Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 For en tid tilbake våknet jeg flere ganger av at min mann tok på meg da jeg sov, dette var ikke små tafsing, men skikkelig med fingrene oppi. Noen ganger stakk han penisen i meg også. De første gangene da jeg våknet vred jeg meg unna og latet som jeg sov videre. Men han sluttet ikke, det ble så ille at jeg ikke turte og legge meg samtidig. jeg ventet til han sovnet. Til slutt fikk jeg såpass problemer med dette at jeg konfontrerte han med det, han tilstod med engang og skrek sine bitre tårer. Dette som har skjedd er greit, det har jeg tilgitt (etter mange runder fram og tilbake). Men noen ganger da jeg ligger å slumrer (før man sovner helt) virker det som om han har veldig lyst til og tafse slik på meg igjen. Jeg skjønner det ikke, vi har et fint sex-liv. Og jeg liker IKKE at han skal gjøre slikt mot meg mot min vilje. Det får meg til å føle meg uvel. Er det flere som kanskje har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det er ikke hans måte å få et lite nummer på da?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 jeg gjorde det nesten. Men jeg har tilgitt han for det. Men nå er jeg redd det skal skje igjen. Håper det ikke gjør det. Hadde ikke godtatt det engang til. Men kan det være ekstrem seksualdrift? Eller undertrykker han fantasier? For han er ganske stille og rolig i sengen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 hahaha... Jaja. "Hjelp, mannen min som jeg har valgt å gifte meg med og få barn med TAR PÅ MEG! Å GID!!!!" Herregud...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Kanskje det, en en utrolig tåpelig måte da. Han kan heller hinte til meg når jeg er våken, eller spørre da. Er veldig glad i sex jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Å våkne av tafsing, en gang i blandt hadde jeg nok ikke sagt noe på, har vel skjedd også. Og jeg har intet imot det. Men å våkne flere ganger av fingrer og penis inni meg tror jeg ville vekt en slags reaksjon ja. Men pakket og reist er vel å ta litt hardt i for min del. Hadde simpelthen gitt beskjed på en fin måte at dette liker jeg ikke, kanskje ymtet om hvorfor og om det er noe han liker/tenner på? Må kunne gå ann å finne kompromisser og respektere hverandres grenser, om ikke dette går da hadde jeg vurdert eget soverom en tid, om skjønner han det fortsatt ikke så kan hende bagen hadde begynt å fylle seg opp.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Hvis du er redd for at det skal skje igjen, så må du si det til ham. Fortell også hva som vil skje hvis han gjør det igjen, og spør også om hvorfor han gjør det. Dere må nok bare snakke sammen!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Ja han tok på meg når jeg sov!!!!! Når jeg sov, uten min vilje.... Si meg vet du hvordan det føles. At en man står nær gjør slik uten at man vil det. Og det hjelper ikke på at jeg ble voldtatt da jeg var 6 år.... Syns enkelte kanskje kan tenke seg litt om før man sier noe. Dette var utrolig tøft for meg HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Takk, vi skjønner at DU har problemer, anonym 22:19!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Huff, ikke bry deg om sånne fjols HI. Synes det er utrolig tøft av deg at du holder ut også spes. siden du har opplevd forferdelige ting i barndommen. Stakkars deg!!! Lykke til videre!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Så nå plutselig sier du at du ble voldtatt? Litt rart det vel. Når du ikke sier noe om det i hovedinnlegget kan du jo ikke forvente at folk skal skjønne det vel!!!!!! Ja, jeg vet hvordan det føles, og jeg har ikke noe imot det, det er faktisk pirrende :-) Faktisk er det ganske normalt at et par har et så nærmt forhold at de kan gjøre slik uten at den ene parten tar helt av med utkasting og tuting og greier! Du virker jo helt på styr du!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Annie 22.19 Herregud. Man kan være utsatt for overgrep eller føle at noen går over grensen selv i et forhold. Du aner ikke hva du snakker om, så du burde holde kjeft.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 Så siden du liker slik behandling, så MÅ hun like det også?????????? HALLO!!! Normalt med slik tafsing og ufirvillig penetrering? Hvilken planet bor du på, da??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Ja, men hvis hun vil at vi skal vite alle fakta før vi uttaler oss, så må jo hun neste fortelle det i hovedinnlegget! Vanlige folk ville aldri reagert på at ens egen mann tafset litt mens en sov...herregud kvinnfolk!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Det kaller jeg faktisk voldtekt, helt uakseptabelt og SÆRLIG av en man er gift og har barn med!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Ja greit du liker det kanskje, men det er du. Og nei jeg ble ikke plutselig voldtatt, jeg ble voldtatt da jeg var 6 år. Grunnen til at det ikke ble nevnt i hovedinnlegget var fordi det ikke falt meg inn at jeg måtte virkelig utfylle hvorfor dette kanskje er enda verre for meg, jeg trodde det var ille nok at den du elsker tar på meg da jeg sover uten min vilje. Vi har vært sammen i 5 år og jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #18 Skrevet 6. august 2008 Det er jo ikke ufrivillig så lenge hun ikke stritter imot. Saklig å fremstille sin egen mann som voldtektsmann da når han bare koser seg litt med henne. Må da gå an å ha litt slindringsmonn.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #19 Skrevet 6. august 2008 Og om dere titter godt etter er det to stk nn 22.19 her!!!! Jeg er den ene og jeg er IKKE den "HERREGUUUD" annien!!! Og jeg sier også at om du har blitt voldtatt og dette bringer frem uhyggelige minner gir det deg desto større grunn til å ta dette opp, snarest!!! Og hadde jeg vist at du hadde blitt voldtatt i ung alder skulle jeg kuttet noen avsetningene mine som sto i den øverste nn 22.19 tråden..!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #20 Skrevet 6. august 2008 Fordi det er helt normalt og ikke noe å fare opp for. Så hvis du har et spesielt problem med det, så burde du kanskje fortalt grunnen til det. Foreslår at du snakker med din "mann" og med en psykolog i stedet for å henge ut din egen "mann" som voldtektsmann på nett!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #21 Skrevet 6. august 2008 Har skjedd meg flere ganger og ingenting er så deilig som å våkne med sex og en knallgod orgasme
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #22 Skrevet 6. august 2008 Det er stor førskjell på tafsing og penetrering. Når man fortsetter etter at hun har forsøkt å vri seg unna, er det voldtekt. Sorry. Jeg kan også synes at tafsing kan væøre pirrende, og bli med "på leken" når jeg våkner, men penetrerin med fingre og penis er LANGT over grensen, selv om de er gift; og sørlig siden hun hadde førsøkt å vri seg unna. Min mann ville gitt opp da.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #23 Skrevet 6. august 2008 Deilig å våkne med en deilig penis inni seg. Og det er pirrende for mannen å vekke meg på den måten. Stakkars mannen til hi som opplever sånne begrensninger. Skulle ikke tro er gift!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #24 Skrevet 6. august 2008 Dette har jeg opplevd også, både med min nåærende samboer og med tidligere kjærester... men jeg liker det jeg da Kanskje litt rart, men det tenner meg noe helt sykt når jeg våkner av at han tar meg. Men nå skal det siees at jeg elsker å underkaste meg han også da Men... om jeg hadde vært som deg HI, og følt det som ett missbruk så hadde jeg nok tatt det opp med han på ny. For det er jo tydelig at din mann tenner på dette og jeg syntes ikke det er galt i seg selv. Men det blir galt når du opplever det slik du gjør. Kan dere finne andre måter å leve ut lignede fantasier på kanskje?? Kanskje han liker deg litt "hjelpesløs"? Kanksje man kan ekspirimentere med litt lett med at han binder hendene dine, eller tar bind for øynene dine??? Prøv å prat med han på nytt... for jeg vil ikke tor dette er noe ok for han heller når du føler deg uvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå