Gå til innhold

babyen min klarte det ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kondolerer så mye og gråter for deg og mannen din. Har også mistet en datter i dødfødsel og vet hvor innmari vondt det er. Skjønner veldig godt at du ikke vet hva du skal nå, husker jeg hadde det akkurat det samme. Er så forferdelig lei meg at ikke jeg var den siste som måtte oppleve å miste et barn. :-(

Du får sende meg en pm hvis du har lyst å prate mer med noen som har gått gjennom det samme.

Stor trøsteklem fra mamma'en til Kayla Colleen, 19. april 2000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var ufattelig trist og lese.

Hva skal en si til deg, ord blir så fattige i en sorg så stor.

Håper virkelig du å din kjære kan komme gjennom dette sammen, og ønsker dere all mulig lykke til i tiden fremover.

*klem*

Skrevet

Vil bare sende deg en varm klem, håper du får masse klemmer. Ingen sorg er større enn sorgen å miste et barn. Om det er ved før fødsel, etter fødsel eller når barnet er 20år.

Ønsker deg alt godt i framtiden, bearbeid sorgen din og bær på de minnene du fikk med din kjære datter. Håper sorgen din blir lettere å bære på med tiden, selv om den nok aldri vil forsvinne. Men det skulle vel bare mangle.

Må ditt lille gull hvile i fred,hun vil alltid leve i ditt hjerte, i ditt sinn og i din tilværelse. Lykke til med fremtiden, håper du får masse støtte i denne tunge vanskelige tiden du er oppi.

Klem

Skrevet

Dette var ufattelig trist lesning! Fins ikkje ord for kor grusomt.... Godt å vite at du og mannen har kvarandre. Vår dypeste medfølelse i sorgen....

Skrevet

Kondolerer. Har ikke ord så sender deg en stor god klem!

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

de er de verste som kan hende,jeg har ikke ord som hjelper.

jeg har gått igenom de samme men ikke så seint i svangerskapet som deg...

får vondt i hele mitt hjerte når jeg leser at du har samme smerten jeg engang har følt=(

sender deg en veldigt stor trøste klem(vet at ikke de hjelper)håper du har mangen fine mennsker runt deg som støtter deg...de kommer du trenge fram over.

viss du noen gang vil skrive så er jeg her....

Skrevet

Ville bare kondolere. Så ufattelig trist. Tenker på dere.

Skrevet

Å fy fader så tragisk.... Vet ikke hva mer jeg kan si jeg.

Tenker veldig på deg og sender deg og dine de varmeste tanker og gode ønsker for tiden fremover..

• 2 uker senere...
Skrevet

å off av meg så trist da!må ha vært grusomt ja!sitter her og sutrer.hormonene som spretter ekstra.så vondt av deg.for en opplevelse.stakkars deg.vet ikke hva jeg kan skrive som trøst.ingenting er vel godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...