Gå til innhold

September 2009-brudene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere september 09 brudene? Nå er det bare 1 år igjen til vi blir gift, eller allerede er gifte damer =)

Vi har ikke kommet så mye lengre, men har nå fått tak i nr på lokalet jeg vil leie, skal ringe dem i løpet av neste uke å høre hva det koster, om det er ledig på selve dagen, om vi får det dagen før til forberedelser osv.

Når det gjelder o`store kjolespørsmål har jeg begynnt å lure på om jeg skal gå for en pen selskapskjole i stede.... Har sett en nydelig i fin høstgrønn farge... Aner ikke hva den koster, men den er utstilt i en typisk "her koster alt masse penger" butikk :-P Skal se om de har noen fine på sheshopping.

Mannen skal jobbe en del utenlands framover, så da skal han få handleliste på vin og sprit :-)

Det med høstblader i invitasjonen var en knallidè!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi om 1 år er jeg allerede gift ja.

Høstblader og palmer ble en morsom kombinasjon !

Tok et bild for mange år siden av høstblader med rim i kantene, fylte hele bilde. Tror jeg skal bruke det til invitasjonene her hjemme.

Var en tur på blomsterbutikken i dag og de har gerbera i MANGE farger. Er 90 % sikker på at det blir blomstene ja.

Blir de samme fargene på kubbelysene, setter flere sammen i forskjellige høyder med bånd rundt nederst.

Jeg også heller til en enkel kjole. Blir vel en sommerkjole tenker jeg. Siden mannen får lys bukse og kortermet skjorte.

Lille snuppa ( 5,5 når vi gifter oss) finner vi en søt sommerkjole til. Gjerne en i hovedfargen på buketten min. Den vet jeg foresten ikke hvordan blir, for jeg må se sesongens blomster der borte. Blir spennende !

Menyen her er nesten i boks, blir en gryte med lam med hjembakt brød til. Desert er ikke bestemt enda, Har aldrig hatt så mye desert før vi hehe må jo prøve høstens godsaker mens vi kan ! Hittil er en kombinasjon av frukt og bær i litt plommelikør med råkrem favoritten.

Skrevet

Dytter litt her for å holde denne flotte siden til oss 0909 bruder :-)

Og Gerbera er utrolig nydelige blomster! Det blir det her også =)

Skrevet

Ja vi får holde oss på 1.siden .

Nå har jeg snoket nettet rundt og funnet den perfekte morgengaven, iallefall til min mann. Det blir hav-fiske. Han elsker å fiske så da må han bare få oppleve sjø-fiske i mexico-gulfen. Litt større og anderledes fisk enn ørret og tryte haha.

Skrevet

For en flott gave!

Jeg skal enten kjøpe nytt speilreflekskamera(digitalt ja...) eller fisheyelinse til han. Vi har et Canon EOS 300D så vi har lyst på nytt. Så hvis han kjøper det selv(noe han kan få for seg å gjøre) Blir det ny linse :-)

Skrevet

Her blir det også muligens kamera.. Han ønsker seg et ordentlig bra et :) Ellers har jeg fundert litt på en romantisk ferie, som en bryllupsreise.. Vi har egentlig planlagt å vente litt med det, pga økonomien... Men er heldigvis lenge igjen, stresser ikke med det ennå ;)

Ellers begynner mange viktige ting å komme på plass :) Er utrooolig fornøyd med det vi har i boks hittil. Har noen supre folk på "laget" mitt! Helt ypperlig. Jeg er nok ferdig å planlegge i desember ja ;) Hehe.. En ekte "bridezilla" :D

Skal vi ha denne tråden lang dere....? Eller lager vi en ny etterhvert? Begynner å bli lang nå :)

Skrevet

Vi kan jo bare lage en ny tråd....

Tar jo et par minutter å finne siste innlegg :-P

Og du endelig mamma t2... Kan ikke du sende litt bridezilla-støv hit.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...