Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #51 Skrevet 15. august 2008 forstår HI ganske så godt... har ikke egne erfaringer med dette, men samb min, ble "voldtatt" av sin kone ( de hadde ikke noe forhold sammen forsåvidt. ikke sex på flere år osv) , men kunne ikke skille seg enda pga div ting. MEN hun utnyttet en dårli situasjon, dopet han og når han sovnet på sofaen, hadde hun sex med han, og han våkner idet hu går av han..... endte i en unge som alle hater (unntatt hu) planlagt alt sammen... det har vel kanskje ikke noe med saken sånn sett å gjøre, men forstår at hun syns det er utrolig ubehagelig, og at det rett og slett gir en dårli følelse. uansett hvordan forholdet er...... prat med han du...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #52 Skrevet 15. august 2008 Er det mulig??? "endte i en unge som alle hater (unntatt hu) planlagt alt sammen..."????????????? FY SKAM DEG, ANONYM 16:58!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #53 Skrevet 15. august 2008 Og, hvordan kan det ende i en unge om det ikke gikk FOR HAN??! Du er ufattelig lettlurt som tror på den historien. Dessuten, når man er dopen og mann, klarer man i de fleste tilfeller ikke å få ståtiss.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #54 Skrevet 15. august 2008 det gikk for han jo, i søvne. noe som er FUUULLT mulig av sovepiller!! så skjerp dere.. tror på den historien? øh, det ble sak ut av det og alt, og bevist at han hadde fått i seg det og det osv... så stå tiss ble det.. og ja, forstår JÆVLIG godt at man ikke kan takle et barn, når det ble laget på den måten. så skjerp dere, dere som prater til MEG.. jeg pratet ikke til dere, men til hun som la inn innlegget, at jeg forstår hun...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #55 Skrevet 15. august 2008 Det er HANS barn. Uansett hvordan det ble laget. Han har ingen rett til å hate et uskyldig barn. Drittsekk
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #56 Skrevet 15. august 2008 jaja deg om det.... gidder liksom ikke "bry" meg om det en på anonymforum forteller meg, når man ikke aner en dritt om det... som sagt, pratet aldri til deg eller noe slikt. get over it og finn noen andre å plage, meg kommer du lite langt med
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #57 Skrevet 15. august 2008 Han er en stor drittsekk. Hate sitt eget barn??!Går det an?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #58 Skrevet 15. august 2008 Som sagt, å ikke vite historien osv, da har man ikke mye man skulle sagt.... Ferdig. hilsen alle drittsekkene
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #59 Skrevet 15. august 2008 Stakkars barn som "alle hater" unntatt mor til barnet. Håper han må betale tusenvis i barnebidrag!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #60 Skrevet 15. august 2008 Stakkar dere da som IKKE forstår at mennesker er forskjellige.Om noen gjør noe mot en,som ikke blir godtatt er det et overgrep.Når noen bryter dine grenser,er det ikke unormalt å gi beskjed.Får være grenser for hva man skal godta...... Stakkars barn,ja det er virkelig synd på henne om det ikke fins mere enn en oppegående voksen,som er glad i henne.Fordi "alle" de andre "voksne" hater henne!!!!!!!Og er du en av dem,så er bortblåst i hodet ditt!!!!!!!!!1 Hva er det HUN har gjort "ALLE" andre da???????
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #61 Skrevet 15. august 2008 Å herregud! Stakkars deg HI, du må rett og slett anmelde han med en gang! Hørte netopp på nyhetene at det var så mange voldtekter som ble hendlagt, men det er faen ikke rart hvis halvparten av dem er sånne som deg HI... Det er helt normalt å tafse på kona/mannen sin når man ligger i SAMME seng! Welcome to the world!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #62 Skrevet 15. august 2008 Hissigpropp! Bare vent til han anklager deg!
Gifteklar:0)) Skrevet 15. august 2008 #64 Skrevet 15. august 2008 Hva hvis det er sånn at hun ikke vil ha sex også venter han til hun er sovnet, og så har han sex med henne?Da har han jo sex med henne mot hennes vilje! Og det mener dere er lov for de er jo "gift"? Så når man gifter seg så betyr det faktisk at man da ikke lenger eier sin egen kropp?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #65 Skrevet 15. august 2008 Hun sier jo selv at hun er glad i sex jo! Les trådene før du uttaler deg!
Gifteklar:0)) Skrevet 15. august 2008 #66 Skrevet 15. august 2008 Øh... ja og hun sier at hun ikke liker det og har konfrontert han med det, og er redd det skal skje igjen! Les tråden selv du!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #67 Skrevet 15. august 2008 Du sier jo "Hva hvis det er sånn at hun ikke vil ha sex også venter han til hun er sovnet, og så har han sex med henne?" Men da sier jeg at det ikke stemmer, fordi hun sier lengere opp at hun er glad i sex... Syns det er deilig at mannen min klår på meg mens jeg sover, så blir jeg superkåt, så har vi deilig morgen sex.. Mmm.. det er deilig det!!
Gifteklar:0)) Skrevet 15. august 2008 #68 Skrevet 15. august 2008 Om man er glad i sex er en ting, men det betyr ikke at hun vil ha sex hele tiden vettu! Tror du burde lese innlegget hennes en gang til.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 15. august 2008 #69 Skrevet 15. august 2008 så feil og så ekkel oppførsel på mannen din. At noen uttaler seg om at de syntes denne slags oppførsel som din mann viser er greit, er enda værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå