Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #26 Skrevet 6. august 2008 Jeg ser ikke på dette som voldekt så det er klart for dere. Men det er LANGT over mine grenser, og jeg sa klart ifra. Og da det fortsatte ble det en oppvask som jeg har tilgitt. Sier det engang til, jeg ser IKKE på det som om at min mann har voldtatt meg. Ville bare forhøre meg om det var flere som hadde opplevd dette som noe ufrivillig, er det noe dere liker så er det jo greit. Men dette var noe som ikke falt i smak hos meg. Og som jeg slet voldsomt med. Siden jeg ble frarøvet min tillit hos min mann. Men det må sies engang til, jeg har tilgitt det som skjedde, men er redd det kan hende flere ganger. Jeg vil ikke at dette skal slite på forholdet våres. Vi har ikke barn sammen, vi har vært prøvere i 1 år. Er det virkelig ''normalt'' at noen menn gjør slikt uten å snakke med konen sin for å høre om det er greit?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #27 Skrevet 6. august 2008 FAKTISK så er det noen som tenner på det.. Å ha sex eller tafse er veldig pirrende med en som sover.. Er vel 13 % som tenner på det i norge tror jeg statestikken var.. Leste det at det var en på 19 år i et blad.. Han hadde veldig mye problemer med det og han var deprimert av det, han led psykisk av det.. Så vær litt grei med mannen din, men du må si klart ifra at det at han tenner på det, det må forbli en fantasi...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #28 Skrevet 6. august 2008 Ja, det er normalt. Impulsiv sex kalles det. Mister litt av tenningen hvis man alltid må diskutere det nøye før man prøver noe nytt...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #29 Skrevet 6. august 2008 Jeg liker også å gjøre det med mannen min men hadde blitt dritt forbanna om han hadde gjort det med meg.Kansje ikke sur hvis han bare hadde tatt på meg men hvis han hadde trengt inn i meg mens jeg sov hadde jeg nok kalt det voldtekt...Hadde syns han var dritt syk i hode sitt!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #30 Skrevet 6. august 2008 Jeg blir helt matt,jeg. Hvordan kan folk si at det er normalt å bli tafset på eller penetrertmot sin vilje?? Det spiller da vel ikke filla om det er en vilt fremmed eller din egen mann som gjør det!! Hvis man er redd for å sove i sengen med sin ektemann pga frykt for overgrep, er det noe grunnleggende galt. Med _mannen_!! Jeg håper du ser bort i fra de tåplige damene som framstiller dette som normalt, og deg som hysterisk fordi du reagerer på dette. Det har du all grunn til, og jeg håper det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #31 Skrevet 6. august 2008 Haha, ok... Jeg liker også å runke samboeren min hvis jeg oppdager at han er stiv om natten :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #32 Skrevet 6. august 2008 Du har litt forvridd tankegang du. kan ikke ha mye sex-erfaring... Stakkars menn sier nå bare jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #33 Skrevet 6. august 2008 Man er vel litt sykere i hodet hvis man tenner på sex med sovende/forsvarsløse personer, og spes etter at man har fått beskjed om at det er uakseptabelt. Skummelt hvor mange (p)syke kjerringer det er her, som syns synd på mannen som ikke får lov å stikke penisen sin inn i sin sovende kone!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #34 Skrevet 6. august 2008 Poenget er vel å vekke henne på en pirrende måte da! Seriøst...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #35 Skrevet 6. august 2008 Har opplevd det samme med en tidligere samboer. Jeg våknet av at han hadde sex med meg t.o.m når datteren min lå i sengen sammen med oss. Det skjedde flere ganger. Dessuten når det ble slutt mellom oss prøvde han på det igjen. Han ble boende til han fant en annen leilighet men sov da på sofaen imens. Ei natt våknet jeg av at han hadde sex med meg å han kom faktisk inni meg!!!! Å jeg gikk verken på p-pille eller noe på den tiden. Vi pleide å bruke kondom på den tiden. Jeg klikka max å begynte å gråte. Å grunnen til at jeg ikke våknet før han var ferdig var fordi jeg hadde tatt en migrene tabelett den kvelden å den fungrerer som sovepille(bli veldig trøtt og sløv av den så jeg sover så hardt) Jeg tok en angrepille dagen etterpå å kasta han på hodet og ræva ut. Orka ikke la han bli boende lenger etter bruddet, ¨når jeg ikke kunne sove trygt i min egen seng. Han visste også veldig godt at jeg ble utsatt for en voldtekt da jeg var 15 år, så han burde visst at jeg ikke fortrakk at han hadde sex med meg mens jeg sov. Jeg ble aldri sur vis jeg våknet at han tok på meg, altså bare klådde sånn forsiktig, men når jeg våkner av at jeg har p.... hans inni meg, når jeg tidligere på kvelden sa at jeg ikke orket å ha sex. Så jeg forstår deg
Laybik Skrevet 6. august 2008 #36 Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke opplevd å få noe oppi meg i søvne, men har våknet av å bli kost med av min kåte samboer, synes det er herlig. Personlig hadde jeg ikke hatt noe imot å våkne av at han tok meg heller. Men det er meg! Synes din mann skal respektere at du ikke liker dette, spesielt siden du har blitt misbrukt da du var liten. Hvis det er sånn at han tenner på å ha sex med deg i søvne så kan dere jo kanskje prøve at du later som du sover mens dere har vanlig sex? Håper det ikke skjer igjen! Folk tenner på forskjellige ting, og det er helt greit, men ingen skal måtte gjøre noe de ikke liker!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #37 Skrevet 6. august 2008 Går vel ikke an å sammenligne. Dere hadde gjort det slutt, her er det faktisk snakk om mannen hennes! Og btw, er ganske uansvarlig å ta piller som du blir SÅ vekke av når du har ansvar for et barn! Når du ikke våkner av at du blir pult engang hadde du vel ikke våknet om noen brøt seg inn og kidnappet ungen!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #38 Skrevet 6. august 2008 Noen kvinner ligger i senga og lengter etter å bli tatt på av mannen sin,mens andre føler det er ekkelt. Nøkkelen her, HI, er at du snakker ut ordentlig med mannen din. Be han heller vekke deg, og ha sex sammen. Voldtekt er det iallefall ikke. Om enn ufrivillig fra din side, så er dere gift, og skylder hverandre sex begge to. Kanskje du er en smule uvillig når du er våken?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #39 Skrevet 6. august 2008 Han gjorde dette mens vi var sammen også da så kan fint sammenligne det. Nei føler meg ikke uansvalig som tar den pilla, jeg våkner av at vesla skriker, men jeg våkner ikke av at han forsiktig trekker seg inn og ut av meg, er ikke akkurat som han gjorde det hardt heller da. Dessuten var jo han hjemme så om jeg ikke hadde våknet av skrikingen så hadde jo han selvfølgelig tatt henne opp. Jeg var jo aldri alene om nettene. Har aldri opplevd å ikke hørt at vesla har skreket etter at jeg har tatt en pille. Tar jeg ikke den får jeg så vondt i hodet at jeg kaster og og nærmest svimer av.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #40 Skrevet 6. august 2008 Neida, jeg føler det ikke slik i allefall at jeg er uvillig når vi er våkne. Men det kan jo hende han føler det ikke blir nok. Så vi får ta oss en prat tenker jeg. Takker for alle svar. Til og med de som ikke helt falt i smak fra min side. Men det er godt å høre flere synspunkter angående dette. Og det har fådd meg til å tenke på alle slags mulige rare måter. Har fådd en ''bedre'' forståelse for mannen min. Så vi får finne en middelvei som funker for begge to. Men det er fortsatt uaktuelt at han får penetrere meg når jeg sover. Der setter jeg grensen. Rett og slett. Finner ikke i meg det flere ganger. Og det er faktisk ikke synd på mannen min selv om han ikke får ta meg når jeg sover. Han er høyt elsket når vi er våkne.... HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #41 Skrevet 6. august 2008 en av mine fantasier, blir kjempetent av å våkne av at typen bare MÅ ha meg!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #42 Skrevet 7. august 2008 Lykke til med praten, HI. Håper dere får bedre forståelse for hverandre!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #43 Skrevet 7. august 2008 Har våknet av at mannen min koser med meg jeg også.. Noen ganger ender set i sex, andre at jeg snur meg vekk... Gjør det samme med han jeg om jeg blir kåt når han sover..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #44 Skrevet 15. august 2008 det hadde jeg bare likt jeg da,så jeg kan ikke si noe på det.min gjør også det.vis ikke han får sove og at han har lyst.bare overaskelse det da.alltid klar til han.har fått seg før på kvelden også da.kansje noe annet da og ikke bare komme når den ene sover og ikke har lyst og er kåt til det da.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #45 Skrevet 15. august 2008 Det hender samboer gjør det også. Jeg våkner av det og blir med på leken jeg. Vet da såpass at han aldri hadde gjort noe galt mot meg. Han klår i søvne rett og slett. Men han stikker ikke pikken oppi og sånn da..det er å gå litt vell langt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #46 Skrevet 15. august 2008 Får helt noia av å lese alle svarene her inne jeg. -"dere er gift og skylder hverandre sex" -"Du kan ikke være veldig erfaren innen sex, stakkars mannen din" -"Det er ikke voldtekt om noen har sex med deg mot din vilje" Er det virkelig mulig? Jeg synes det er greit med de av dere som liker å bli vekket på denne måten og ikke har noen problemer med det. Men å si at hun bare må tåle det og lure på om hun ikke er villig i våken tilstand? Får helt grøssninger av at enkelte kan ta seg friheten til å uttale seg på denne måten! Jeg og synes det er koselig å våkne av at min kjære stryker meg på kinnet eller på ryggen/magen, men hadde jeg våknet av å bli tafset på, så hadde jeg eksplodert. Takk Gud for at vi har snakket om sånt og er brukbart klare i hodet begge to til å forstå at å ha sex med en sovende, ufrivillig person ikke er akseptabelt! Ha sex på den måten dere vil, men ikke kom med tåpelige utsagn til ei som er fortvilet over at mannen tar på henne mot hennes vilje, mens hun sover!
Gifteklar:0)) Skrevet 15. august 2008 #47 Skrevet 15. august 2008 Helt normalt??? Er du idiot? Er da ikke normalt at noen driver å har sex med en som sover, er overgrep det!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #48 Skrevet 15. august 2008 så på tv for en stund siden, var en dokumentar om folk som gjør det i søvne ! ja i søvne ! husker ikke hva det het, men kanskje det er det han gjør ?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #49 Skrevet 15. august 2008 Jeg hadde ikke hatt problemer med det i det hele tatt om mannen min tok på meg når jeg sov.. Våkner innimellom av at han tar av meg trusene, hihi, synes det er opphissende!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #50 Skrevet 15. august 2008 JEg vet at noen menn sånn av og til faktisk liker at dama ikke beveger seg under akten, men er helt "slapp" og rolig; bare ligger der, liksom. Kanskje du kan snakke med ham om akkurat dette, og høre om det er det han ønsker. Det går vel an å gå med på av og til;) Kan jo være deilig også, det. Bare ligge der og ha det godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå