Gjest Skrevet 31. august 2008 #26 Skrevet 31. august 2008 Niks, ingen blødning enda. Skal ringe gynekologen i morgen for å høre hvordan jeg skal forholde meg til det videre...
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #27 Skrevet 1. september 2008 Åh, så rart da!!!! Trodde blødningen kom nesten med en gang jeg.. Hmm... så irriterende da... Kan ikke kroppen vår bare begynne å fungere å ha egglsøsning av seg selv?? Er så mye styr med alt det her jo ( Du må holde meg oppdatert når du har snakka med gynekologen da!! Krysser alt som krysses kan for at blødningen starter i morra )
Gjest Skrevet 1. september 2008 #28 Skrevet 1. september 2008 Hei igjen! Har snakket med gyn, og dersom jeg ikke fortsatt ikke har fått blødning innen noen dager skal jeg starte på nytt med en hestekur! 6 tbl(!) daglig i 3 dager...synes det hørtes voldsomt ut, men må vel stole på at han vet hva han gjør... Samme styrken som sist, og da tok jeg 1 tbl. daglig i 10 dager. Enn du, hvordan går det med deg? Fortsatt ingen bivirkninger? :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 1. september 2008 #29 Skrevet 1. september 2008 Hallo jenter! Hvordan går det med dere??? Jeg er nå en dag over IKM, og fortsatt ingen tegn til TR. Men jeg tørr ikke å teste... Jeg venter fortsatt svar på blodprøvene. Jeg håper jeg får de snart!!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 1. september 2008 Oj, ja det var litt av en hestekur... Men han vet nok helt sikkert hva han gjør. Håper det kommer av seg selv da.. Kjedelig å måtte vente enda lenger!!! Jeg er ferdig med pergo kuren og fikk INGEN bivirkninger.. Ihvertfall ingen som jeg merket noe til.. Ei veninne av meg også gikk på samme kuren som meg og hun heller hadde ingen bivirkninger.. så håpe du er like heldig som oss.. Og hun ble gravid på første pergo kur, termin om 8 dager.. Så satser på at jeg er like heldig som henne med det også ;o) Du får oppdatere meg på hvordan det går med deg da.. Håper sånn at blødningen kommer snart!!!!!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #31 Skrevet 1. september 2008 Joda, her er det noen lange dager.. Men nå er det bare 2 dager til jeg får litt svar på hvordan kuren virker for meg.. Håper gyn sier at her er det egglsøning om noen dager.. hehe... Huff, skjønner at du er skeptisk for å teste.. Hatt det slik noen mnd jeg også.. Men desverre har jo alle testene jeg har tatt vært negative.. blææ!!! Så nå har jeg bestemt meg for ikke å ta en graviditetstest før jeg er helt sikker på at jeg er det.. hehe.. som om jeg klarer å holde meg til det da ;o) Du må oppdatere oss på hvordan det går da snoopy ) Håper det er en liten spire der inne.. Gir litt mer håp til oss også det vet du.. hihi.. Har du ventet lenge på de blodprøvene?? Hater å gå å vente på slikt!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #32 Skrevet 1. september 2008 Så godt da, da er det bare å finne senga de neste dagene fremover ;-) Får håpe alt klaffer denne måneden! Snoopy: Får håpe det er en liten spire i magen din! Herregud, så spennende :-) Keep us updated! Fikk du forresten noen bivirkninger av Pergo?
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #33 Skrevet 1. september 2008 Hehe.. ja her er det plikt sex for tiden.. Ikke så romantisk, men det må til i denne prøvetiden.. Håper håper bare at egglsøningen er på vei.. Er så utrolig spent på det.. Merker ikke noe til det enda da, men det er jo enda 5 dager igjen til den skal kommer da, så får vel bare vente tolmodig.. Har jo eggløsning så sjelden at jeg må si at jeg ikke helt vet hvordan den kjennes ut lenger (
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #34 Skrevet 2. september 2008 Hvordan går det med dere i dag jenter?? Kommet noen blødninger eller positive graviditets tester?? Nå er det bare 1 dag til jeg skal på ul for å sjekke egget mitt.. har time i morra kl kvart over 11.. Håper det blir en positiv time.. Hatt litt menslignende smerter i magen i dag.. Kan det være forberedelser til eggløsning kanskje?? Krysser fingrene for det ihvertfall.. Ikke så mye da.. Har bare kjent det innimellom på jobb.. Huff, blir jo helt gal av det her jo :o/
*mitt største ønske* Skrevet 2. september 2008 #35 Skrevet 2. september 2008 Hei jenter!!!! jeg starter på pergo imorgen,min første kur,gleder meg-håper spira sitter nå=) Sambo og jeg har prøvd i 1.5 år,og de sier at alt er bra med oss,jeg har syklus på 26-28 dager og har el rundt dag 12-14,men trenger nok et lite dytt da se!!! Ang pergo jenter? på hvilken tid på døgnet tar dere tbl, og har dere hatt sex fra dag 1 på pergo eller el-tester dere?? hmm...vil bare gjøre alt riktig denne mnd her...begynner å bli utålmodig nå,vil ha barn jeg også=) Krysser fingre og tær for dere alle sammen,er vel vår tur snaart nå)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 2. september 2008 #36 Skrevet 2. september 2008 Jeg er 2 dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til TR. Tok en test istad og den var veldig negativ... ((( Så nå håper jeg TR kommer snart, så starter jeg på en ny kur. Litt deppa nå, men er jo egentlig bare i 1 pp, selv om jeg har venta 8 mnd på å få tilbake mensen...
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #37 Skrevet 2. september 2008 Åh så trist da snoopy ( Enda ikke fått svar på blodprøven heller?? Nei, hvis ikke man er gravid så kan mensen godt komme ja.. Så kommer man ihvertfall i en ny pp... Satse på at du trenger en større dose neste mnd da, og at spiren sitter da ) Selv om det sikkert ikke er så lett å tenke på no.. Er det første dere prøver på eller har dere flere? Mange klemmer fra meg:o)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #38 Skrevet 2. september 2008 Heisann og velkommen i klubben "mitt største ønske" Jeg tok tablettene på morgenen og vi hadde sex fra siste dagen på pergo og annenhver dag etter det.. Skal på Ul i morra for å se om jeg har fått stor nok dose.. Skal sjekke om eggløsningen e i nærheten.. Også regner jeg med at jeg kommer til å el-teste... Her brukes alle muligheter til å finne den.. hehe Du har jo et bra utgangspunkt med at du faktisk har eggløsning du da... )
*mitt største ønske* Skrevet 2. september 2008 #39 Skrevet 2. september 2008 Hei natta &alexandra ) Lykke til imorgen da,håper at EL er rett rundt hjørnet=) ja,får bare kjøre på den mnd her med alt som er,masse sex, og EL-testing..hihi,får håpe at det ordner seg snart!!! Du får holde oss oppdatert da om hvordan det gikk på UL!!! **klem**
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #40 Skrevet 3. september 2008 I dag er jeg verdens tristeste person, det er jeg sikker på.. Mannen skulle jo reise på sjøen onsdag i neste uke, men så fikk han tlf i dag om at det var krise og han måtte reise i morra.. Og jeg som ikke får egglsøning før han reiser da.. ( Var på UL i dag og der var det 2 egg som utviklet seg slik som de skulle.. Så kanskje det hadde blitt tvillinger på oss dersom ikke mannen måtte reise.. ( Gyn trodde nok helt sikkert at det kom til å komme en eggløsning, men vanskelig å si når.. Men helt sikker kan man jo ikke være før jeg får svar på blodprøven som blir tatt på dag 21 i syklus.. Men er så forbannet på jobben til mannen altså.. Han har skiftet jobb skjønner dere så han kan jo nesten ikke si nei første turen han skal med de heller da.. Så i dag har det blitt en del tårer fra meg ja:o( Men men.. da vet vi ihvertfall at den kuren mest sannsynlig virker da, så da er det bare å være klar til mannen kommer hjem i slutten av oktober ) huff, så lenge å vente altså!! Vi får bare ha sex i morra å håpe på at svømmerne til sambo lever leeenge.. hehe... ihvertfall lenge nok!! Dagen blir nok litt bedre når vi skal inn på bilforetning etterpå å bestille oss en splitter ny Opel vectra ) Må nesten ha en bil med litt bedre plass når vi planlegger familieforøkelse, også hadde de så bra kampanje tilbud på den bilen.. Men tar 2 mnd å få den da.. Så da får vi krysse fingrene for at jeg har baby i magen når vi får bilen.. hehe Nei, det var nok om meg.. Hvordan går det med dere da jenter? Veldig spent på om dere har fått bortfallsblødning/mensen.. og hvordan det går med det "mitt største ønske" du har vel begynt på pergo kuren du nå??
Gjest Skrevet 3. september 2008 #41 Skrevet 3. september 2008 Nei, dette var leit å høre! Noe så typisk! Alt ligger til rette for at det kanskje skal klaffe denne gangen, også dukker det opp noe slik. Får håpe at EL kommer veldig snart da, så kanskje det går likevel... Blir sikkert godt å få tankene over på noe annet, i alle fall for en liten stund :-) Jeg venter fortsatt.....ser ikke ut som jeg får startet med det første :-(
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 3. september 2008 #42 Skrevet 3. september 2008 Jeg er 3 dager over IKM nå. Fortsatt ingen tegn til TR. Så enten er TR på vei, eller så er kroppen min helt teit for tida. ( Vil begynne på en ny syklus!!! Så trist at mannen din reisr bort da. Men da satser vi på at svømmerne hans lever super lenge!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #43 Skrevet 3. september 2008 Ja, det var skikkelig kjipt!!! men, men.. Får bare ta det som det er å tenke på at det blir juli/august baby på oss istede.. Hvis vi er heldige da ;o) Så kjedelig da Snoopy.. Iriiterende å bare gå å vente på mensen.. Særlig når man har tatt pergo å mensen burde komme når den skal... Skikkelig kjipt altså!!!!!!! Krysser fingrene for at det er god grunn til at den ikke er kommet ;o) Gyn sa at det skulle ta ca 1 uke å få svar på blodprøven.. Har du enda ikke fått svaret? Og vår tur snart.. Har bortfallsblødningen enda ikke kommet.. Så rart da... Så irriterende å bare gå å vente da ( Er visst ikke bare jeg som har problemer med å få den babyen denne mnd nei.. Dere mangler eggløsningen men har mannen og jeg ser ut til å få eggløsningen men mangler mannen BLÆÆ!!! Kanskje vi kan dele litt.. hehe.. Nei, nå skal vi ha sex for siste gang i morra før han reiser også er ikke det mer vi kan gjøre for denne gang.. Så får jeg heller være klar til han kommer hjem neste gang.. Tenkte jeg skulle teste med el-tester likevel.. Så jeg har en viss peiling på hvilken dag eggløsningen kommer.. For da begynner jeg på neste pergo kur før mannen kommer hjem og prøver å klaffe det inn slik at eggløsningen kommer nesten med en gang han er kommet hjem.. Så kanskje vi rekker positiv grav test før han reiser ut igjen neste gang ) Skulle få provera hvis ikke det klaffet med mensen også.. Men det er visst ikke sikkert at det hjelper ser jeg ( Nei nå må jeg ha positive tanker i hodet mitt!! Og snoopy, jeg satser på at svømmerne lever super lenge ja.. hihi
*mitt største ønske* Skrevet 3. september 2008 #44 Skrevet 3. september 2008 Ååhh,så trist natta &alexandra:o) er det ikke typisk,når man endelig har trua...skulle nesten vært sånn at man samla på svømmerne i en beholder eller no,så kunna man sprøyte dem inn selv når el kom..hihi!!! men da krysser vi fingrene masse for at svømmerne til din sambo lever super leeeeeenge ja!!!! idag har jeg starta opp med pergo vettu,ikke merka noe til noen bivirkninger ennå,håper jeg ikke får det heller!!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #45 Skrevet 3. september 2008 Hehe, ja har tenkt litt på tanken på å fryse de ned.. hehe.. Men de hadde vel ikke overlevd min brutale nedfrysning... ;o) Hadde ingen bivirkninger jeg heller, så regner med at det går bra med deg også ) Spennende om eggløsningnen din dukker opp da!!! Du må holde oss oppdatert!!! )
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 3. september 2008 #46 Skrevet 3. september 2008 Nei, jeg har fortsatt ikke fått svar på blodprøvene! Burde jo komme snart nå. er over en uke siden...
to snart tre Skrevet 3. september 2008 #47 Skrevet 3. september 2008 Jeg er ferdig med min 2.mnd (hatt en mnd mellomrom mellom kurene) på pergo, og sitter nå å venter spent. Skal oppfrinnelig ha mens i morgen, og fikk en vanvittig liten blødning i går som ikke engang kan regnes som mens. Var jo bare antydning til at det kom, smertene kom og varte lenger enn normalt, men blødningen som pleier har så langt uteblitt. Lurer og håper det kan være at det egget fester seg, for jeg føler meg litt annerledes denne mnd og håper ikke dette er mens. Men det kan jo være like mye bivirkningene av pergo kuren da så får meg til å føle meg litt annerledes... Så får vel smøre meg med tålmodighet, selv om jeg begynner å bli lei å fokusere på dager, piller, bivirkninger og annet:)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #48 Skrevet 4. september 2008 Snoopy, har du prøvd å ringt å etterlyst dem.. det sa gyn til meg at jeg måtte gjøre hvis ikke han ringte innen ei uke.. Han pleide som regel å arkivere de med en gang å ta det opp med de som kom til time med han. Og det var av og til han glemte å ringe til folk som ikke hadde time hos han etter at blodprøven ble tatt..Enkelt og greit fordi at han ikke alltid husket hvem som hadde time og hvem som ikke hadde time.. Kan være at de bare har glemt å ringe deg?? To snart 3, så spennende da!!!!!!!! Tenk om det er en liten spire inni magen din.. Åh, da blir jeg misunnelig da.. hehe Kan godt vært festeblødning ja.. Du må oppdatere oss når du har tatt en test da.. Krysser alt som krysses kan for at det blir positiv test på deg ) Ellers kan jeg fortelle dere en gledelig nyhet.. Mannen reiser ikke i dag men i morra.. hehe.. Så da har vi 1 dag til å prøve på.. Noe som også vil si at hvis eggløsningen kommer lørdag, slik som den egentlig skal.. så kan jo svømmerne overleve fra fredag.. så hvis alle krysser det som krysses kan for meg så er det flott ;o) hihi!! Nei, det er vel heller tvilsomt at det skjer da.. men det ble jo en ekstra sjanse da ) Skal begynne å teste med cb digitale el-tester i dag.. så får vi se.. Kjenner mye aktivitet i magen nå.. Litt sånn mens lignende smerter.. så kanskje kanskje ligger det ann til en eggløsning snart?? Noe nytt ellers med pergo jentene da?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 4. september 2008 #49 Skrevet 4. september 2008 Ja, jeg skal ta å ringe dem imorra å høre... Fortsatt ingen tegn til TR og har ganske så såre brystvorter... Så nå håper jeg bare pergoen virker i pausemnd min og at jeg blir gravid! *krysse fingrer og tær*
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #50 Skrevet 4. september 2008 Åh, ja du er jo så heldig å få prøve i pause mnd også du.. Hvis jeg skal få til det må jeg gå å finne meg en tilfeldig utvalgt på gata.. hehe.. Men, men.. Satse på at vi greier å få det til uten pause mnd... Håper virkelig at det klaffer neste mnd da hvis ikke du er gravid nå... Håper ihvertfall TR kommer så du kommer inn i neste pp hvis ikke du er gravid nå.. Da slipper du å vente så lenge.. ) Jeg må vente i 7 uker jeg, siden mannen blir vekke lenger enn vanlig.. Er vanligvis bare 5 uker.. Så litt kjedelig at det ble lenger tur nå når vi endelig har kommet i gang med pergo +++ Men, nå må jeg bare være tolmodig ;o) Skal snart ta el-test jeg nå.. Sikker på at den er negativ da, men da er den ihvertfall tatt ;o) Men syns det er litt optimistisk av de som lager testen at man skal holde seg i 4 timer før man tar de.. Har nå greid 3 timer om 15 min og jeg holder på å sprekke.. Men nå springer jo jeg på do 100 ganger per dag også da (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå