Lykke til jenter, håper det klaffer for samtlige denne perioden:)

Skrevet

jaja, så var jeg her igjen da.. EL rundt den 20.. Men denne gangen skal jeg prøve ut EL tester, så får vi se hvordan det går..

Er 33 år, min mann 37. Vi har ingen fra før. Bor i Buskerud.

Får håpe at vi klarer å nå målet vårt denne gangen jenter!!

Skrevet

hei hei, Jenter!

EL runt den 15.

Æ e 32år.Gubben e 35år

er i 15pp. en gutt på snart 12år fra før.

Lykke til Jenter å stå på..lol

Skrevet

Heisann jenter!

Nå starter "jobbuka" vår nå er det bare å hekke i vei og håper spira setter seg! Selv har jeg vært gjennom en operasjon i underlivet og har måtte ha sexpause i 3 uker, den er over på onsdag..(!) Så jeg håper at el er sein denne pp. Til fredag hadde passet bra. I følge kalenderen er el på onsdag og da har jeg barneselskap for dattra mi som blir 7 år. 18 jenter skal da herje huset så det spørs om gubben har nok overskudd på kvelden til å ta en sengevals..;D (etter en barnebursdag kan det jo også hende at han midlertidig ombestemmer seg på å få flere... he he !)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Denne var langt nede! Ikke mye som skjer hos oss uke 40 damene?=) Hihi. Jeg venter på EL, men er i full gang her hjemme;) Har ikke stressa noe så langt! Har knapt vært her inne heller. Håper den taktikken fungerer=)

Skrevet

Hei,hei.

I dag har jeg fått påvist høy fertilitet på monitoren(dag 13) så nå er vel el like om hjørnet;)Har ikke el-smerter heller,så det er greit med den monitoren.Nå er det full gass hehe..

Alle har det vel "travelt" på denne tiden hehe,så det er derfor vi havner langt nede.

Serenade:Ja det er sikkert lurt å holde seg unna disse sidene avog til,kan jo bli hekta av mindre:)Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...