Schnygga Skrevet 28. september 2008 #51 Skrevet 28. september 2008 Side 3..alvorlig lite skravling her ja! Vi koser oss inne i høststormen, i dag blir det fårikål til middag - deiiilig:) baby09: Ja, man skal ikke undervurdere de små - dattra til ei venninde sa det samme i barnehagen sin..men hun hadde misforstått, det var fisken som faktisk hadde baby i magen Ellers venter vi på ikm her i helga..rakk ikke apoteket i går..hehe..og har SÅ lyst å teste:) *testoman* Blir i morgen da, hvis ikke tanta kommer! Lite symptomer, men hadde ingen symtomer sist heller før i uke 6 - så det behøver ikke gjøre noe:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 28. september 2008 #52 Skrevet 28. september 2008 Så spennende Schnygga. kryser armer og...eh...fingre for deg nå!!! ;-) Jeg har det litt travelt akkurat nå, så rakk ikke lese det andre her. Sambo kom hjem på fredag og vi har det helt topp!! Kos dere i høstsola!! (hvertfall strålende vær her i Tønsberg) )
baby09...:) Skrevet 30. september 2008 #53 Skrevet 30. september 2008 Da va storebror informert om den lille i magen:) va hos jm i dag, 15+0, og der fant vi et raskt hjerte som slo. Mamma senke no skuldran og nyt d hele:) Pappa fortalte den store nyheten på tur hjem fra barnehagen, eg kjørte om pappa måtte sitte bak så derfor fikk han d ærefulle oppdraget:) Pappa: vet du ka legen fant i mamma sin mage i dag? Storebror: nei Pappa: d va en liten baby der Storebror: ka sa du? Pappa: d va en liten baby der Storebror: ka sa du? Pappa: d va en liten baby der Storebror: ka sa du? Mamma ka sa han? Når eg hadde bekrefta d trudde han på d. og han e ikke 4 år enda engang:) va stor stas å få overbringe beskjed til besteforeldren. Men han skjønne ikke helt kor langt fram i tid d e enda. Har i alle fall muligheten å vise han den voksende magen framover no. E d likt som sist snur den seg om en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå