Gå til innhold

noen fra stavanger??


AE84

Anbefalte innlegg

Hei Sjokodille. Nettopp logget meg på disse sidene:-) Så invitasjonen din. og har termin med første barnet 1. april. Er 34 og ønsker å bli kjent med flere som skal ha barn til våren. Er det for sent å melde seg på BIM-treffet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

koss går d me dåkkår folkens!!

 

eg e nå sykemeldt pga bekkene!! følte d jekk så bra forje uka, men i dag blir d bare verre å verre!! slitsomt alså!!!

 

eg fekk nettopp vida at eg ska på Ultralyd 10oktober!!

guu eg glede meg :oD eg lure såååå ekstremt på ka sjønn d e!! eg meine d, viss an ikje finne d, så blir eg NØDT å få ein ny ul! eg MÅ bare vida d!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

 

Ser at me e ein del så komme på treffet. Eg glede meg te det!

 

Synd med bekkenet ditt Sjokodille. E der någe du kan gjør for å få det bedre? Håpe virkelig at eg sleppe det der. Eg e og hjemma fra jobb i dag, men det e pga forkjølelse. Den sitte så forbanna godt i, og så sove eg så dårligt om nettene. Kjente at eg ikkje hadde sjans te jobb i dag. Har jo ikkje bare meg sjøl å tenka på lengre, så eg måtte ta meg ein sykedag.

 

Spennande med UL 10 okt! E det ikkje normalt å få komma tebage om de ikkje ser kjønnet? Eg føle eg har hørt om mange som "må" tebage igjen. Kor langt på vei e du den 10?

 

Eg ska ikkje før den 20 okt. Tiå går himla treigt. Kjenne at eg mest av alt glede meg, men e samtidigt redde for at alt ikkje e så det ska med de to små.... Får prøva å ikkje tenka sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HOLDER PÅ Å BLI SPRØ AV MEG SELV;)

Jeg tenker baby 24/7 og har altså helt babydilla!!Hvordan det er mulig? Dette er jo til og med tredje barnet-jeg har jo vært gjennom dette før!! Har vært innom alt jeg kommer over av babyportaler på nettet. Alle tanker man kan tenke angående en gravidvitet er tenkt tusen ganger. Kverna i hodet tar bare ALDRI slutt...vogn?stellebord?kjønn?helse?sykdom?navn?osv...osv...

Maen i huset e i grunnen ganske god til å jatte med meg..hmmm, er det en baktanke kanskje;) ;)

 

Ellers har jeg det bra og er i uke 15 nå. Den verste utmattende trettheten er på vei bort, litt ømt bekken, men kan ellles ikke klage. Er utrolig spent på ultralyden 24 oktober. Har to barn av samme kjønn fra før, så det hadde jo vært kjekt med en liten forandring:)

 

BIM treffet er i høstferien, jeg er vekkreist og kan dessverre ikke komme. Men, stiller gjerne neste gang. Bare pass på å annonser det her inne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vet ikje ka eg kan jør me det bekkene! får nok bare ta d me ro! eg e jo då hjemma me min lille 2åring, så d e jo kveldsjobbing eg e sykemeldt fra!! e jo viktigst å ver friske nok te å ta meg av han iallefall!!

 

ja, eg glede meg ekstremt te 10okt :oD nei, eg tror eg må ta ein privat ul viss de ikje finne sjønnet! d e jo ikje akkuratt derfor me har ultralyd! så viss alt e bra me fosteret, men han ikje finne sjønnet, så får eg jo ikje flerne forsøg aent enn de eg evt betale for kjøl! men d går nok bra, eg SKA finna udav d;o)

 

eg tror eg e 18+5 den 10okt! de pleide å ta inn i uke 19 der sa hu!

 

20okt e jo minde enn ein mnd te ;o) tenk sånn :oD

 

 

ja, va litt domt d va i høstferien, men dårr e så mange så kan uansett, at eg tror me holde oss te treff 8okt!!!

 

ps: I dag kom bagen (te vognå mi) i posten!! ååå eg e såå klar te å brugan!!(litt tidlig, men godt me ka så e jort)!!

I mårå ska eg ud å shoppa søskenvogn!! sandnes har oppe te kl22 i mårå ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sjokodille :-)

 

Håper du blir bedre med hensyn til bekkenet. Det er rart hvor tidlig det kan begynne å klirre og klarre i hoftene! Artig å høre at du har fått bestilt vogn. Hvilket merke kjøpte du?

 

Ellers må jeg si at jeg kommer rett med fly fra Oslo den 8.10, så det kan hende jeg kommer en halvtime senere enn 19. Bare dere begynn uten meg :-)

Gleder meg til å treffe dere alle!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Mamasita ved breiavannet allerede i min 10 uke, og der har de noen flotte klær. Buksene der er veldig gode, men dyre :-(

Ellers er det en mammaklær/ babyklær butikk i gata vis a vis Høyer. Der er det endel kjoler også. Butikken ser litt 70 - talls ut men det finnes noen gullkorn innvendig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Moro med så mange aktive her inne:) Gleder meg veldig til treff nå. Dumt endel ikke kan pga høstferien, men det blir jo flere anledninge) Ganske mange som ikke kan denne gangen så dere blir ikke de eneste som ikke var der første gangen dere som ikke kan komme nå.

Dumt med bekkenet ditt Sjokodille, håper det går seg til. Bedre bli sykemeldt og ta det med ro.

Skal på tidlig ultralyd på onsdag jeg. Vil rett og slett se om det er liv der inne og om ting er i orden. Gruergleder meg i tilfelle ting ikke er ok. Vanskelig å forstå at det kan være liv der inne selv om det ikke har vært noen tegn på at noe er galt.

 

Klar for vogntips jeg. Noen som har peiling på hva man skal velge om man planlegger to tette. Søskenvogn? Bør man har to ulike vogner til ulik bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så veldig aktiv her inne, men et treff høres veldig kjekt ut. I og med at jeg flytta hit for 1,5 år siden kjenner jeg ikke så veldig mange gravide i alle fall:) Må tenke litt på det for jobber en god del, så enkelte ukedager er jeg bare lat på sofaen=)

Har vært på Ul hos privat jordmor da vi ikke klarte å vente til den ordinære ul 13 okt. Alt så flott ut, så det er en perfekt baby gutt =) (måtte vite kjønnet også, tihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vogn eksperten til tjeneste!!! neida, eg bare tullet!! men eg føle eg vet mye om de fleste vognene, og eg har prøvd mange forskjellige nå ittekvert!!

 

eg har oth singelvognå te min nå! eg bare elske den vognå, an e KNALLGO! eg har då alså kjøpt bag te den! hjulå e store å goe (eg har prøvd me de små "lure", ikje någe særlig på singel) og eg har hatt emmaljunga classic, tung og unødvendig! mye bedre me trihjuling då!!

anbefale å ha ein lett bag som kan ta av og på og me deg når ongen sove oppi!!

 

når det gjelde søskenvogn så går eg nå for GT dobbel! de e så utrolig lette i vekt! og føle d e ganske viktig når me ska ha to stk oppi!! kjøbe meg ein carena softbag (399,-) te å ha oppi tvillingvognå!

eg har hatt oth tvilling, den var stor og tung! og carena sin e og veldig tung i vekt, men prisen e jo kjekke der;o) så det komme vel litt an på bruket! men uansett, kjøp brukt på finn!! vogner e som biler, de e neri halv pris så fort du har fått de utav butikkdørene!!

 

hb det hjelpe litt :o)

 

lykke te på ul gravid76 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokodille: Jeg skal også på UL 10.oktober. Vi gleder oss kjempemye!! Håper inderlig de finner kjønnet. jeg er så nysgjerrig!

 

Når det gjelder treff, kan jeg ikke komme den 8.oktober alikevel... NOEN (les: sjefen) har byttet om på vaktlisten, så eg må jobbe kvelden. Jeje

 

Men håper å kunne møte noen ved en senere anledning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips med vogn, sjokodille :-)

Det var ikke så lett å få noen gode svar fra butikkpersonalet på reflex. Trenger en liten og lett manøvrerbar , vi har mange trapper opp til leiligheten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Nå e eg her på lovlig vis:-)

Terminen blei flytta fra 27 februar te 2. mars når me va på ultralyd 1.okt.

Alt sto bra te, og det va ein aktive liden krabat....

Ville ikkje veda om det bler gutt eller jenta, litt spenning må me jo ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere me friske små!

e alltid godt når ulen vise et friskt og aktivt foster :oD

eg glede meg ihjel....1uga ijen nå!!! og mindre enn ei uga te treff, d ska bli kos ;o)

 

kos dåkkår videre me de voksene magene!! her har an komt seg kraftig ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ultralyd!

Syns de er gode de som klarer å la være å få vite kjønn-når det er mulig! Jeg er håpløst nysgjerrig og har ikke sjans å la være å få vite det;)

Nå har jeg kjent liv i ei uke, og det er en herlig følelse! Den lille blir mer og mer aktiv for hver dag. Har to barn som nesten ikke kan vente til babyen er stor nok til at de også kan kjenne sparka utenpå magen...

Idag drar vi på høstferie, og skal kose oss sammen i en hel uke.

 

Ha et hyggelig BIM treff på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødeloftet VS fødeavdeling?

Hva skal dere velge?

Noen som har erfaringer å dele?

jeg er nyskjerrig på fødeloftet.. har lyst å ha mest mulig naturlig fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultralyd i dag.....eg glede meg.....

 

 

 

hmm...eg har bare våre på fødeavdeling, eg og sko ha mest naturlig fødsel...men når eg skreig itte smertestillende, så va eg veldig gla for at eg ikje va på loftet!! hehehe!!! (fødeloftet va uansett stengt pga sommerferie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Sjokodille, jeg har akkurat kommet hjem fra UL. og det var en fantastisk opplevelse. vi får en gutt, og alt stod bra til.

Skal du vite kjønnet??

 

Anyway, LYKKE TIL

 

fødeavd for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, så gøy :oD kjekt me gutter, de e så kosete di ;o)

 

ja, eg SKA vida d :oD

 

skrive når eg komme hjem....sååå spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer med gutt!

Fikk ikke e-postadressen din ordentlig skrevet ned under sist treff. har prøvd i ulike variasjoner, men får bare feilmelding når jeg sender post.

Har sendt ut invitasjon om gravid yoga på atha yoga klokken 18.30 onsdag:-)

Har du mulighet å klikke deg inn på profilnavnet mitt og poste e-postadressen din i meldingsboksen min?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...