Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #51 Skrevet 5. september 2008 Det er faktisk mulig å synes at innleggene han skrev var vel drøye og samtidig synes at outingen var feil. Tenk på det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #52 Skrevet 5. september 2008 Jeg synes outinga var feil, men jeg synes ikke synd på han for det.
AndreVonDrei Skrevet 5. september 2008 Forfatter #53 Skrevet 5. september 2008 Jeg har egentlig ikke noe forhold til denne personen som det referes så heftig til, annet enn at jeg har skummet igjennom noen innlegg og har sett en del stygge ord. Har derfor enten ignorert krasse svar i de innleggene som jeg har interessert meg for, eller styrt unna tråder han har startet. Enkelt og greit. For å dra det ut på et mer generelt grunnlag, så kan jeg si at jeg bruker samme fremgangsmåten på andre brukere her inne. Jeg syntes bare denne heksejakten og sensasjonsjakten som har en tendens til å fly helt av skaftet her inne er drøy, og at outing i noe som helst form er helt uakseptabelt! Har ikke noe å si hva det menneske har sagt eller gjort. Dette hadde jeg reagert på uansett!
KaMa Skrevet 5. september 2008 #54 Skrevet 5. september 2008 Det er heller ikke poenget her, anonym 16.25 Uensett hvor gørre noen innlegg er, så rettferdigjør det ikke outingen. Det er det det handler om.
Ønderkåver Skrevet 5. september 2008 #55 Skrevet 5. september 2008 Jeg har det vel på samme måte som deg, enkelte brukere bare overser jeg. Tråder startet av disse hopper jeg glatt over. Litt kjedelig når de slenger altfor mye dritt i andre, egentlig seriøse tråder, men har da levd helt fint med det også Outing er en forbanna uting, selv om jeg ikke er så redd for at noen skal finne ut av hvem jeg er, skriver ikke noe jeg ikke kan stå inne for uansett...
innMariSterk Skrevet 5. september 2008 #56 Skrevet 5. september 2008 Herlighet..................Ble virkelig den tråden slettet også?! Den slettemanien til moderator begyner virkelig å gå meg på nervene nå.....Den tråden var da helt grei...........Nå er det jo bare såvidt man gidder å delta i en diskusjon for vips så er hele greia slettet >:-I Jeg lurer også på hvordan den tråden utviklet seg. Jeg vil gjerne vite hva poenget til kama egentlig var, da det var temmelig rotete formulert innimellom - jada, kama, du skriver stort sett bra ellers, men denne var litt tveegget Så jeg ble rett og slett skikkelig grinete da den også var slettet - skjerp deg modde, det finnes atskillig verre ting du bør ta tak i her inne!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #57 Skrevet 5. september 2008 Det er jo akkurat det som er poenget mitt, KaMa! Det går an å synes at noens skjørt er vel korte, men likevel ikke synes at det er deres feil om de voldtas! Nå virker du vel kverulerende her. Vi er jo helt enige, jo!
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. september 2008 #58 Skrevet 5. september 2008 Jeg fulgte ikke den tråden som ble slettet, men er helt enig med KaMa i at outing ikke kan forsvares på noen som helst måtte. Det er lavmål med stor L.
innMariSterk Skrevet 5. september 2008 #59 Skrevet 5. september 2008 Den biten med outing er vel de aller fleste enige om.
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. september 2008 #60 Skrevet 5. september 2008 Det er nok en ganske stor del som er uenig... Men nå blir jo alt så bra her inne, da, for mannen som vi ikke kan nevne navn på er borte... SÆRLIG!!!
AndreVonDrei Skrevet 5. september 2008 Forfatter #61 Skrevet 5. september 2008 Ja, like bra som det skulle bli å ta bort anonymknappen på krangle og få et eget anonymforum hvor man skulle få muligheten til å spørre om flaue ting....som moderator selvfølgelig skulle strengt bevokte....SÆRLIG!! ;-p
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. september 2008 #63 Skrevet 5. september 2008 Det var nok ikke noe sjakktrekk og ta bort anonymknappen på krangle samtidig som det ble opprettet et anonymforum... Men det er en annen diskusjon...;-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #64 Skrevet 5. september 2008 Men det er rart de ikke har fjernet reklamen for boken her på et forum???
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #65 Skrevet 5. september 2008 Hvor ble angelica av a? ho forsvant jo og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå