Gå til innhold

noen fra stavanger??


AE84

Anbefalte innlegg

heihei!

 

andre fra stavanger som skal føde i mars?? :oD

 

alltid så kjekt å bli kjent me andre som vi kanskje kan gå på treff med senere;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Sjokodille, koselig navn! Bor i Stavanger, jobber i Sandnes. Flytter litt lenger nord på vestlandet etter jul men fram mot den tid har jeg allverdens tid! 26 år, første lille spire, planlagt. Pappaen er 27 og klarer ikkje slutte å stryke på den allerede altfor store magen. Har temin 6. mars. Du da??? Er spent jeg nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!! heihei!

eg bor på hundvåg, e hjemma me lillegutten min på 2år!

eg e 24 og far e 26. og me har fått termin 9mars:o) planlagt begge 2;o)

 

kan eg få spør koffor du ska flytta??

 

eg må jo og få sei d at eg jekk på bim-treff me forje og d va bare kjempe gøy!! e såå kjekt å snakka me andre gravide!!

me e faktisk og fremdeles 6stk så møtes ennå!:o) og 2 spm har flytta som me holde kontakt me gjennom mail og tlf :oD

 

men føle jo at eg må venta te eg får litt større mage før eg går på treff!! kjøl om an allerede begynne å ta form!! e d mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Jeg bor på Tjensvoll, men er ikke fra stavanger;) Er fra Hamar. Flyttet til Stavanger i oktober i fjor. Da min samboer begynte å jobbe her i august i fjor. Stavanger er en herlig by, og nå blir det hele toppet med en liten knert som kommer i mars (termin på kvinnedagen;))

Gøy å snakke med andre fra området;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Stavanger!:) Venter tvillinger og har termin 15 mars.

 

Ser at jeg nok er litt eldre enn dere med mine 32 år, men det gjør jo ingenting.:) Hadde vært kos med treff, og uansett er det godt å ha noen å snakke med som bor i samme by.

 

Dette blir våre førstefødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Var inne og tyvtittet såvidt hos dere selv om jeg hører til April- klubben. Tenkte jeg fikk slenge meg på dette innlegget siden vi bor på Sola. Jeg er 32 år og skal ha mitt første barn rundt 20.april ser det ut til. Samboeren min har tre fra før så han vet nok litt mer hva han går til;) Jeg er opprinnelig fra Oslo- området og har bodd her i vest i snart to år. Klar for treff etterhvert jom eg får lov å henge meg på;) Men først får vi vel se om vi kommer over "kneika". Er jo litt urolig for å miste nå den første tida.

 

Moro med tvillinger da Orkide32:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kjekt at me e ein del då:D

 

fra mitt forje treff va me juni/juli/august! det fyngerte kjempe fint!! men september folkå va så mange at de måtte nesten gå for seg kjøl!!

merke d va ganske greit å holda seg te litt av de samme!! dårr va jo alltid någen så kom og jekk, men d e jo bare kjekt d:D

 

me får planlegga treff itte me alle har vært på ul, d e alltid så gøy å se ko mange gutter og jenter dårr e:D

 

koss e formen då folkens? mange så har våre kvalmne osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Vi flytter fordi eg jobber på SUS i vikariat og siden vi skal ha små så blir det for risikabelt å si opp fast jobb for å bo i Stavanger og håpe noe dukker opp etter fødselspermisjon. Håpet er å få min samboer sørover etter f.permen... (Håpe håpe!!)

Formen er fin nå, blir lett sliten og "lei" (stakkar samboer) men er ikkje kvalm eller uvel. Kjenner litt på savnet av kroppen min nå som eg har brystvorter på størrelse med europa på ein globus.... Og midja er birte og buksene er tre nummer for store. Er det bare eg som ikkje synes det er fantastisk å ha ein gravid kropp?? Er dere bare glad og lykkelig for at naturen ordner opp? Synes selvfølgelig det skal bli morro med liten, bare at reisa dit er så lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lisabeta

 

hehe, nei, d e ikje bare deg!! kjenne eg e lei av å gå i bare joggebukser!! blir så uvel av stramme bukser rundt magen at d e bare d eg orke å gå i! på jobben slideg skikkelig nå, blir nok nødt å kjøba meg ennå ei ny boksa te jobb bruk!

 

heldigvis huskeg fra forje gang at det blei mye bedre når magen kom skikkelig, eg følte meg faktisk ganske flott, gravidkler sette seg så fint over magen, og du har liksom lov å vær litt sjokk:D

men nå syns jo eg at gravide damer e flott uansett då!! men sånn så eg har d nå, kor eg bare e ein opplåst sopp, så e d ikje någe gøy, og ja, eg ler kver gang eg tar av meg bhen!! hehehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper heldigvis kvalmen, er bare veldig trøtt og sliten hele tiden. .. Hjelper sikkert ikke på at jeg jobber 24/7 om dagen. hehe.

Har hatt veldig vondt i puppene frem til nå, men de symptomene har forsvunnet.

 

Og så er jeg over i 2. trimester. Det er jo bare herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei

Er ikke fra Stavanger, men bor på Storhaug.

Vil gjerne treffe noen etter hvert jeg også.

Har termin 1. mars. Førstegangsfødende, så er ekstra spent.

Jeg er 27 og mannen min er 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det ikkje bare er meg! Sopp er et svært beskrivende ord for min kropp. Skrekkelig! Blitt "blaut" i håndtaka og har gått opp 2 bh-størrelser. :) Gleder meg til knallhard gravidmage, det er kjempefint!! :)

 

Har dere fått "dilla" på noe enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, moro med så mange:) Håper dere er i noenlunde form alle sammen. Selv skal jeg ikke klage, har nesten ikke vært kvalm ennå, bare litt mageproblemer og trøtthet. Blir gøy og eventuelt treffes etterhvert, blir jo noe spesielt å treffe folk i samme situasjon.

Håper dere koser dere med graviditeten. Selv skjønner jeg ikke helt at det er sant og at jeg kanskje skal få barn. Det blir for uvirkelig foreløpig;)...

Ha en fin dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er også fra Stavanger, er 84 modell. Har en jente som blir 2 i desember og venter nr 2 i mars:) Litt usikker på termin, skal på kontroll om ca 2 uker.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig kjekt å se at me e så mange fra stavanger:o) kjekt å ha någen å spør når det gjelde stavanger område;)

 

så her e mitt første spm: kor får me kjøpt mammakler, føle liksom bare det e hennes!!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

(Tilbake etter litt internettstopp). Mammaklær... Herregud! Trodde eg skulle klikke sist tordag! Det er jo INGEN som selger dem lenger? Det eneste eg fant var to stusselige stativer på H&M på Kvadrat - Ingenting å skryte av akkurat... Tror vi kommer til å sjå mektig teite ut på event. treff: alle med like klær! Hahahahah!

 

Tar GJERNE imot tips om noen har funnet et lurt sted å shoppe!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er 26 år og bor på Hundvåg. Flytta hit fra Nordnorge mai 07. Samboeren min er 25 og vi begge jobber. Har termin 12mars og er den første. Gleder oss masse:)

Hadde vært gøy å bli kjent med flere gravide. Har min andre lege time i morgen og da skulle hun se om vi ikke klarte å høre hjertlyd!!=)

 

Mossa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner Gravid 76 modell.:) Vi er superlykkelige over å vente tvillinger. Krysser fingre og tær for at alt går bra. Gratulerer selv!:)

 

Kjekt å se at me e så mange ja.

 

Eg har null peil på mammaklær. Kjøpte ei mammabukse på Hennes men den e allerede for liten. Hoftene mine har forandra seg sånn.:( Må nok ut å shoppa snart.

 

Jeg har bestilt meg privat UL på onsdag. Klarer ikke å vente helt til ordinær UL.:) Lurer litt på om jeg må avbestille pga opplegg på jobb, men skal tenke på det til i morgen. Hvis jeg ikke tar denne onsdagen må jeg vente helt til neste onsdag og det er leeeenge til. Skal til Jordmor Janne denne gang- noen som kjenner til henne?

 

Huff- går visst i blanding av dialekt og bokmål her.:)

 

Spennende å høre hjertelyd da monsti. Min lege ville ikke prøve sist siden det kunne være at hun ikke klarte det- eller at hun bare fant den ene.....Mente at jeg kanskje ble nervøs da- who me?!;) Hun kjenner meg altfor godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var det problemet jeg også hadde når jeg skulle handle litt!! gikk innom alle butikkene på kilden, KUN hm som hadde litt mammaklær!!

men må nok ta turen til byen, der er jo polarn o pyret, og bittens!! (for de som ikke har vært på bittens, de er VELDIG masete, så du må tåle "litt" hjelp!)

 

jeg har fått jordmor siri bø, og gleder meg til første time med henne på torsdag! noen som har/har hatt henne??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom bare på, at mama sita, er ikke det også en mamma butikk i byen? vet ikke om den er lengre, men de har iallfall boob merke vet jeg!!

når det er sagt, boob er et sinnsykt bra merke, dyrt, men kanskje hvert det! jeg brukte ammetopper fra boob nesten hele graviditeten sist, og etterpå ble de brukt til amming:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamasita (?) sin butikk gikk jeg forbi her om dagen. Ligger ved Breiavatnet (ikke på atlanticsiden), og inngangen er på den siden hvor det er brostein. Beklager min dårlige forklaring, jeg er ny i byen og ikke kjent med gatenavn osv;) hehe

 

Men jeg er så enig, det er elendig utvalg av mammaklær i denne byen. (Iallefall som jeg har oppdaget) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Høres ikke lovende ut med så lite mammaklær. Og sant, ser sikkert veldig rart ut om alle gravide sprader ut i de samme to buksemodellene de har på H&M;)... He, he... Bra med litt tips da! Jeg er jo ikke så langt på vei som dere ettersom jeg har termin i april, men har vokst jeg og. Noen bukser begynner å bli veldig trange. Virker ikke som det er så mange fra Stavanger- området med termin i april, så håper det er greit jeg menger meg litt med dere og... Bra med lokale tips:)

 

Ikke fått jordmor ennå jeg, men får det vel ved neste legeundersøkelse kanskje. Blir spennende å høre hvordan det blir for dere fremover. Min blir nok i Sola sånn jeg skjønte det på legen.

 

Ha en fin kveld og god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, kjekt me besøk fra april!!:o)

 

jordmor må du vel ringe te sjøl!?! men du får jo sikkert et tlfnr av legen då!!

 

eg må bare fortella at eg gikk te mama stork jordmor forje gang, var kjempe bra d alså! men føle kanskje det e litt bortkasta penger, når du kan få en like god og kjekk kommunal jordmor gratis!! bare sånn for å nevna d viss folk tenke på å jør d sama!

 

eg va foresten på min fyste jordmortime i dag!! hu va såååå koselige!! siri bø, nere på eiganes helsestasjon! eg fekk masse god info åsså fekk eg hørra hjertelyden!! Wiiiii:o) d va såå gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...