Gå til innhold

noen fra stavanger??


AE84

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Så bra du var fornøyd med jordmor Sjokodille:)) Må ha vært gøy å høre hjertelyden:)

 

Til tross for det dårlige utvalge i mammaklær det er skrevet om fant jeg faktisk tre bukser på H&M i dag og en topp. Tenkte jeg fikk kaste meg over det når det fortsatt var relativt bra utvalg (kun i bukser da). Men har vel ikke tenkt på at hele kroppen kanskje kommer til å forandre seg så de kan bli for små i hofta eller rumpa (så det var skrevet om det over her). Får satse på at det kun legger seg på magen. Optimist;))...

 

Ellers har jeg meldt meg opp til engelsk-kurs på Folkeuniversitetet. Gleder meg til det. Går hjemme frem til fødsel ettersom ettersom jobben kan være skadelig for fosteret. Deilig det, men kan jo bli kjedelig i lengden og.

 

Ha en fin helg videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Var på kurs i Haugesund sist uke, og shoppa MASSE rimelige og flotte mammaklær! (Og verdens søteste gravidvinterkåpe!) En butikk der selger Vera Moda sine mammaklær (eneste butikken i Norge). Den ligger i Haraldsgata (gågata) og heter La Vida. Har også nettbutikk men det er jo litt dumt å kjøpe mammaklær på nettet, vi ser jo alle ulike ut. Dessuten var klærne litt store i størrelsen.

 

Det var egen "sittekrok" med kaffe til vordende fedre eller slitne venninner. Det tar ca 25 min til Mortavika, 20 min. ferje og ein kjøretur på ca 35 min til Haugesund. Fin lørdagstur og koselig by! :) Virkelig verdt turen!

 

PS: Kanskje var det slik at vi burde tatt en felles marnimagen-tur på shopping til Haugesund? Da hadde vi jo virkelig blitt godt kjendt og hatt noe positivt å snakke om! :)

 

Lisabeta/Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha!! så d e haugesund me må reisa te for å få kler!! hehe, ska ikje vera lett gitt!!

 

når det gjelde treff så kjenneg iallefall eg begynne å bli klar for det!! kanskje få te et treff i oktober!? for oss så ska ha i mars (og kanskje me kan ta me februar og april og??:o)), føle liksom de treffå så e satt opp nå e for de me STORE mager!

 

viss interessen e dårr, så kan eg godt ordna et eg!!??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokodille: Det hadde vært kjempekoselig med ett treff. Jeg kjenner det hadde vært hyggelig å treffe andre som også skal ha bebbis over nyttår. Utveksle erfaringer og bli kjent fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kjekt at dårr e interesse for treff:o)

 

ska me ta litt fram i tid då, så me får sjangs te å jør oss ledige!!??!!

8oktober feks....mange så kan då???

då e dårr nok ein del så har våre på ultralyd å alt, d e alltid så spennande :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan 8 okt (tror eg). Ska på UL 20 okt, men har allerede sett de to i magen så mange ganger. Velge å tro at dette går bra nå:) Vett tom kjønnet på den eine.;)

 

Ska setta av datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.okt, går bra, så lenge det er på kvelden?? Jeg skal på UL den 10. Så blir gøy å høre om noen allerede har vært på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Moro med treff! Jeg går på språkkurs på onsdagskveldene, men bytter sannsynligvis over til et kurs som går mandagskveldene istedetfor. Vet mer neste uke. Hvis jeg bytter kan jeg isåfall 10.oktober:) Jobber som sagt ikke så kan både dag og kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg jobbe kjøl aenkver onsdag, så eg vet ikje heilt koss onsdagene går for meg heller fremover! men e foreløpig sykemeldt, så kan jo ver eg forblir d ei stond!!

 

jada, tenkte jo på kvelden då, kan ta fra 19 eller 20? ka passe best?

 

og fritt for me ønsker om plass å gå!!

sist gang eg jekk på bim treff, så jekk me på nye restaurant kver gang, d va knallkjekt, fekk liksom prøvd ud alle plassene i byen:o)

så kom gjerna me forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Åtte om kvelden høres litt seint ut for meg, er så trøtt om dagen... Hva med seks- sju? Er selvsagt med selv om det blir åtte altså;)

 

Moro å prøve ulike restauranter Jeg er nok ikke den som er best kjent i byen når det gjelder restauranter, heller kafeer. Vi kan jo kombinere litt kanskje. Kulturkafeen, Sting? Åpen for forslag jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anytime passer for meg! Hadde vore ok med et sted vi kunne f.eks bestilt bord og kanskje fått litt koseligere atmosfære enn tilfeldig inne i et stort lokale? Skal vi begynne med hvor mange vi blir?

 

Til nå er det;

 

Gravid76-modell

Sjokodille

Maysan81

Orkidè32

Lisabeta

 

 

Kopier gjerne lista og ta bort eller legg til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var lurt me ei lista lisabeta!!me va jo faktisk ein liden gjeng allerede:D

 

eg kan jo kanskje bare skrive inn treffet på "bimtreff", så kan februar og april og hiva seg med!?! stemmer me for det eller???

 

ja, 20, blir kanskje litt seint, satser på 19.00 då;)

 

når det gjelde plasser så e d sama for meg, eg lige veldig godt maden på la piazza, eller så e d koseli på philias fogg, harbour, kultkafeen, choco boco, åsså e dårr jo den flotte nere på sats, på siå av philias (gode mad der og)!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut at jeg kan bli med ettersom jeg nok velger å gå på engelskkurs på mandagene istedenfor. Jippi:) Det blir kos uansett hvor vi velger å gå, men er jo greit med et sted det er lett å snakke. Høres ut som du har full oversikt sjokodille, så jeg er med uansett hvor det blir.

 

Om dere vil andre terminklubber skal være med, kan jeg gi beskjed til mine medsøstre i April- klubben. Venter og hører om fler vil det. En liten gjeng er vi jo uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn...då har eg satt opp et treff 8okt! så gjenstår d å se om dårr e flerne så komme eller om det blir oss 5 ;o)

eg glede meg iallefall :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sjokodille,jeg har også termin i mars,den 7 faktisk.bor på tjensvoll.dette er første gang jeg prøver meg på disse sidene her,ser ganske spennende ut.hva tid har du termin da?og hva tid skal du til ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei lene!

 

så koselig at du vil være her me oss!! :oD

du har jo absolutt kommet til den rette plassen! her får du jo svar på alle spørsmålene du lurer på! og vi er jo faktisk en go gjeng her i marsklubben som er fra stavanger område!!

 

jeg har selv termin 9mars, og skal på ul tidlig nå i oktober, tror det er 2okt!! blir spennende!!

jeg var på en privat ul i uke 11, jeg viste nemlig ikke hvor langt jeg var på vei, kunne jo ikke gå å lure på det helt til oktober! men d skal uansett bli spennende med ny ul nå, og kanskje vi er heldige og får vite om det er en gutt eller jente :o)

 

når skal du på ul?

hvor gammel er du, har du barn fra før osv....alltid kjekt å vite ;o)

 

ps: du må prøve å være med på treffe den 8oktober da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle! Blir med jeg også :-)

Flyttet til Stavanger for to uker siden, så tenker at dette er en finfin måte å bli kjent med litt kjekke folk på! Har termin 27.mars, kjenner så godt som ingenting og er i det daglige mest opptatt av å pusse opp oppussingsobjektet vårt på Stokka (maler ikke...:-).

33 år gammel, så det er gjerne på tide at førstemann kommer snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Eg har lurt meg inn fra februarklubben... :Har termin 27 februar, men har ikkje fått ul termin ennå, så det kan ligagodt skje i mars:-) Født og oppvokst i Stavanger, 35 (snart 36 år) og gravid med nr. 3. Har 2 guttar fra før. -eldstemann på 5,5 og yngstemann på 3,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Snart 3 barnsmor her! Jeg er 28 år, gift og fra Hundvåg. Terminen er foreløpig 23 mars, men pleier jo å få ny på ultralyd. Den er ikke før i slutten av oktober:( - leeenge til. Er veldig spent på det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med så mange nye:) Blir kjempebra om de fleste kan komme på treff:) Er jo egentlig i april jeg, men bare et par aktive der inne fra Stavanger. Bare fått tilbakemelding fra deg Sjokodille på at det er ok jeg spør om de andre fra april vil bli med på treff og. Om de er så få er det jo ikke noe problem eller? Kan jo være vi må dele oss litt på sikt, men det finner vi jo ut av. Er jo ikke sikkert alle kan hver gang eller.

Ha en super dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på "bim-treff" kan du nå se at eg har skreve innvitasjon te feb/mars/april te treffet! så får me heller skilloss viss me blir VELDIG mange!! foreløpig 6stk!

men min erfaring e at dårr e någen så kanskje komme å prøve, men hoppe av ittekvert, og at dårr e ein fast gjeng så holde sammen te slutt!! så me får jo bare se!!! kjekt ska d bli iallefall! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...