Gå til innhold

Hva skjedde med innlegget til KaMa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var til Suphas innlegg, antar jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda synes det er rettferdig jeg... at du finner det skremmende er ditt problem. Jeg er ikke redd!

Mitt navn og telefonnummer finner du ikke her. Det er fordi jeg ikke er her for å få nye venner. Har de vennenne jeg trenger i det virkelige liv. Her er jeg bare for å diskutere ditt og datt og hente råd hvis det er noe jeg lurer på.

At du er redd fordi du har delt navnet ditt med noen her, er jo ditt problem. Det burde du kanskje ha tenkt på før du finner deg venner på nettet!

Skrevet

Var litt rask der... ..

Den var fra Supha... til Kamma...

Skrevet

Har jeg delt navnet mitt med noen, og er jeg redd for det? Den var ny for meg.

Du mener at det ikke er mulig å finne ut hvem du er, er det det du sier? Men det er jo akkurat noe du ikke kan være så sikker på.

Tror du at du er i unik? Den eneste brukeren her inne med venner?

Bombe! Men det er nok ikke så uvanlig. At noen velger å beholde kontakt med noen de har møtt her inne betyr slett ikke at man er venneløs. Men det er da uansett ganske langt forbi poenget.

Du mener det er mitt problem at jeg syns det er skremmende med folk som deg. Vel, hva er forskjellen på at det er mitt problem, og at dere nærtagende mammaer blir provosert av å lese at noen syns feite folk er ekle og at det er gøy å si fitte? Det er jo deres problem. Men man går ikke over streken og outer noen av den grunn.

Moralbegrepene dine er i så fall fryktelig forkvaklede.

Skrevet

...på villspor som vanlig, Suppa...?

Du kan umulig lese innlegg ordentlig før du hiver deg i den posisjonen som jeg nevnte over vel?

Skrevet

Ja så er vi forkvaklede idioter ALLE vi som mener han fikk som fortjent... veit du hva? Det er meg faktisk knekkende likegyldig hva du mener. Jeg står for det jeg har sagt...om du synes moralen min er forkastelig, synes jeg din rettferdighetssans er enda dårligere enn min moral faktisk.

Jeg er 100% sikker på at INGEN her veit hvem jeg er. Og veit du hvorfor? Fordi jeg ALDRI har delt privat info med noen her. Ei heller har jeg lagt ut om livet mitt i det vide og brede i trådene her. Ingen som vet alderen min en gang faktisk.. Jeg bruker aldri samme nick på forum jeg er medlem av. Og sånn liker jeg at ting er!

Skrevet

Nei, du kunne sikkert ikke blitt gjenkjent av noen etter de...ja, hva skal man kalle de...noe orginale tankene du hadde rundt barnehager?

Sa du ikke hvor mange barn du hadde i samme tråd?

Eller skal man bare anta at Supha juger i enhver sammenheng, da eller...

Skrevet

Oj.. så kreativt tittentei. Trekke frem en barnehagediskusjon.. så patetisk.

Og ja..jeg juger der jeg kan. Ser ikke noe poeng i å være ærlig her, for da får du jo så ørene henger som våre lomper av kverulanter som virkelig tror det er noe stort........

Skrevet

Og tittentei At du har hangup på meg og må trekke fram en barnehagediskusjon ved en hver anledning, vitner om at du sliter...du får finne noen andre å plage for jeg gidder ikke å sitte å utveksle uvesentligheter med deg!

Skrevet

Hehe, helt i orden! Kan ikke si du har bidratt med noe vesentlig her alikevel, så...

Skrevet

...så busta fyker, folkens, så busta fyker...

Skrevet

hehehehe...a14:03... ler hele veien til banken her.. hohoho.. :D

Skrevet

Supha:

Dette er tatt fra innlegget ditt over

Men det å strø rundt seg med obskøniteter og fornærmelser er noe helt annet faktisk.

Leste ikke jeg på ris og ros en gang at noen mente din profil burde slettes fordi du hadde dine egne obskøniteter på profilsiden din?

Skrevet

Oj..tvillingen til tittentei eller har du "gått anonym" nå?

Stå til ansvar for... herregud. Behøver ikke stå til ansvar for noen her jeg. I alle fall ikke deg!

Skrevet

Noe så irrelevant. Tvinger jeg noen til å lese på min profil kanskje? Er ikke den privat? ... jeg ler fortsatt hele veien til banken :D

Skrevet

Dette kan oppsummmeres enkelt: "Two wrongs does not make a right!"

Men i veldig mange sammenhenger her inne, så ser det nettopp ut til at folk mener det motsatte; at begår noen en eller annen form for urett mot deg, så er det fritt fram for djevelskap tilbake...

Skrevet

Har vel ikke akkurat (som deg) noe behov for å switche mellom anonym og nicket mitt...

Anser denne tråden som død, siden du nok engang har bidratt til at det opprinnelige poenget har kokt bort i kålen.

Men hey! Det er jo bare å ignorere deg i fremtiden det ;-p

Skrevet

Det er slik mennesker er skrudd sammen. Enten man liker det eller ei....

Skrevet

blablabla..intetsigende gnål..ja kan du være så snill å IGNORERE meg..gidder du?

Skrevet

hahahaha, den falt jo på sin egen urimelighet! Profilen din er jo ikke privat.

Nå må jeg bare le AV deg:o)

Skrevet

Nei man har en helg å ta fatt på... besøke familie og venner. Noen HAR et liv!

Ha en strålende helg jenter og gutter! :D

Skrevet

Nei, langt ifra alle mennesker er skrudd sammen slik. Noen av oss har fått god oppdragelse og har alminnelig folkeskikk. Noen av oss er ikke flokkdyr, men har lært oss å ta ansvar for våre egne handlinger!

Skrevet

siden vi er på anonymforumet nå, forbeholder jeg meg "retten" til å være det slik mange andre over.

Ser det sklei litt ut over her i dag ja. Men det er en ting jeg lurer veldig på, dere som synes så fryktelig synd på denne personen som blei outa. Hvorfor er det synd på han?

Jo, fordi det han har klart å lire av seg her inne er så tullete og åndssvakt at det ikke hører hjemme noen steder. Det er synd på vedkommende fordi nå veit "halve Norge" at denne personen kan få seg til å si og tenke sånt idioti. Og ja, en kan vel få lage seg et alter ego og styre på slik en vil, men driver en på her inne, med den trafikken som er her, og den simple lave tekniske sikkerheten som er på dette nettstedet (er vel ikke bare jeg som har blitt logga inn på andres profiler?) så synes jeg faktisk ikke så synd på vedkommende.

Og de som har fulgt med på vaksinedebatten som ei over her også refererer til, vet godt hva vedkommende kunne lire av seg til folk som bare stilte uskyldige spørsmål.

Skrevet

Supha... du har faktisk lagt ut obskøniteter og fornærmelser på profilen din. Syns du at du selv fortjener at dine personalia offentliggjøres her inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...