Gå til innhold

Noen flere som bruker pergo denne mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg så dårlig at jeg ikke reiste på jobb.. så kvalm, uvel, vondt i magen +++ Lurer på om det er bivirknigene jeg som kommer snikende.. Pergo må jo nesten virke enda og sikkert mest nå når det nærmer seg egglsøning.. Var egentlig ganske dårlig i går også :o(

Hatt neg el-test i går og i dag.. Så har ikke eggløsning enda.. Blææ!! Mannen fikk heldigvis være hjemme til i natt.. Han reiser hjemefra kl halv 4.. Så da får vi jo en mulighet i kveld + en i natt hvis vi greie å engasjere oss nok til det midt på natten.. hehe...

Men da må kroppen begynne å samarbeide snart... Er jo bare på dag 13 i dag da.. Så muligheten bør jo være der for at den blir positiv iløpet av helga :o)

Noe nytt med dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag så ringte jeg for å høre etter blodprøven min, og hun skal ringe meg tilbake på mandag. Så det blir spennende å høre!! Tok akkurat en test bare for å sjekke, men den er negativ som bare det... Så da er det nok bare pergoen som virker nå, siden jeg har såre brystvorter... :)

Skrevet

Å, så dumt at den var negativ da:o( Men det blir spennende å høre om det faktisk har vært egglsøning hos deg da.. Hvis ikke må du ihverfall få større kur neste gang du skal prøve.. Vår neste pp med pergo blir rundt den 22 oktober.. Skulle prøve å få det til å klaffe til mannen kommer hjem den 22 okt.. å da regner jeg med at pergo kuren blir før den 20 okt..

Når blir deres neste pergo kur?? Dere må vel ha en pause mnd dere også eller?

Skrevet

:o) I dag hadde jeg positiv el-test.. Kjipt at mannen måtte reise i går natt.. Men, men... Da vet vi ihvertfall at pergo har effekt på meg!!

Noe nytt med dere andre da?

Skrevet

så bra at pergo har funka for deg=) for håpe at noen spermier ligger på vent hos deg,for dem kan jo leve en stund=) så det er jo fortsatt håp!!!

Idag er jeg på siste pergotbl..ligger nå her i senga med pute under rompa,beina oppover veggen og mac`n på fanget...hahaha...måtte jo selvfølgelig inn på bim mens jeg ligger her...skal på jobb om 1.5 time!!!

Skrevet

Grattis med EL da! :) Skal kryss fingrene for deg at du blir gravid nå! :)

Skrevet

Ja, vi får håpe på det.. Men prøver å ikke tenke for mye på det.. Får bare konsentrere meg om at EL testen var positiv... Vet dere om EL kanskje kan ha begynt i går.. Eller LH stigningen da.. Fikk neg test i går, men det var jo på morgenen.. Og på kvelden hadde jeg veldig vondt rundt venstre eggstokk mens i dag er det så godt som smertefritt.. Så kanskje det var EL i går kveld, eller er det umulig? Huff, jammen ikke godt å skjønne seg på!!

Og jeg har jo ikke antydning til noe EL slim eller noe annen fruktbart sekret, så er ikke helt sikker da.. hehe.. Pessimisten ;o)

Mitt største ønske, så spennende da.. Da blir det jo ikke mange dagene til EL med deg heller sikkert.. Min positive test kom på 7 dag etter siste pergo tab :o)

Noe nytt med deg da snoopy? Fått mensen enda eller?

Skrevet

Jippi, jeg fikk endelig mensen idag!!! Så nå er jeg inne i ny periode... Litt usikker på om jeg skal begynne på ny kur, eller ta en pause...

Hva synes dere jenter???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...