TullHøna Skrevet 3. september 2008 #26 Skrevet 3. september 2008 Hehe, er str xl jeg og, i bukser hvertfall! Men mer en m på overkroppen, har ikke så mye å skryte av med tanke på brystpartiet. Har fått alt på rumpa og lårene. Jeg synes det er bedre å ha litt kjøtt på kroppen enn å være syltynn og jeg da, har slitt litt med spiseforstyrrelser før, og må si jeg trives bedre med litt former enn at klærne faller av! Men altså, skulle liksom ikke trodd at det har så mye å si med vekta når en skal ha ul, det er vel siste plassen en trenger "slankepress"..
tingeling87 Skrevet 3. september 2008 #27 Skrevet 3. september 2008 jeg ble veid i dag og var 71,5 kg. er 163 cm høy så jeg har nok litt ekstra på kroppen.. er 21+3 i dag. er vel det man kaller pæreformet. slank overkropp og brede hofter og rumpe.. men nå blir jeg jo svær overalt med magen:) hehe.
Marianne83 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #28 Skrevet 8. september 2008 Jeg topper nok vektstatestikken for denne tråden ser det ut som... Men bare vent til etter jeg har født!!! Da skal jeg virkelig bli sunn, trene, spise riktig etc.... (as if... men drømme kan man)
TullHøna Skrevet 9. september 2008 #29 Skrevet 9. september 2008 Og jeg skal få kroppen til en supermodell!! Har allerede bestilt meg personlig trener som kommer 5 dager i uka, skal ha superstjernekroppen min maks 4 uker etter fødsel! Tjohoi! Det hadde hvertfall vært noe.... Idag er det ultralyd på meg, blir spennende! Gleder og gruer meg veldig mye! Krysser fingrene for at alt er bra, og at vi får vite kjønnet!
Marianne83 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 9. september 2008 TullHøna: Ser at du skal / har vert på ultralyd i dag?! Fortell åssen det har gått da!!!
TullHøna Skrevet 9. september 2008 #31 Skrevet 9. september 2008 Ja, nå har jeg vært der! Hurra!!! Var morsomt ja... Ble satt fram en dag i forhold til min egen termin, så terminen nå er 5.februar! Hehe. Alt så veldig bra ut, og jordmora trodde det var ei lita jente!! Akkurat som jeg har hatt på følelsen hele tida, så det var morsomt! Måtte på shopping etterpå og kjøpe et par kjoler gitt...
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 9. september 2008 #32 Skrevet 9. september 2008 Hei igjen damer... Nå er det lenge siden jeg har vært innom her! Har akkurat kommet hjem fra 14 dager i nydelig solskinn i Tyrkia!! Hatt en super ferie med noen dårlige dager.. Men det har godt over all forventning faktisk! Ser dere driver med vekt og høyde og div her... får slenge mine begredelige mål med jeg og da.. Høyde; 172, vekt 91 og er 19+2 i dag! Jeg er en av de som har litt å gå på kan man si, så har enda ikke langt på meg mer enn 1,4 kg.. er veldig godt fornøyd med det kan man si! Får håpde det holder seg slik en stund framover. Ellers er jeg fremdeles sykemeldt, håper å komme meg på jobb igjen i midten av september..men får bare ta en dag av gangen. Vogn har vi også fått i hus, her ble den en Emmaljunga duo egde vogn..kjøper av ei veninne av meg! Ellers skal jeg på UL på torsdag..blir morro å se hvordan ståa er og om vi får se noe kjønn!! :)
Marianne83 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #33 Skrevet 10. september 2008 Tullhøna: Gratulerer med vellykket ultralyd og ei lita tulle i magen! *sjalu*...Skal tilbake den 18.09 og håper på samme beskjed som deg... mams til elise & bolle i magen: (med forferdelig langt nick!) Velkommen tilbake! Blir spennende å høre hvordan det går med deg på UL i morgen! Ekstra spennende er det jo å finne ut hvor nærme vi er mht termin... morro om vi havner på føden sammen! Min ul termin er 07.02.09, men min egen er 03.02.09
TullHøna Skrevet 10. september 2008 #34 Skrevet 10. september 2008 Hihi, takk! Har noen av dere andre noen følelse på hva dere har i magen eller? Lykke til på UL dere andre, og hold meg/oss oppdatert! Etter alle har vært på ul skulle vi prøvd å fått til et treff og!
Marianne83 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #35 Skrevet 11. september 2008 Har jentefølelse nå, men skikkelig guttefølelse tidligere... så blir spennende å få vite!!! Er med på treff jeg! Morro å bli kjent med flere som skal gå hjemme i noen måneder...
TullHøna Skrevet 11. september 2008 #36 Skrevet 11. september 2008 Hehe, jeg hadde jentefølelsen hele tiden, så litt morsomt at det kanskje er jente og;) Spent på mams til elise nå, så hun skulle på ultralyd for litt siden, og hun hadde guttefølelse! Ja det er jeg enig i! Er ingen i min omgangskrets som skal ha barn rundt da jeg skal, så hadde vært veldig gøy å bli kjent! Merker at folk rundt meg kanskje blir litt lei av min snakk om graviditeten, men er jo helt i min egen boble om dagen det alt dreier seg om baby, så tror nok jeg er litt kjedelig å omgås for mine ikke-gravide venninner! Hehe
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 11. september 2008 #37 Skrevet 11. september 2008 Hei hei dere!! Da var Ultralyden over gitt.... Og det blir mest sannsynlig en ........ snuppe med øyne blå igjen! Hehe..så her stemte ikke magefølelsen i det hele tatt faktisk! Han kunne ikke si helt sikkert legen, men han gikk utfra at det var ei snuppe! Men må nok snike meg inn på en 3D UL på Gjøvik allikevel.. har lovet storesøster at hun skulle få være med å se babyen på en skjerm! Og det morsomste er at terminen ble bare flyttet en dag.. så nå er offisiell termin 030209. Og jeg er selvfølgelig med på treff!! Kan jo forsåvid avsløre alderen min da...selv er jeg 26 år, hva med dere??
TullHøna Skrevet 11. september 2008 #38 Skrevet 11. september 2008 Sååå gøy!!! Gratulerer så mye! Her blir det og 3D UL, for å sjekke om det virkelig er ei jente. Når har du tenkt å bestille 3d? Har lest alt mellom uke 24 og 28, jeg vil jo dit så fort som mulig egentlig! Hehe Åsså så gøy at alle får termin så likt! Krysser fingrene for travle tider på føden i begynnelsen av februar;) Jeg er 24 år enda, blir 25 på slutten av året.. Så altså 83-modell!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 11. september 2008 #39 Skrevet 11. september 2008 Tenkte jeg skulle ringe i morra å høre når de anbefallt å ta oss inn...Også tenkte jeg at det kanskje er litt ventetid, så sikkert greit å ringe snart! Dessuten har jeg ikke tålmodighet til å vente med å ringe... haha! Huff..like håpløs nå som når jeg skulle ha storesøster! Hva ble din termin igjen...
TullHøna Skrevet 11. september 2008 #40 Skrevet 11. september 2008 Jeg har tenkt akkurat det samme, å ringe nå med en gang sånn at jeg hvertfall har en time å forholde meg til.. Og ikke minst glede meg til! Vil ikke handle for mye heller før jeg er litt sikrere på at der er jente, kjedelig å ha bare rosa klær om det skulle komme en gutt.. Min termin er 5.februar, ble flytta en dag fram på UL. Hehe
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 14. september 2008 #41 Skrevet 14. september 2008 Da var 3D ultralyden bestillt!! 17 oktober skal vi avgårde! Blir morro! Har fått den vordende mormor til å spleise med meg, så det blir bra! Til dere alle; ' Jeg har da skiftet nick....tidligere mams til elise og bolle i magen... som dere ser er det litt kortere nu.. ; Prinsesse i magen!!
Marianne83 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #42 Skrevet 15. september 2008 Prinsesse i magen: kortere nick!!! hehe... og gratulerer forresten... Moro om vi alle får jenter da!!! Jeg skal på UL på fredag og får kanskje vite kjønnet da... vi får se... Blir nok 3d ul på meg og tror jeg... Får se om vi tar oss råd tli det...
Marianne83 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #43 Skrevet 15. september 2008 og forresten... er 25 år, men det kommer vel klart fram av nicket mitt at jeg er 83 mod blir 26 innen babsien kommer da jeg har bursdag i januar...
TullHøna Skrevet 16. september 2008 #44 Skrevet 16. september 2008 Prinsesse i magen: Er du rundt 24 uker da du skal inn til 3d du da eller? Tenkte å bestille time rundt da jeg og, men må vente litt med bestillinga! Har en bil som skal ha alt av penge-overskudd om dagen, så er passe lei nå! Jeg vil bruke pengene mine på baby, ikke på bil!!! Allerede på fredag ja, Marianne, så gøy!!! Krysser fingrene for at du får vite kjønnet da. Imorgen er jeg halvveis! Hurra! Synes tida har gått så utrolig sakte fram til nå, så håper det tar seg opp litt. Begynner å slite endel med ryggen, så vurderer en tur til legen etterhvert.. Vondt å sitte, gå og stå, så greit å kunne fått litt fri fra min kontor-jobb etterhvert! Hvordan er formen deres da?
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 16. september 2008 #45 Skrevet 16. september 2008 Hei hei.. TullHøna: Ja... skal begynne på uke 25 noen dager senere! Fikk beskjed om å spise en sjokolade eller drikke cola før vi kom da! Gleder meg kjempe masse! Er det forresten noen av dere som har småttiser fra før, eller er det bare meg??
TullHøna Skrevet 16. september 2008 #46 Skrevet 16. september 2008 Ååå, så gøy!!!! Jeg må ringe og bestille time imorgen, klarer ikke holde meg lenger! Har jo noe å se fram til igjen da;) Vi har ingen fra før... Hvor gammel er din jente?
my&bebis Skrevet 16. september 2008 #47 Skrevet 16. september 2008 Hei! Kan jeg slenge meg med i gjengen deres? Jeg kjenner ingen i Lillehammer som er gravide, så er gøy å finne noen her inne Jeg er egentlig fra Trondheim, men bor og studerer i Lillehammer nå. Ser dere skriver om ultralyd. Jeg er 157cm lav og veier bare 43kg(kan ikke noe for det!!) så håper virkelig ikke at det blir noe problem å se godt når jeg skal på ultralyd. Skal dit den 25. sept. Jeg er 17+2 i dag, og har kjent masse liv i magen i 9 dager. Kjæresten min kan til og med kjenne det! Til dere som har vært på den butikken på Hamar. Har de små str der(xs)? Jeg sliter veldig med å finne små nok mammabukser... Er forresten 23 år og førstegangsfødende:)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 16. september 2008 #48 Skrevet 16. september 2008 Klart du kan slenge deg på ! Bare hyggelig det! Det er som oftest ingen problem å se noe på ultralyd uansett om du har litt for lite eller litt for mye! Så det går nok sikkert kjempe fint! Velkommen til oss i hvertfall.. trur det er snakk om å ordne istand et treff snart..
Marianne83 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #49 Skrevet 17. september 2008 Velkommen til alle som vil joine! Kjenner heller ingen som er gravide her på lillehammer, så ekstra moro å se at jeg ikke er alene her! ang små størrelser: Jeg har sett en reklame ett sted der de selger slike elastiske bånd som ofte er øverst på mamma bukser. Disse kan du bruke på dine "vanlige" bukser, eventuellt med knappen oppe etc. Vet ikke om de har små størrelser noe sted, for jeg ligger helt i den andre enden på skalaen!
my&bebis Skrevet 17. september 2008 #50 Skrevet 17. september 2008 Åh, det har jeg aldri hørt om før! Så smart, da kan jeg jo bare feste sånne bånd til buksene mine, og ta de av når jeg har født. Aner du hvor sånne bånd selges?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå